eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze"Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Siemiatyczach - termomodernizacja"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-14

Ogłoszenie nr 510245589-N-2019 z dnia 14-11-2019 r.

Burmistrz Miasta Siemiatycze: "Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Siemiatyczach - termomodernizacja"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Tytuł projektu: "Głęboka modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Siemiatyczach"; Nazwa programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578522-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540170207-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta Siemiatycze, Krajowy numer identyfikacyjny 50658953000000, ul. ul. Pałacowa 2, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 6565800, 6565815, e-mail urzad@siemiatycze.eu, faks 856 565 803.
Adres strony internetowej (url): Tytuł projektu: "Głęboka modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Siemiatyczach"; Nazwa programu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Siemiatyczach - termomodernizacja"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IF.271.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. W ramach zamówienia przewidziano do wykonania w szczególności zadania: 1) Wymiana pozostałej w złym stanie stolarki stolarki okiennej PCV w kolorze białym, profil 7 komorowy, głębokość zabudowy 82 mm, ścianki profilu gr. 3 mm w klasie A. Pakiet szybowy 4LE/18/4/18/4LE RS o współczynniku k=0,5 (EN 674), współ-czynnik Uw dla okna referencyjnego 0,9 W/m2*K. Uszczelki szare. Ramka dystan-sowa w pakiecie szybowym - polimerowa TGI. Okna musza być wyposażone w nawiewniki higrosterowalne min. po jednym na każde pomieszczenie 2) wykonanie docieplenia ścian fundamentowych styropianem ekstrudowanym XPS o wspł. lambda 0,036 W/m*K, nasiąkliwość przy długotrwałym zanurzeniu WL(T)4 <4%, gr. 14 cm, montaż na zaprawę klejowo szpachlową w kolorze białym z włók-nami polipropylenowymi. Zaprawa do przyklejania musi być przystosowana do przyklejania styropianów XPS zamiennie można zastosować klej z pistoletu. Tynk mozaikowy kolor szary o uziarnieniu 1,8mm na bazie barwionego piasku kwarco-wego ze spoiwem z żywicy syntetycznej, np. Baumit MosaikTop - kolor M330. 3) wykonanie projektowanego docieplenia ścian zewnętrznych płytą styropianową EPS S gr. 15 cm, współczynnik przewodności cieplnej płyty: lambda = 0,033 W/m*K., nałożenie warstw wykończeniowych elewacji: zaprawa klejowo-szpachlowa w kolo-rze białym z włóknami poli-propylenowymi np. Baumit Star Contact White, siatka z włókna szklanego alkalioodporna, do zbrojenia warstwy szpachlowej w systemie ociepleń, wielkość oczek: 4x4,5mm, gramatura 150 g/m2, podkład gruntujący uni-wersalny, tynk mineralny strukturalny, samoczyszczący, gotowy do użycia, barwio-ny w masie, cienkowarstwowy, uziarnienie 1,5 mm. Tynk z efekt samoczyszczenia (fotokataliza) oraz odporny na porastanie alg glonów i pleśni, kolor jasny szary nr 0018, kolor szary nr 0014, kolor pomarańczowy nr 0482 w oparciu o wzornik firmy BAUMIT. W celu zminimalizowania mostków termicznych na ościeżach okien i drzwi zaprojektowano ocieplenie ościeży płytą termoizolacyjną z poliuretanu o gr 2 cm i współczynniku lambda 0,021 W/mK. 4) Docieplenie przestrzeni stropodachów (część budynku A i B): a) Ocieplenie przestrzeni stropodachu wentylowanego z warstwy granulatu z wełny mineralnej z zastosowaniem metody nadmuchowej. Projektuje się do-cieplenie istniejącego stropodachu warstwą granulowanej wełny mineralną o gr. 16 cm i o gęstości nasypowej 40 kg/m2, współczynniku lambda 0,040 W/m*K. b) Docieplenie stropodachu (sala gimnastyczna) Termomodernizację dachu sali gimnastycznej zaprojektowano od strony wewnętrznej. Poprzez montaż płyt z poliuretanu gr. 10 cm o wsp. Lambda 0,025, montaż za pomocą wkrętów samowiercących dł. Min. 120 mm do istniejącej blachy trapezowej, płyta poliuretanowa fabrycznie wykończona obustronnie warstwą aluminium, od strony pomieszczenia w kolorze białym c) W części budynku nad klatkami schodowymi zaprojektowano docieplenie w postaci rusztu stalowego z wełną mineralną gr 14 cm o wspł. lambda 0,040 W/mK rozprężną z okładziną z płyt gipsowo-kartonowych i paroizolacją. 