eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁopusznoDostawa granulatu drzewnego - pellet do kotłowni Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie w sezonie grzewczym 2019/2020 w ilości 360 Mg

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-15

Ogłoszenie nr 510247035-N-2019 z dnia 15-11-2019 r.

Powiatowy Zespół Szkół w Łopusznie: Dostawa granulatu drzewnego - pellet do kotłowni Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie w sezonie grzewczym 2019/2020 w ilości 360 Mg

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603916-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zespół Szkół w Łopusznie, Krajowy numer identyfikacyjny 29267910000000, ul. Konecka 2, 26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3914025, 695799197, e-mail zsp5lopuszno@o2.pl, faks 413 914 927.
Adres strony internetowej (url): www.zsp5lopuszno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa granulatu drzewnego - pellet do kotłowni Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie w sezonie grzewczym 2019/2020 w ilości 360 Mg

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZS w Łopusznie 012/175/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ze względu na jednolity przedmiot zamówienia. 2.Sukcesywna dostawa granulatu drzewnego - pelletu do kotłowni Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie w sezonie grzewczym 2019/2020 w ilości 360 Mg o parametrach : - średnica ø 6 - 8 mm - długość <= 40 mm - zawartość popiołu <= 0,7% - wilgotność <= 10 % 2.Dostawa pelletu przy pomocy samochodu max. 8 ton jednorazowo, workowanego po 15 kg z rozładunkiem paleciakiem. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności związane z dostarczeniem materiału (tj., zakup, transport, rozładunek) we wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego miejsce. 5. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb na podstawie telefonicznych zleceń, faxem lub mailem przez Zamawiającego. 6. Rozliczenie nastąpi w oparciu o ceny jednostkowe podane w ofercie i rzeczywiste ilości dostarczonych materiałów / potwierdzone przez Palacza danej kotłowni lub Głównego Księgowego. 7. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Certyfikatu DIN PLUS i EN PLUS A1 (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości opału przy każdej dostawie. Jakość ta ma odpowiadać parametrom, jakich żąda Zamawiający. Na potwierdzenie zgodności parametrów dostarczanego opału Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na żądanie Zamawiającego świadectwo jakości. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy wymaganymi parametrami a dostarczonym opałem i świadectwem jego jakości koszty badania jakości opału ponosi Wykonawca. Nie spełnienie parametrów jakości opału jak i brak aktualnego świadectwa jakości stanowi podstawę do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 11.Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do: wykazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) podwykonawców. 11.1 Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 11.2 W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 11.3 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby zamawiający powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 11.4 Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty dotyczące braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do podwykonawców. 11.5 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 12. Wymagania stawiane wykonawcy: 12.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 12.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 12.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 12.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 12.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Dostawy dodatkowe 13.1 zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia do 25%, jak również możliwość zmniejszenia do 15 % całości zamówienia, będzie to związane z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia ewentualnych dostaw dodatkowych. 13.2 Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w dostawach dodatkowych stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym. - wartość kaloryczna >= 17,0 MJ/kg - gęstość nasypowa >= 650 kg/m3 - spełniający normy: PN-EN 14961-2:2011 klasa A1

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.11.14.00 - Paliwa drzewne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 260162.60
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tartak "Olczyk" Sp. Z o. o.
Email wykonawcy: biuro@tartakolczyk.com.pl
Adres pocztowy: Świdno 1
Kod pocztowy: 29-105
Miejscowość: Krasocin
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 301104.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 296676.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 363096.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.