To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-12
Ogłoszenie nr 510242567-N-2019 z dnia 12-11-2019 r.
Gmina Sulechów: Opracowanie koncepcji budowy sieci kanalizacji deszczowej na terenie gminy Sulechów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 601012-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540210496-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 52676500000000,
ul. Plac Ratuszowy
6,
66-100
Sulechów, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 851 120, e-mail
zpb@sulechow.pl, faks
683 854 686.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulechow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie koncepcji budowy sieci kanalizacji deszczowej na terenie gminy Sulechów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPB.271.31.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: "Opracowanie koncepcji budowy sieci kanalizacji deszczowej na terenie gminy Sulechów". 2. Opracowanie koncepcji ma na celu uzbrojenie w sieć kanalizacji deszczowej obszaru miasta Sulechów i przyległych miejscowości tj. Brzezie k. Sulechowa, Krężoły, Obłotne, Kruszyna oraz sprawdzenie możliwości odbioru spływu obliczeniowego przez istniejące kolektory i odbiorni-ki wód opadowych dla każdej zlewni, po uzupełnieniu terenu w sieć kanalizacji deszczowej z podaniem rozwiązania układu. 3. Opracowanie wariantowej koncepcji odwodnienia powinno obejmować: 1) Propozycję odprowadzenia wód opadowych do rowów melioracyjnych oraz zbiorników re-tencyjnych poprzez odwodnienie powierzchniowe. 2) Tworzenie zlewni przez niweletę terenu oraz budowę kanalizacji deszczowej. 3) Propozycję posadowienia przepompowni, zbiorników retencyjnych, podczyszczalni wód opadowych z zachowaniem wymagań polskich norm dotyczących ochrony środowiska. 4) Analizę stanu władania miejscami zrzutu wód opadowych, rowów i trasy ewentualnych ko-lektorów deszczowych. 5) Ocenę techniczno-ekonomiczną rozpatrywanych wariantów rozwiązań koncepcyjnych. 4. Koncepcja winna zawierać: 1) Rozdział kanalizacji ogólnospławnej na sieć sanitarną i deszczową. 2) Rozwiązanie układu sieci kanalizacji deszczowej w oparciu o istniejący układ zlewni i ko-lektorów. 3) Opis stanu istniejącego wraz z ilustracją graficzną. 4) Charakterystykę istniejących zbiorników. 5) Przeliczenie możliwości przejęcia wód opadowych przez istniejące odbiorniki. 6) Obliczenia hydrauliczne rurociągów kanalizacji deszczowej. 7) Średnice i długości kanałów. 8) Określenie kierunku spływu wód deszczowych. 9) Podział obszaru objętego zamówieniem na zlewnie (z wyodrębnieniem kolorami). 10) Bilans ilości wód opadowych odprowadzanych do odbiorników dla każdej zlewni. 11) Sprawdzenie możliwości odbioru spływu obliczeniowego przez odbiorniki wód opadowych dla każdej zlewni po uwzględnieniu proponowanej rozbudowy sieci kanalizacji deszczo-wej. 12) Bilans ilości wód opadowych dla całego zakresu. 13) Dobór i opis urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe przed odprowadze-niem ich do odbiorników czy przepompowni i zbiorników retencyjnych, ze wskazaniem lokalizacji ww. urządzeń, w razie konieczności ich zastosowania. 14) Dobór i opis zbiorników retencyjnych i przepompowni. 15) Określenie szacunkowych kosztów realizacji sieci kanalizacji deszczowej z rozbiciem dla każdej zlewni. 16) Obliczenia sieci kanalizacji deszczowej powinny zawierać co najmniej średnice i długości dobranych kanałów, spadki i długości odcinków, określenie kierunku spływu wód desz-czowych. 5. Prace nad koncepcją Wykonawca przeprowadzi w trzech etapach: ETAP I: Prace wstępne. ? Pozyskanie aktualnych map sytuacyjno-wysokościowych dla planowanego zakresu z ośrodka dokumentacji geodezyjno-kartograficznego. ? Przeprowadzenie analizy możliwości retencjonowania wód opadowych na terenach zlewni w oparciu o udostępnione przez Zamawiającego opracowania tj.: obowiązujące i będące w opracowaniu miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, opracowane dokumentacje techniczne zakła-dające rozbudowę kanalizacji deszczowej, koncepcję programowo-przestrzenną odbudowy rzeki i odwodnienia terenów zlewni rzeki Sulechówki. ? Zainwentaryzowanie istniejących systemów odprowadzania wód opadowych wraz z opisem ich stanu technicznego oraz możliwie szerokiego ich wykorzystania do budowy systemu od-prowadzania wód opadowych z oceną przepustowości. ? Przedstawienie Zamawiającemu metod obliczeniowych spływu wód deszczowych z możliwo-ścią wybrania przez Zamawiającego metodyki obliczeń (w tym m.in. metody obliczeniowej na podstawie