eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńRemont hali sportowej wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-18

Ogłoszenie nr 510248220-N-2019 z dnia 18-11-2019 r.

Bieruński Ośrodek Sportu i Rekreacji: Remont hali sportowej wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607247-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Bieruński Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 24062579000000, ul. Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 307 42 17; 307 22 17, e-mail adam.duczmal@bosir.bierun.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bosir.bierun.pl
Adres profilu nabywcy: www.bosir.bierun

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont hali sportowej wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BOSIR.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot: 45262500-6 Roboty murarskie i murowe kody pomocnicze: 45000000-7 Roboty budowlane 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45262300-4 Betonowanie 45262310-7 Zbrojenie 45324000-4 Tynkowanie 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg i ścian 45442100-8 Roboty malarskie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Remont hali sportowej wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu. 3. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń szatni nr 5,6,7,8, zejścia do szatni oraz malowanie hali sportowej przy ul. Szarych Szeregów 15 w Bieruniu. A) Stan istniejący: Hala sportowa zlokalizowana jest przy kompleksie szkół (liceum ogólnokształcące, szkoła podstawowa) jednak jest obiektem samodzielnym oddanym do użytku w 1995 roku. Od tamtego czasu zaplecze szatniowo-sanitarne składające się z szatni 5,6,7,8 nie podlegało żadnym naprawom ani remontom. Zakres prac obejmuje również malowanie korytarza - zejścia do szatni, malowanie hali sportowej. Hala jest obiektem funkcjonującym cały rok kalendarzowy w godzinach 8-22:30. Z uwagi na powyższe konieczne jest przeprowadzenie remontu etapami tj. każdego pomieszczenia odrębnie. B) Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) Remont szatni Nr 5,6,7,8 : a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe. b) Ułożenie glazury. c) Malowanie powierzchni wewnętrznych (sufit i ściany ponad płytkami). d) Montaż drzwi. e) Wymiana urządzeń sanitarnych. f) Wymiana grzejników. g) Wymiana opraw oświetleniowych. h) Roboty porządkowe. i) Inne roboty zgodnie z przedmiarem. 2) Remont hali sportowej: a) Roboty przygotowawcze i zabezpieczające. b) Uzupełnienie, naprawa i wykonanie tynków wewnętrznych. c) Malowanie sufitu i ścian. d) Roboty porządkowe. 3) Remont korytarza - zejście do szatni: a) Roboty przygotowawcze i zabezpieczające. b) Malowanie sufitu i ścian. c) Roboty porządkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w następujących opracowaniach, które stanowią załączniki do SIWZ: przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), dokumentacja projektowa, wzór umowy. C) Warunki i wymagania. 1. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej, zgodnie z pkt. IV.2.3. SIWZ. 2. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia (umowy) zrównanej z okresem rękojmi za wady wynosi min. 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę (siłami własnymi Wykonawcy) kluczowych części zamówienia. Zamawiający nie przewiduje: dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp, udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ,7 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 4. Zamawiający przewiduje zastosowanie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wymagania w tym zakresie zawiera wzór umowy. 5. Jeżeli w STWiORB lub w SIWZ wraz z załącznikami określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w STWiORB. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego co do jakości, parametrów technicznych, wydajności, funkcjonalności w tym wymagań środowiskowych oraz zapewnia kompatybilności i kolorystyki z pozostałymi pomieszczeniami hali. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia min. tego samego poziomu wydajności lub funkcjonalności, w tym wymagań środowiskowych, jakości, parametrów technologicznych i estetycznych. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać w szczególności wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami przenoszącymi normy europejskie. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw; 4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1570).). Zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2017 poz. 1226 z późn.zm.) zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym zamawiający będzie wymagał od wykonawcy stosownego oświadczenia w stosunku do wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. 6. Do realizacji zamówienia uwzględniono wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych poprzez brak progów w drzwiach. D) Dofinansowanie zadania: Zadanie dofinansowane w ramach programu: Sportowa Polska - program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej - GRUPA II - zadania modernizacyjne 2019. E) Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1a) ustawy pzp: jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262500-6


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45111300-1, 45262300-4, 45262310-7, 45324000-4, 45432000-4, 45442100-8, 45420000-4, 45332400-7, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 282086.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano Remontowy Sławomir Noras
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Adama 5
Kod pocztowy: 43-150
Miejscowość: Bieruń
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 333875.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 219748.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 454346.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.