Ogłoszenie z dnia 2019-11-18
Ogłoszenie nr 510248415-N-2019 z dnia 18-11-2019 r.
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia: Przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego dla dwóch pracowników Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, Krajowy numer identyfikacyjny 001377706,
ul. ul. Stanisława Dubois
5A,
00-184
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 5970927, e-mail
wzp@csioz.gov.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.csioz.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego dla dwóch pracowników Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP.270.148.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przeprowadzenie instruktażu stanowiskowego dla dwóch pracowników Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zaproszenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 72000000-5
Dodatkowe kody CPV: 32427000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9000.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Prevenity Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11070.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Prevenity Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11070.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności: zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym i jest udzielane w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych.
Zgodnie z postępowaniem WZP.270.30.2018 z dnia 2018-02-07, UNP wniosku 2018-02168, Zamawiający zabezpieczył możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki o wartości do 100% zamówienia podstawowego na świadczenie usługi wsparcia na oprogramowanie oraz przeprowadzenia instruktażu stanowiskowego, na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Przedmiotowe zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu nr 518896N-2018 z dnia 2018-02-15 o zamówieniu dla zamówienia podstawowego w postępowaniu o nr WZP.270.30.2018. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane na stronie internetowej CSIOZ - www.csioz.gov.pl pod ww. numerem w dniu 2018-02-15, a Umowa nr CSIOZ/29/2018 została zawarta w dniu 2017-03-26 z Wykonawcą Prevenity Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 87, 00-844 Warszawa
Wobec powyższego zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego temu samemu Wykonawcy, a dodatkowo jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu całkowitej wartości zamówienia.
W ramach przedmiotowego zamówienia, Wykonawca, tj. firma Prevenity Sp. z o.o. będzie świadczył usługę zgodnie z zakresem przedstawionym w OPZ. Zadania realizowane w ramach przedmiotowego zamówienia będą polegać na powtórzeniu tych samych usług jak w zamówieniu podstawowym w zakresie instruktażu stanowiskowego.
Usługa przeprowadzenia instruktażu jest dla Centrum usługą niezbędną i wynika z obowiązku zapewnienia trwałości projektów Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania Zasobów Cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych (P1) oraz Platforma udostępniania on-line przedsiębiorcom usług i zasobów cyfrowych rejestrów medycznych (P2), Dziedzinowe systemy teleinformatyczne systemu informacji w ochronie zdrowia (P4).
Podsumowując należy podkreślić, iż zostały spełnione wszystkie przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki w przedmiotowym postępowaniu.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa serwisowa dotycząca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wsparcie w administrowaniu systemem InfoMedica/AMMS Asseco w USK Nr 1 PUM w Szczecinie na okres 12-stu miesięcy
- Dostawa i wdrożenie oprogramowanie systemów cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu sieciowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd.
- TP-62/25/KK, Dostawa i wykonanie analizy przedwdrożeniowej oraz wdrożenie w tym przeprowadzenie szkoleń w zakresie systemu dotyczącego planowania i rozliczania czasu pracy (...) .
więcej: System sieciowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.