To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-14
Ogłoszenie nr 510244822-N-2019 z dnia 14-11-2019 r.
Zakład Karny w Kwidzynie: sukcesywne dostawy warzyw
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 607956-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny w Kwidzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 64902500000000,
ul. ul. Lotnicza
1,
82-500
Kwidzyn, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
5 527 922 945, e-mail
zk_kwidzyn@sw.gov.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl, www.zp.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - zakład karny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywne dostawy warzyw
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2232/05/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część I - warzywa 1. marchew kod CPV 03221112-4 marchew wymagania dotyczące produktu: o pakowana do 50 kg o szacunkowa ilość: do 40 000 kg 2. pietruszka korzeń kod CPV 03221110-0 warzywa korzeniowe wymagania dotyczące produktu: o pakowana do 50 kg o szacunkowa ilość: do 10 000 kg 3. seler korzeń kod CPV 03221110-0 warzywa korzeniowe wymagania dotyczące produktu: o pakowany do 50 kg o szacunkowa ilość: do 10 000 kg 4. por kod CPV 03221110-0 warzywa korzeniowe wymagania dotyczące produktu: o pakowany do 10 kg o szacunkowa ilość: do 2 000 kg 5. burak ćwikłowy kod CPV 03221111-7 burak ćwikłowy wymagania dotyczące produktu: o pakowany do 50 kg o szacunkowa ilość: do 20 000 kg 6. kapusta biała kod CPV 03221410-3 kapusta wymagania dotyczące produktu: o pakowana do 50 kg o szacunkowa ilość: do 20 000 kg 7. kapusta czerwona kod CPV 03221410-3 kapusta wymagania dotyczące produktu: o pakowana do 50 kg o szacunkowa ilość: do 5 000 kg 8. cebula kod CPV 03221113-1 cebula wymagania dotyczące produktu: o pakowana do 50 kg o szacunkowa ilość: do 30 000 kg część II - ziemniak jadany 1. ziemniak jadalny kod CPV 03212100-1 ziemniaki wymagania dotyczące produktu: o pakowany w worki do 50 kg o szacunkowa ilość: do 100 000 kg część III - jabłka 1. jabłka kod CPV 03222321-9 jabłka wymagania dotyczące produktu: o jabłko spożywcze, o wadze 80 -250 g/szt o pakowane w skrzynkach 15-25kg o zamawiający nie dopuszcza jabłek technologicznych do przetwórstwa spożywczego o szacunkowa ilość: do 10 000 kg część IV - kiszonki 1. ogórek kiszony kod CPV 15331000-7 warzywa przetworzone wymagania dotyczące produktu: o pakowany do 60 kg (waga po odcieku) o szacunkowa ilość: do 1 500 kg 2. kapusta kiszona kod CPV 15331000-7 warzywa przetworzone wymagania dotyczące produktu: o pakowana do 60 kg (waga po odcieku) o szacunkowa ilość: do 8 000 kg
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03221110-0
Dodatkowe kody CPV: 03221112-4, 03221111-7, 03221410-3, 03221113-1, 03212100-1, 03222321-9, 15331000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: warzywa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
147312.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Cytrus Hurtowa Sprzedaż Warzyw i Owoców Jarosław Ziółkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
137886.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ziemniak jadalny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
96162.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
128100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: jabłka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12582.90
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17850.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: kiszonki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16726.05
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15750.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym świadczeniobiorcom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
- Dostawa wyposażenia sal lekcyjnych w ramach Projektu: pn. "Każdy uczeń jest inny - edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn"
- Świadczenie usług opiekuńczych dla świadczeniobiorców MOPS w Kwidzynie w miejscu ich zamieszkania
- Ochrona fizyczna osób i mienia Biblioteki Miejsko-Powiatowej w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 54 (dawny budynek dworca PKP)
- "Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie"
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kwidzynie.
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2025 - 31.12.2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Żłobków w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 14 im. Wróbelka Elemelka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 13 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 12 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.