To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-12
Ogłoszenie nr 510242318-N-2019 z dnia 12-11-2019 r.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu: Ustawienie i zdjęcie zasłon przeciwśnieżnych w sezonie zimowym 2019/2020, wzdłuż dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609576-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 00016771100000,
ul. Stefana Batorego
2,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
84 6386639, e-mail
rdw.zamosc@zdw.lublin.pl, faks
84 6386639.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ustawienie i zdjęcie zasłon przeciwśnieżnych w sezonie zimowym 2019/2020, wzdłuż dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):R8.ST.372.19.2019.z.c.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Ustawienie i zdjęcie zasłon przeciwśnieżnych, w sezonie zimowym 2019/2020, wzdłuż dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Zamościu. Zadanie nr I Obwód Drogowy w Biłgoraju - zasłony przeciwśnieżne na łącznej długości 7,095 km Zadanie nr II Obwód Drogowy w Józefowie - zasłony przeciwśnieżne na łącznej długości 8,800 km Zadanie nr III Obwód Drogowy w Zamościu - zasłony przeciwśnieżne na łącznej długości 14,875 km Zasłony powinny być ustawione zgodnie z wykazem miejsc zawiewanych ( załącznik 1/19 ) oraz szczegółową specyfikacją techniczną Uwaga : 1.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych , Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym . Wykonawca , który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego , jest zobowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego . Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w warunkach wykonania zaproponowanego w ofercie, pod warunkiem że jego parametry nie będą gorsze niż określone przez Zamawiającego 2.Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na swój koszt wszystkie niezbędne materiały środki transportowe i sprzęt potrzebny do realizacji zamówienia. 3.Zamawiający zapewnia zasłony przeciwśnieżne z tworzywa sztucznego i kołki drewniane 4.Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego na czas prowadzonych prac , oraz do uporządkowania pasa drogowego po zdjęciu zasłon przeciwśnieżnych . 5.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zamówienia 6.Ubezpieczeniu podlega odpowiedzialność cywilna kontraktowa oraz deliktowa za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - wymagana suma ubezpieczenia nie mniej niż 10 tys. zł. na jedno zdarzenie. 7.Kopie polis lub dokumentów ubezpieczeniowych potwierdzone za zgodność z oryginałem Wykonawca przedłoży do wglądu Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania miejsca wykonania zamówienia i następnie na każde żądanie zamawiającego. Opóźnienie z tego tytułu będzie traktowane, jako powstałe z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia zamówienia. 8. Za wszelkie szkody spowodowane uszkodzeniami infrastruktury ( sieć telekomunikacyjna, gazowa , itp.) przy wykonywaniu prac odpowiedzialność ponosi wykonawca . 9.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w składanej ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( wzór - zał. F) 10.Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych oddzielnie na każde zadanie
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Obwód Drogowy w Biłgoraju |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18717.47
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Jan Gawda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26182.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Obwód Drogowy w Józefowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23220.70
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe Jan Gawda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32474.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Obwód Drogowy w Zamościu |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z art. 93.ust.1 pkt.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje odpowiednio. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
- Usługa dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Płoskiem, Gmina Zamość 2025
- Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2024-2025 - nr 3
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu
- Świadczenie usług medycznych w ramach medycyny pracy - dla żołnierzy zawodowych, pracowników jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG w Zamościu - w zakresie 4 części.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy wraz ze sztucznym zimowiskiem na dz. ew. nr 592/1 obręb Chocieszów (III)
- "Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu"
- Rozbudowa placu zabaw w Kruszynie
- Zadanie 1: Budowa parkingu wraz z wymianą nawierzchni na terenie krytej pływalni YNTKA Zadanie 2: Zespół Szkół Technicznych - modernizacja stropów nad kotłownią i dawnymi zsypami opału
- Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Międzyzdrojach Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kamieniu Pomorskim - etap 4
- Budowa zadaszonego kortu tenisowego w Trzebini wraz z zapleczem socjalnym.
więcej: Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.