To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-14
Ogłoszenie nr 510245023-N-2019 z dnia 14-11-2019 r.
POLSKA OPERA KRÓLEWSKA: Kampania reklamowa wydarzeń organizowanych przez Polską Operę Królewską w roku 2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550237325-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
POLSKA OPERA KRÓLEWSKA, Krajowy numer identyfikacyjny 36791705600000,
ul. Nowogrodzka
49,
00-695
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
226288123, e-mail
sekretariat@operakrolewska.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.operakrolewska.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania reklamowa wydarzeń organizowanych przez Polską Operę Królewską w roku 2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):02/WR/U/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie przeprowadzenia Kampanii Reklamowej wydarzeń organizowanych przez Zamawiającego w roku 2020 r. wraz z wydrukiem plakatów wykorzystywanych do prowadzenia kampanii. Kampania reklamowa będzie realizowana na nośnikach citylight oraz premium citylight w lokalizacjach, których lista adresowa stanowi załącznik nr 1 umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.34.20.00 - Usługi marketingowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
176520
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AMS S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
217119.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 lit. a) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie Kampanii reklamowych wydarzeń
organizowanych przez Polską Operę Królewską w roku 2020 Rynek reklamy outdoorowej w
Warszawie podzielony jest tak, że poszczególne lokalizacje powierzchni reklamowych są w
wyłącznej dyspozycji konkretnych firm reklamowych. Taki podział rynku powoduje, że monopol
na powierzchnie reklamowe, w interesujących Polską Operę Królewską lokalizacjach posiada
firma AMS. Ponadto firma AMS posiada monopol na nośniki reklamowe umieszczone na
wiatach przystankowych. Polska Opera Królewska jest zainteresowana, aby AMS objął
patronatem medialnym jej działalność, ze względu na duży zasięg medialny i rozpoznawalność
firmy AMS. Zamieszczanie reklamy outdoorowej na nośnikach AMS stanowić będzie integralną
część strategii promocyjnej Polskiej Opery Królewskiej. W związku z powyższym, w ocenie
Zamawiającego, zachodzą przesłanki uzasadniające udzielenie zamówienia publicznego w trybie
z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 lit a) ustawy Prawo Zamówień Publicznych firmie AMS
S.A.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.