modelu hydrodynamicznego rzeczywistych opadów). ETAP II: Opracowanie wariantowej koncepcji odwodnienia terenu. ? Przedstawienie wariantowego odprowadzenia wód opadowych powierzchniowo lub poprzez budowę systemu kolektorów deszczowych ze wskazaniem rozdzielenia ścieków deszczowych od sanitarnych. ? Propozycje lokalizacji posadowienia przepompowni wód deszczowych (minimum 2 warianty) oraz podczyszczalni wód deszczowych jeśli będzie to konieczne z zachowaniem obowiązujących przepisów i norm dotyczących ochrony środowiska wraz z podaniem ich pa-rametrów technicznych. ? Analizę stanu władania miejscami zrzutu wód opadowych, rowów i trasy kolektorów desz-czowych wraz z uzyskaniem stosownych wstępnych zgód (stanowisk, opinii właścicieli nieru-chomości), uzgodnień od właścicieli i zarządców terenów. ? Sporządzenie oceny techniczno-ekonomicznej rozpatrywanych wariantów rozwiązań koncep-cyjnych. ? Przedstawienie Zamawiającemu w formie prezentacji wariantów koncepcji techniczno-lokalizacyjnych. ETAP III: Opracowanie ostatecznej koncepcji odwodnienia terenu zgodnie z przyjętym warian-tem. ? Wprowadzenie zmian Zamawiającego do wybranego wariantu koncepcji odwodnienia tere-nu. ? Wykonanie obliczeń hydraulicznych sieci kolektorów deszczowych oraz obliczeń hydrologicz-no-hydraulicznych odbiorników w miejscach wprowadzania wód opadowych. ? Wykonanie profili podłużnych głównych kolektorów deszczowych oraz przekroje charaktery-styczne projektowanych obiektów. ? Wykonanie rysunków projektowanych urządzeń przepompowni, zbiorników retencyjnych, przepompowni wód deszczowych, podczyszczalni wód deszczowych w skali umożliwiającej czytelność rysunku. ? Wykonanie inwentaryzacji fotograficznej terenu, w miejscach lokalizacji istniejących oraz projektowanych urządzeń przepompowni wód deszczowych, zbiorników retencyjnych, pod-czyszczalni wód deszczowych. ? Ostateczna wersja koncepcji powinna uwzględnić możliwość etapowania późniejszych prac. 6. Koncepcję należy wykonać w formie opisowej i graficznej. Wersja opisowa ma zawierać: ob-liczenia hydrauliczne sieci kolektorów deszczowych oraz obliczenia hydrologiczno-hydraulicznych odbiorników, analizę techniczno-ekonomiczną wraz z szacunkiem kosztów. Wersja graficzna ma zwierać: mapy z naniesieniem tras kolektorów deszczowych, urządzeń przepompowni, zbiorników retencyjnych, przepompowni wód deszczowych, podczyszczalni wód deszczowych w skali zapewniającej czytelność rysunku (proponuje się wykonanie map z naniesionymi trasami kolektorów deszczowych w skali 1:2000). Ponadto część rysunkowa a zawierać profile podłużne głównych kolektorów deszczowych oraz przekroje charakterystycz-ne i rysunki projektowanych urządzeń przepompowni, zbiorników retencyjnych, przepom-powni wód deszczowych, podczyszczalni wód deszczowych w skali umożliwiającej czytelność rysunku. 7. Analiza techniczno-ekonomiczna ostatecznie wybranego wariantu powinna przedstawić sza-cunkowe koszty realizacji poszczególnych rozwiązań koncepcji wraz z kosztami towarzyszą-cymi, zestawienia długości projektowanych odcinków kolektorów, rowów oraz powierzchni i planowanych urządzeń, jak również powinna uwzględniać szacunkowe koszty eksploatacji i utrzymania kolektorów sieci deszczowej, urządzeń, itp. jak również wysokość opłat wynikają-cych z ustawy Prawo ochrony środowiska i Prawo wodne. 8. Należy przedłożyć Zamawiającemu mapę poglądową z naniesionymi granicami wszystkich zlewni oznaczonych innym kolorem każda wraz z oznaczeniem ich powierzchni, ewidencją cieków melioracji szczegółowych i podstawowych w skali zapewniającej czytelność (1:5000 lub 1:10000). Mapę poglądową o której mowa powyżej należy przedłożyć w wersji papiero-wej złożonej w 4 egz. oraz w 1 kpl. jako oprawioną z możliwością powieszenia na ścianie. 9. Koncepcję należy przedłożyć Zamawiającemu w wersji papierowej w ilości 4 egz. wraz z zapi-sem w formacie cyfrowym na płycie CD lub innym nośniku danych (format .doc, .pdf lub .jpg oraz .dwg). 10. Opracowanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w trzech etapach: 1) ETAP I: Prace wstępne. 2) ETAP II: Opracowanie wariantowej koncepcji odwodnienia terenu. 3) ETAP III: Opracowanie ostatecznej wersji koncepcji odwodnienia terenu. 11. Na podstawie opracowania o którym mowa w ust. 3 pkt 3, Zamawiający będzie zlecał pro-jekty budowlano-wykonawcze. 