To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-19
Ogłoszenie nr 510248553-N-2019 z dnia 19-11-2019 r.
Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej: Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612657-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Krajowy numer identyfikacyjny 18063549200000,
ul. Korczowa - Przejście Graniczne
-,
37-552
Młyny, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
166 242 550, e-mail
korczowazopg@gmail.com, faks
166 242 550.
Adres strony internetowej (url): https://zopgkor.bip.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: https://zopgkor.bip.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DAE-242/7/II/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Miejsce dostaw: Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa - Przejście Graniczne, 37-552 Młyny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - opis zamówienia. 2.Określając przedmiot zamówienia poprzez wskazywanie nazw handlowych, Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardy przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 3.Zamawiający określił w załączniku nr 3 do SIWZ minimalne parametry oferowanego sprzętu. Przez minimalne parametry Zamawiający rozumie parametry wskazane w załącznikach lub lepsze / wyższe. 4.Transport towaru oraz wniesienie na miejsce wskazane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego będzie realizowane przez Wykonawcę na jego koszt i ryzyko. 5.Zamawiający w momencie odbioru towaru przewiduje zastosowanie procedury sprawdzającej legalność zainstalowanego oprogramowania. 6.Zamawiający wymaga, aby oferowane modele drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dostarczone w ramach umowy były fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV: 30232110-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8297.34
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa ER-TEL s.c.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9520.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I ELEKTRONICZNEGO
- Najem urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa sprzętu informatycznego - pomocy dydaktycznych
- Poprawa infrastruktury informatycznej poprzez zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Podkarpackiego Centrum Medycznego w Rzeszowie SP ZOZ
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.
- Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, RTV i sprzętu audio dla potrzeb Projektu pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Budowlano-Drzewnych im. Armii Krajowej w Żywcu...
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.