eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec"Przebudowa zaplecza przy ul. Słowackiego 1-11 (II etap)"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-15

Ogłoszenie nr 510246246-N-2019 z dnia 15-11-2019 r.

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: "Przebudowa zaplecza przy ul. Słowackiego 1-11 (II etap)"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 508494-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Dolne Młyny 23, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 440 901, e-mail mzgm@post.pl, faks 756 440 925.
Adres strony internetowej (url): www.mzgm.boleslawiec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa zaplecza przy ul. Słowackiego 1-11 (II etap)"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1.ZP.DEK.2019.AD

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa zaplecza przy ul. Słowackiego 1 ÷ 11 (II etap), (działki nr 350/12 oraz 423 obr. 9 w Bolesławcu) obejmująca wykonanie zagospodarowania terenu przy budynku nr 1 do 5 (miejsca postojowe oraz chodniki i droga manewrowa) oraz odwodnienie części tego terenu z wpięciem do studni rewizyjnej S1. W ramach zadania wykonana zostanie naprawa drogi wewnętrznej o nawierzchni bitumicznej oraz wykonane zostaną przy tej drodze stanowiska postojowe (5 szt. plus 7 szt.) o nawierzchni z betonowej kostki brukowej. W ramach zamówienia wykonane zostaną między innymi: - roboty przygotowawcze (geodezyjne i rozbiórkowe), - roboty ziemne (drogowe), - układanie warstw konstrukcyjnych podbudowy, - wykonanie nawierzchni: droga manewrowa, miejsca postojowe i chodniki z betonowej kostki drogowej szarej (łącznie 1 150,35 m2), - wykonanie remontu nawierzchni drogi wewnętrznej (zjazdowej na ul. Polną) o nawierzchni bitumicznej. Na odcinku wykonanego w I etapie zagospodarowania (teren przy budynkach nr 7-11) dostosować do istniejącej nawierzchni parkingu i chodników, - wykonanie kanalizacji deszczowej ze studniami (wg dokumentacji) S2, S3 i S4 oraz studnie ściekowe z osadnikami i wpustami deszczowymi W1, W2 i W3, z włączeniem do studni rewizyjnej S1 , - wykonanie placu zabaw wraz z jego ogrodzeniem, składającego się z: a) huśtawka wagowa 2-osobowa o konstrukcji metalowej - 1 szt., b) huśtawka wahadłowa jednoosobowa metalowa z siedziskiem płaskim - 1 szt., c) ławka z oparciem - 1 szt., d) regulamin - 1 szt., _______________________________________________________________________________________________________________________ e) ogrodzenie z paneli stalowych (średnica drutu 5 mm) w kolorze zielonym z jedną furtką szerokości 1 m o łącznej długości 46 m, f) strefa bezpieczeństwa pod huśtawką wahadłową z warstwy piasku gr. 30 cm (brak opisu w projekcie - około 45,64 m2), - oznakowanie poziome i pionowe zgodnie z obowiązującymi przepisami - znaki drogowe wg stałej organizacji ruchu, w tym stanowisko dla osoby niepełnosprawnej - trawniki - wykonanie siewem na gruncie, - uporządkowanie terenu budowy, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza łącznie z robotami wykonanymi w I etapie - na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru należy załączyć oświadczenie geodety o wykonaniu obmiarów i złożeniu, w Wydziale Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego. Zatwierdzoną mapę inwentaryzacji geodezyjnej Wykonawca dostarczy niezwłocznie po jej wydaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45112000-5, 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9, 45111100-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 329227.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "OGRODY JAGIELSKI" Maciej Jagielski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bolesławice 239B
Kod pocztowy: 59-700
Miejscowość: Bolesławiec
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 421521.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 421521.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 421521.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.