12. Strony ustalają, że przedmiot zamówienia winien być dostarczony Zamawiającemu w for-mie papierowej oraz w formie elektronicznej. W związku z powyższym w ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu odpowiednie opracowania obejmujące: 1) kompletną dokumentację w wersji papierowej - 4 egz., 2) kompletną dokumentację w wersji elektronicznej - 1 egz., 3) mapę poglądową w wersji papierowej - 4 egz., 4) mapę poglądową oprawioną z możliwością powieszenia na ścianie - 1 kpl. 13. Przekazanie przedmiotu zamówienia w ilościach określonych powyżej, nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Z czynności przekazania strony sporządzą protokół zdawczo-odbiorczy. Jeżeli w trakcie odbioru przedmiotu umowy Zamawiający stwierdzi wady w przedstawionej dokumentacji, fakt ten odnotuje w protokole zdawczo-odbiorczym oraz określi termin na ich usunięcie. 14. Nieusunięcie wad stwierdzonych w trakcie odbioru przedmiotu zamówienia w wyznaczonym terminie uprawnia Zamawiającego do zlecenia ich usunięcia innemu wykonawcy, na rachunek i koszt Wykonawcy, do czego Wykonawca upoważnia niniejszym Zamawiającego. Koszt tych prac pokryty zostanie z zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W przypadku, gdy koszt usunięcia wad przekroczy kwotę zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Wykonawca zobowiązuje się do uregulowania należności w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania wraz z notą obciążeniową. Niezależnie od powyższego Zamawiający uprawniony jest do potrącenia kosztów wykonania zastępczego, o którym mowa powyżej, z kwotą należnego Wykonawcy wynagrodzenia. 15. Zamówienie winno być wykonane zgodnie przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 ze zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 ze zm.) oraz programu funkcjonalno-użytkowego, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) oraz innymi, bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, właściwymi ze względu na przedmiot umowy, jak również zgodnie z adekwatnymi Polskimi Normami oraz aktualnymi zasadami wiedzy technicznej. Na wypadek jakiejkolwiek zmiany przepisów prawnych wyżej wskazanych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, zamówienie musi uwzględniać wszelkie zaistniałe zmiany prawne. 16. Wynagrodzenie za przedmiot umowy będzie wypłacone następująco: 1) 40% wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust. 2 umowy, płatne na podstawie faktury wystawionej po wykonaniu II etapu koncepcji częściowej potwier-dzonego protokołem zdawczo-odbiorczym (częściowego) zatwierdzonym przez Zama-wiającego bez zastrzeżeń, 2) 60% wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 6 ust. 2 umowy, płatne na podstawie faktury końcowej wystawionej po wykonaniu całości przedmiotu umowy po-twierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym zatwierdzonym przez Zamawiającego bez zastrzeżeń oraz złożeniu oświadczenia, o którym mowa w § 4 ust. 2 pkt 1 umowy. 17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 20. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 21. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem au-kcji elektronicznej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
284552.84
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ESKO-CONSULTING Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
196800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Przebudowa leśniczówki leśnictwa Bojadła - etap II" - II postępowanie.
- Budowa garażu wraz z pomieszczeniem sanitarnym dla OSP Cigacice
- Modernizacja drogi powiatowej Babimost- Podmokle Małe (płyty betonowe)
- Modernizacja mostu drogowego nad Kanałem Obra Leniwa w ciągu drogi powiatowej nr 2106F w km 0+660 (ul. Ogrodowa w Babimoście)
- Konserwacja i utrzymanie rowów melioracyjnych na terenie gminy Sulechów w 2025 roku
- Remont (wzmocnienie) nawierzchni drogi powiatowej nr 1204F na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1203F przez m. Karczyn, do zjazdu na drogę leśną - dojazd pożarowy nr 34
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zad. inwest. pn. ,,Budowa obiektu szkolnego na Odolanach - prace przygotowawcze" - nr post.: 31/ZP/24
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrówka w podziale na części. Liczba części 3
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Dąbrówka i msc. Borek - obszar skrzyżowania dróg powiatowych nr 1435K oraz nr 1428K i szkoły w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania "Budowa odcinka odwodnienia ulicy Glinianej drogi powiatowej Nr 1707S - sporządzenie dokumentacji"
- Remont konstrukcji i pokrycia dachu przychodni przy ul. Elbląskiej w formule "zaprojektuj i wybuduj".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.