Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-13
Ogłoszenie nr 510244045-N-2019 z dnia 13-11-2019 r.
Agencja Komunalna Sp. z o.o.: Dostawa oleju napędowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606135-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540216112-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Komunalna Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27220393300000,
ul. ul. Kościelna
7,
32-620
Brzeszcze, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
322 111 247, e-mail
ak@ak.brzeszcze.pl, faks
322 111 543.
Adres strony internetowej (url): www.ak.brzeszcze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: gminna jednoosobowa spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):5/ZP/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 16 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych( Dz.U.2015.1680). 2. Dostawa przedmiotu zamówienia o łącznej ilości do 92 m3, według potrzeb Zamawiającego, Agencji Komunalnej Sp. z o.o. w Brzeszczach, w okresie od dnia zawarcia umowy do czasu wyłonienia wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art.11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r.- prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje orientacyjny termin dostaw w okresie od 15 października 2019 r. do 31 stycznia 2020 r. 3. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach przedmiotu umowy określonego w pkt.III. 2 zamówić do 20 m3 oleju napędowego odpowiadającego parametrom oleju napędowego arktycznego. 4. Jednorazowe dostawy przedmiotu zamówienia w ilości każdorazowo zamówionej przez Zamawiającego, nie mniej niż 2 m3 i nie więcej niż 10 m3. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia własnym środkiem transportowym Wykonawcy na jego koszt Wykonawcy. Wszystkie środki transportowe Wykonawcy powinny być wyposażone w legalizowane urządzenie pomiarowe określające ilość oleju napędowego w litrach dające wydruk wyniku pomiaru, oraz spełniające warunki techniczne umożliwiające jego zastosowanie do przewozu paliw płynnych. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia w terminie do 48 godzin od chwili złożenia telefonicznego, faksem lub pisemnego zapotrzebowania. 7. Wymóg awizowania przez Wykonawcę ścisłego terminu dostawy (dzień i przybliżona godzina). Zamawiający wymaga dostawy w godzinach od 6.00 do 14.00. 8. Brak możliwości tankowania pojazdów Zamawiającego przez okres dłuższy niż 24 godziny od planowanej dostawy w sytuacji przewidzianej w umowie zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia Zamawiającemu warunkowej dostawy zastępczej lub pokrycia różnicy cen w przypadku zakupu paliwa w stacji paliw. 9. Zakupy oleju napędowego na stacji paliw, dokonane w trybie o którym mowa w pkt. III.8. skutkować będą zmniejszeniem ilości dostaw wynikających z umowy. 10. Przedmiot umowy musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w pkt. III.1. Warunek ten odnosi się do każdej dostawy oleju napędowego w okresie realizacji zamówienia. 11. Odbiór przedmiotu dostawy następował będzie na stacjonarnej stacji paliw na terenie bazy transportowej Zamawiającego przy ul. Kościelnej 7 w Brzeszczach oraz na stacji garażowej usytuowanej na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami przy ul. Granicznej 48 w Brzeszczach. 12. Odbiór każdej partii przedmiotu dostawy dokonywany będzie po stronie Zamawiającego wyłącznie przez osoby do tego wyznaczone. 13. Z każdej dostarczonej partii paliwa zostaną pobrane i zaplombowane próbki w obecności i za pisemnym potwierdzeniem przedstawicieli obu stron. 14. Wykonawca jest zobowiązany przedkładać dla każdej dostarczonej partii przedmiotu dostawy w dniu jej odbioru: 1) atest jakości; 2) kserokopię wydruku cen oleju napędowego obowiązującego na dzień dostawy w PKN ORLEN S.A. 3) na żądanie Zamawiającego dokument legalizacji urządzeń pomiarowych cysterny do wglądu. 4) wydruk wyniku pomiaru. 1. Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wskazać w ofercie, jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy. Należy w tym celu wypełnić załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzach "nie dotyczy" lub inne podobne sformułowanie. Brak w/w informacji oznaczać będzie, iż całość zamówienia będzie zrealizowana przez Wykonawcę. 2. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy p.z.p., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Umowa o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawarta między wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między Podwykonawcą a dalszym Podwykonawcą musi mieć formę pisemną. 5. Jeżeli Wykonawca w celu wykazania warunków udziału w postępowaniu dotyczących wiedzy i doświadczenia powołuje się za zasoby podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by podmiot trzeci wykonywał część zamówienia odpowiednio do zakresu udostępnianych zasobów. Zamawiający nie dopuszcza, by uczestnictwo w realizacji zamówienia podmiotu trzeciego polegało wyłącznie na doradztwie i nadzorze, udostępnieniu know-how, szkoleniach, itp. Z oferty musi wynikać, że Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy realizację zadań związanych z udostępnionymi zasobami
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.13.41.00 - Olej napędowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
357727.28
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PETROL Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
440004.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego oraz benzyny w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Rutkach - Kossakach
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Sukcesywne dostaw paliw ciekłych i płynu AdBlue na potrzeby Gminy Porąbka
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.