5) Prace wykończeniowe a. Prace remontowe wewnętrzne związane z wymianą okien: po montażu okien należy obrobić otwory okienne gotową zaprawą tynkarską uzupełnić po-wierzchnię farbą emulsyjną w kolorze dopasowanym do istniejącej farby, za-chować istniejące parapety wewnętrzne. b. Obróbki blacharskie: z blachy stalowej powlekanej w kolorze grafitowym gr. rdzenia 0,6 mm. Szczególną uwagę należy zwrócić na prawidłowe nachyle-nia daszków i zakończenie okapów, a ukształtowanie kapinosów powinno uniemożliwić ściekanie wody opadowej na elewacje. Szczelinę między gzymsem, a obróbką blacharską uzupełnić pianką poliuretanową z pistoletu. Po wykonaniu napraw, obróbkę blacharską należy uszczelnić na łączach. c. Rynny i rury spustowe: zaprojektowano nowe rynny 180mm i rury spustowe Ø120mm z blachy stalowej powlekanej w kolorze grafitowym, np. system rynnowy 180/120 firmy ANN DACH. Do mocowania rur spustowych zasto-sować kołki do ścian ocieplonych. UWAGA: Docieplone przegrody zewnętrzne oraz wymieniona stolarka okienna i drzwiowa muszą spełniać wymagania WT na rok 2021. Stąd współczynniki przewodzenia ciepła i grubość materiałów izolacyjnych, oraz parametry okien i drzwi muszą być nie gorsze od wskazanych wyżej oraz w opisie technicznym do projektu wykonawczego. Parametry izolacyjne wskazane w dokumentacji rysunkowej z uwagi na czas powstania dokumentacji uległy dezaktualizacji. 2. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia 2.1. Przed przystąpieniem do realizacji inwestycji wszelkiego rodzaju wątpliwości doty-czące wykonania przedmiotowego obiektu na podstawie dokumentacji technicznej należy wyjaśnić z projektantem. 2.2. Roboty budowlane i montażowe powinny być prowadzone z zachowaniem intere-su osób trzecich, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wymaganiami bezpie-czeństwa i higieny pracy, polskimi normami i przepisami pod nadzorem osób uprawnionych. Wszystkie rozwiązania techniczne związane z określoną technolo-gią należy wykonać dokładnie wg wytycznych i zaleceń producenta. 2.3. Materiały użyte do budowy powinny posiadać aktualne atesty i Aprobaty Tech-niczne ITB, znak B dopuszczający do obrotu materiałami budowlanymi. Wszelkie zastrzeżone nazwy i znaki towarowe należą do ich prawnych właścicieli i zostały wykorzystane wyłącznie w celach informacyjnych. 2.4. Wszelkie wymienione w projekcie materiały i technologie mogą być zamienione na inne przy zachowaniu tych samych lub lepszych parametrów technicznych i jako-ściowych. 2.5. Kolorystykę elewacji i stolarki okiennej należy przed zamówieniem i wykonaniem ustalić ostatecznie z Inwestorem i projektantem. 2.6. Wszystkie wymiary należy dokładnie ustalić na budowie. W przypadku wątpliwo-ści lub niejasności należy niezwłocznie zwrócić się z zapytaniem do projektanta lub/i do dostawcy określonego systemu/materiałów. Podane wymiary otworu w murze podano przy założeniach, że zostanie skuty tynk. 2.7. Ważne: przywołane nazwy własne produktów są przykładowe i dopuszcza się rozwiązania zamienne o porównywalnych parametrach lecz nie gorszych. 3. Ilekroć opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, lub przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym i należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie "lub równoważne". Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wymóg dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych wynikający z art. 29 ust. 5 ustawy pzp, został określony w dokumentacji projektowej. 6. Warunki realizacji robót: 6.1. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia okoliczności prowadzenia robót na terenie czynnego obiektu, w którym prowadzone są zajęcia z udziałem dzieci - zobowiązany będzie do: 6.1.1. uzgadniania terminów realizacji poszczególnych etapów robót z Zamawiającym i użytkownikiem tj. reprezentantem Szkoły Podstawowej Nr 3 w Siemiatyczach, 6.1.2. zachowania najwyższej staranności przy zabezpieczaniu miejsca robót. 6.2. Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas prac obciążają Wykonawcę. Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z 14 grudnia 2012 o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.) bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214200-2


Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45321000-3, 45453000-7, 45421130-4, 45420000-7, 45400000-1, 45261900-3, 45262100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2139516.53
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SATO Sp z o.o.
Email wykonawcy: sato@sato.com.pl
Adres pocztowy: Ul. Zielna 31 W
Kod pocztowy: 15-339
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2214000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2214000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2494707.16
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.