eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrusyRemont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-14

Ogłoszenie nr 510245207-N-2019 z dnia 14-11-2019 r.

Gmina Brusy: Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604959-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Brusy, Krajowy numer identyfikacyjny 92351251000000, ul. ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 523 969 302, e-mail zp@brusy.pl, faks 523 969 303.
Adres strony internetowej (url): brusy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Nr ZP.271.33.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Remont dróg gminnych uszkodzonych w wyniku nawałnicy", w tym: 1) Remont drogi gminnej Lendy - Zimna Kawa (do granicy gminy), (dz. nr 66/2, cz. 80, 8) w km od 0+000 do 3+575 2) Remont odcinka drogi gminnej od drogi Małe Gliśno - Broda do posesji Małe Gliśno 27 (dz. nr 175, 166/1, 165/1, 164/2, 163/1, 162/2, 161/4) w km od 0+000 do 0+660 3) Remont drogi gminnej Windorp - Leśno (dz. 95) w km od 0+000 do 0+750 4) Remont drogi gminnej 206017G Huta - Dąbrowa (dz. 2, dz. 41, dz. 52) w km od 1+420 do 4+520 5) Remont drogi gminnej 206033G Broda - Osowo (dz. 4, cz. dz. 34) w km od 0+000 do 2+650 2. Roboty budowlane swoim zakresem obejmują wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego o granulacji 0-31,5 mm o grubości po uwałowaniu 15 cm , w tym: 1) dostarczenie kruszywa mineralnego łamanego o granulacji 0-31,5 mm; 2) wykonanie koryta do 15 cm głębokości, rozciąganie i uwałowanie w/w kruszywa mineralnego łamanego na drogach wskazanych w ust. 1 o łącznej długości ok. 10,73 km, na szerokości pasa jezdni: ? 4,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 2), oraz pkt 5) ? 3,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 1), ? 4,5 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 3), ? 5,0 m dla drogi określonej w ust. 1 pkt 4), i grubości nasypu do 15 cm po zagęszczeniu; 3) wykonanie poboczy o szerokości 0,50 m po obu stronach drogi z gruntu rodzimego pozyskanego z wykopu. 3. Kruszywo musi spełniać obowiązujące normy dla kruszyw drogowych, a w szczególności spełniać wymagania normy PN-EN 13242 oraz posiadać analizę granulometryczną wg PN-EN 933-1. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (metal, drut, itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania badań próbek kruszyw przeznaczonych do wbudowania na koszt Wykonawcy, w każdym przypadku, gdy zajdzie podejrzenie, iż materiał przeznaczony do wbudowania nie spełnia wymagań. Uwagi: 1) Materiał drogowy z korytowania należy przewieźć i wbudować w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 5 km od terenu budowy 2) Wykonawca będzie wykonywał w okresie gwarancji bieżącą konserwację nawierzchni (równanie i wałowanie nawierzchni 2 razy do roku). 3) Wykonawca zapewni na własny koszt obsługę geodezyjną, w tym: wytyczenie inwestycji w terenie, ewentualne rozstrzyganie wątpliwości co do przebiegu granic w terenie. 4. Szczegółowy opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 44113733-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1765925.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: USŁUGI ROBÓT ZIEMNYCH I DROGOWYCH IRENEUSZ ROLBIECKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świętego Rocha 10, Kalisz
Kod pocztowy: 83-425
Miejscowość: Dziemiany
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1395659.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1395659.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2445819.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.