Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-19
Ogłoszenie nr 510248559-N-2019 z dnia 19-11-2019 r.
Urząd Gminy Pcim: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Pcim w sezonie 2019/2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609997-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Pcim, Krajowy numer identyfikacyjny 54323200000000,
ul. 563
563,
32-432
Pcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
012/2748050, e-mail
inwestycje@pcim.ug.gov.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://bip.malopolska.pl/ugpcim
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Pcim w sezonie 2019/2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GKiI.271.10.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Pcim w sezonie 2019/2020 z podziałem na zadania nr 1,2,3, polegające na utrzymaniu przejezdności na drogach gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Pcim. Zamówienie realizowane zgodnie z przyjętymi standardami poprzez : zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie i uszorstnienie nawierzchni jezdni, placów i zatok autobusowych, chodników, parkingów, monitoring, patrolowanie dróg, a także pozimowe sprzątanie chodników i mostów. Pozimowe sprzątanie chodników obejmuje oczyszczenie z wszelkich zanieczyszczeń na całej długości i szerokości chodników oraz sprzątanie jezdni przy krawężnikach wraz z odwodnieniem. 1. Zamawiający na czas trwania akcji zima będzie korzystał z systemu GPS. W związku z tym Wykonawcy po podpisaniu umowy będą zobowiązani do wskazania pojazdów, na których zamontowane zostaną GPS-y, w ilości nie mniejszej niż wymogi sprzętowe dla danego zadania. Montaż i demontaż systemu GPS będzie po stronie Zamawiającego. W przypadku awarii systemu GPS Wykonawca w terminie maksymalnie 1 godz. ma obowiązek poinformować o tym fakcie Zamawiającego, poprzez zgłoszenie telefoniczne na numer zarządzania kryzysowego - telefon czynny całą dobę. Niezgłoszenie Zamawiającemu awarii sytemu GPS w wyznaczonym terminie skutkować będzie nie uznaniem godzin pracy sprzętu. Wykonawca nie może samowolnie i bez wiedzy Zamawiającego demontować lub dokonywać jakichkolwiek napraw w urządzeniach GPS. Wykonawca nie może samowolnie i bez wiedzy Zamawiającego przepiąć urządzenia GPS do innych pojazdów. 2. Standardy zimowego utrzymania dróg - wg standardów podanych w załączniku do SIWZ. 3. Utrzymanie przejezdności na drogach odbywać się będzie przy użyciu własnych materiałów Wykonawcy, których wartość wliczona jest w cenę usługi. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, w pełni sprawnym sprzętem dla każdego zadania. Wykonawca nie może sprzętu wymaganego przez Zamawiającego dla realizacji usług, zgłoszonego do jednego zadania, zgłosić od innego zadania, na które składa ofertę. 5. Wykonawca winien wykazać się posiadaniem bazy (na terenie której składował będzie materiał, sprzęt itp. niezbędne do prowadzenia zimowego utrzymania dróg, świadczył będzie usługę zimowego utrzymania dróg lub w odległości gwarantującej sprawne prowadzenie zimowego utrzymania. 6. Zakres zimowego utrzymania obejmuje : a) utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Pcim obejmuje wykonywanie prac porządkowych i usuwanie skutków zimy zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu w tym odśnieżanie całej szerokości dróg gminnych i wewnętrznych, b) usuwanie śliskości zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) materiałów uszarstniających, na które Wykonawca przedstawi Zamawiającemu atesty, c) posypanie właściwym środkiem powodującym szorstkość nawierzchni po odgarnięciu śniegu i lodu, d) likwidowanie śliskości na odcinkach dróg ze zbyt dużym spadkiem podłużnym drogi - ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań, przez ręczne posypywanie środkami powodującymi szorstkość (w przypadku utrudnionego podjazdu), e) dysponowanie dostateczną do bieżącego wykonywania zabiegów liczbą sprzętu specjalistycznego (pługi, traktory itp.), f) dysponowanie materiałem uszarstniającym w ilościach niezbędnych do prowadzenia akcji zimowej oraz przygotowanie pojazdów i sprzętu (konserwacja, remonty) przed jej rozpoczęciem, g) wykonawca jest zobowiązany do pełnienia dyżuru telefonicznego, a także do patrolowania miejsc objętych umową i pełnienia dyżuru sprzętem. Wykonawca będzie zobowiązany pozostawać w gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres trwania akcji zima, h) zapewnienie stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym dla przyjmowania zgłoszeń od pracownika Zamawiającego oraz zgłaszanie pracownikowi Zamawiającego sytuacji na drogach, i) przyjmowanie zgłoszeń od wytypowanego pracownika Zamawiającego, j) organizowanie wewnętrznej gotowości pracy w taki sposób, aby w ciągu maksymalnie trzech godzin po otrzymaniu zgłoszenia lub w czasie zgodnym z wytycznymi Standardu zimowego utrzymania, przystąpić do wykonywania czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg, k) przy intensywnych, długotrwałych opadach śniegu, silnych wiatrach powodujących powstawanie zawiei i zamieci śnieżnych, należy koncentrować działalność na zapewnieniu przejezdności dróg o największym znaczeniu komunikacyjnym, l) podejmowanie następujących działań w sytuacji wynikających np. z intensywnych opadów śniegu lub zalegającego błota pośniegowego: odśnieżanie szczególnie w okresach roztopów (błoto pośniegowe) należy prowadzić w sposób uwzględniający zabezpieczenie odpływu wody znajdujących się na trasach objętych prowadzoną akcją, zwalczanie śliskości zimowej przez posypywanie mieszankami uszarstniającymi w celu uzyskania możliwości poruszania się pojazdów, m) Zamawiający, w każdej chwili, jeżeli uzna dalszą akcję odśnieżania za zbędną, może zatrzymać pracę sprzętu i wezwać Wykonawcę do zaprzestania akcji - wstrzymanie prowadzenia akcji musi zostać potwierdzone, n) odpowiedzialność za przeprowadzenie akcji zima wobec osób trzecich ponosi Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 90610000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Stara Zakopianka od granicy z Gminą Myślenice do granicy z Gminą Lubień, a także wszystkie drogi gminne i wewnętrzne na terenie wsi Stroża i Pcim lewa strona Raby |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
188038.33
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U "MLECZEK" Tomasz Mleczek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
187920.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Trzebunia, Stróża - Trzebuńka wszystkie drogi gminne i wewnętrzne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: w prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta dla zadania nr 2 Trzebunia, Stróża - Trzebuńka wszystkie drogi gminne i wewnętrzne. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pcim, Stróża prawa strona Raby od granicy z Gminą Lubień do Wójcikowa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
275364.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa Roman Janicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
290304.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PCIM
więcej: przetargi PCIM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie obiektów UD Włochy i terenu wokół urzędu
- Usługa utrzymania porządku i czystości w budynkach i posesjach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o w Przemyślu
- Usługi sprzątania i zamiatania dróg powiatowych
- Zimowe utrzymanie jezdni w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim.
- "Utrzymanie czystości na nabrzeżach portowych w Porcie Łeba"
- "OCZYSZCZANIE ULIC POWIATOWYCH I UTRZYMANIE ZIELENI W PASACH DROGOWYCH ULIC I DRÓG POWIATOWYCH"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.