eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekRemont chodników i jezdni na wybranych ulicach miasta Włocławek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-13

Ogłoszenie nr 510244036-N-2019 z dnia 13-11-2019 r.

Miejski Zarząd Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku: Remont chodników i jezdni na wybranych ulicach miasta Włocławek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602152-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku, Krajowy numer identyfikacyjny 34039100000000, ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 411-64-54, e-mail biuro@mzukid.pl, faks 54 413-70-37.
Adres strony internetowej (url): https://mzukid.bipgov.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont chodników i jezdni na wybranych ulicach miasta Włocławek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Remont chodników i jezdni na wybranych ulicach miasta Włocławek". Zadanie podzielono na 3 części: Część nr 1 pn.: "Remont chodnika i jezdni ulicy Chemików - etap II"; Część nr 2 pn.: "Remont chodnika wzdłuż bloku nr 3 na ulicy Mazowieckiej z dojściami do klatek"; Część nr 3 pn.: "Remont chodnika ulicy Szkolnej od ul. Jana Pawła II do ul. Modrej". Zakres zamówienia obejmuje: Część nr 1: Remont chodnika i jezdni ulicy Chemików - etap II: Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wykonanie wyłącznie II etapu remontu nawierzchni chodnika i jezdni ulicy Chemików na długości około 214,00 m. Remontowana ulica zlokalizowana jest od ulicy Hutniczej do ulicy Wienieckiej. W ramach remontu przewiduje się wykonanie następujących podstawowych robót: - wykonanie rozbiórki nawierzchni z płyt betonowych, - wykonanie rozbiórki nawierzchni z bloczków betonowych, - wykonanie rozbiórki nawierzchni z kostki betonowej, - wykonanie rozbiórki krawężnika betonowego, - wykonanie rozbiórki obrzeża betonowego, - wykonanie nowej nawierzchni chodnika z kostki betonowej szarej o gr. 6 cm, - wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm, - wykonanie nawierzchni dwóch zjazdów z kostki szarej o gr. 8 cm, - ustawienie obrzeża betonowego o wymiarach 8x30 cm, - ustawienie krawężnika betonowego wtopionego o wymiarach 12x25 cm, - ustawienie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm, - wykonanie regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych - wpustów ulicznych, - wykonanie regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych - włazów kanałowych, - wykonanie regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych - zasuw wodociągowych i gazowych, - humusowanie. Część nr 2: Remont chodnika wzdłuż bloku nr 3 na ulicy Mazowieckiej z dojściami do klatek Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wykonanie remontu chodnika ulicy Mazowieckiej wzdłuż bloku nr 3 na odcinku około 100 mb z dojściami do klatek schodowych. W ramach remontu przewiduje się wykonanie następujących podstawowych robót: - wykonanie rozbiórki nawierzchni z betonu, - wykonanie rozbiórki obrzeży betonowych, - wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej o gr. 6 cm, - ustawienie obrzeża betonowego o wymiarach 8x30 cm, - wykonanie regulacji studzienek dla urządzeń podziemnych - studni teletechnicznych, - wykonanie regulacji studzienek dla urządzeń podziemnych - zasuw wodociągowych i gazowych, - humusowanie. Część nr 3: Remont chodnika ulicy Szkolnej od ul. Jana Pawła II do ul. Modrej Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest wykonanie remontu chodnika od skrzyżowania z al. Jana Pawła do skrzyżowania ul. Modrej na długości około 376,0 m. W ramach remontu przewiduje się wykonanie następujących podstawowych robót: - wykonanie rozbiórki nawierzchni z płyt betonowych, - wykonanie rozbiórki nawierzchni z kostki betonowej, - wykonanie rozbiórki krawężnika betonowego, - wykonanie rozbiórki obrzeża betonowego, - wykonanie nowej nawierzchni chodnika z kostki betonowej szarej o gr. 6 cm, - wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm (z odzysku), - ustawienie obrzeża betonowego o wymiarach 8x30 cm, - ustawienie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm, - ustawienie krawężnika betonowego najazdowego o wymiarach 15x22,5 cm, - wykonanie regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych - studni teletechnicznych, - humusowanie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233222-1


Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233252-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont chodnika i jezdni ulicy Chemików - etap II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 380834.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe LUX-DOM Sp. z o.o.
Email wykonawcy: poczta.lux-dom@wp.pl
Adres pocztowy: Papieżka 11
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 368683.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 368683.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 437712.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont chodnika wzdłuż bloku nr 3 na ulicy Mazowieckiej z dojściami do klatek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 111152.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Transport - Handel - Usługi Krzysztof Wasielewski
Email wykonawcy: wasielewskikrzysztof@interia.pl
Adres pocztowy: Czołpin 12
Kod pocztowy: 88-210
Miejscowość: Dobre
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97545.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97545.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 118220.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Remont chodnika ulicy Szkolnej od ul. Jana Pawła II do ul. Modrej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 136590.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Transport -Handel - Usługi Krzysztof Wasielewski
Email wykonawcy: wasielewskikrzysztof@interia.pl
Adres pocztowy: Czołpin 12
Kod pocztowy: 87-210
Miejscowość: Dobre
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 135895.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135895.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 158332.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.