eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęcznaZakup, dostawa i instalacja wyposażenia komputerowego z oprogramowaniem, zestawem multimedialnym i urządzeniem wielofunkcyjnym do pracowni kształcenia zawodowego Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-19

Ogłoszenie nr 510248627-N-2019 z dnia 19-11-2019 r.

Powiat Łęczyński: Zakup, dostawa i instalacja wyposażenia komputerowego z oprogramowaniem, zestawem multimedialnym i urządzeniem wielofunkcyjnym do pracowni kształcenia zawodowego Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Modernizacja Infrastruktury Szkół Zawodowych w Powiecie Łęczyńskim", w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557219-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540126647-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Łęczyński, Krajowy numer identyfikacyjny 43101942500000, ul. Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48815315200, e-mail zamowienia@powiatleczynski.pl, a.jozwiak@powiatleczynski.pl, faks +48817526464.
Adres strony internetowej (url): www.powiatleczynski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup, dostawa i instalacja wyposażenia komputerowego z oprogramowaniem, zestawem multimedialnym i urządzeniem wielofunkcyjnym do pracowni kształcenia zawodowego Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IRP.272.4.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia komputerowego z oprogramowaniem, zestawem multimedialnym i urządzeniem wielofunkcyjnym do pracowni kształcenia zawodowego Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach, w ramach projektu pn.: "Modernizacja Infrastruktury Szkół Zawodowych w Powiecie Łęczyńskim", nr projektu RPLU.13.06.00-06-0020/16, realizowanego przez Powiat Łęczyński, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XIII Infrastruktura społeczna Działanie 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego. 3. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust.1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 zadania: Część 1 Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym z dostępem do Internetu, W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta. Opis wymagań minimalnych 1. Laptop z oprogramowaniem 12 szt. Ekran Matryca TFT, minimalnie 15,6" z podświetleniem w technologii LED, matowa, rozdzielczość minimalna FHD+ Obudowa Obudowa komputera matowa, zawiasy metalowe. Kąt otwarcia matrycy min. 120 stopni. W obudowie wbudowane co najmniej 2 diody sygnalizujące stan naładowania akumulatora oraz pracę dysku twardego. Chipset Dostosowany do zaoferowanego procesora Płyta główna Zgodna z chipsetem procesora Procesor Model i5 / i7 czwartej i wyżej generacji częstotliwość od 2.8 do 3.0 GHz, minimalnie 4 rdzenie po 4 wątki Pamięć operacyjna RAM, minimalnie 12 GB Dysk twardy SSD, minimalnie 256 GB, standard: 500/500 (odczyt/zapis), zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na dysku bez konieczności stosowania dodatkowych nośników Bezpieczeństwo złącze Kensington Lock Certyfikaty i standardy ISO9001:2000 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny deklaracja zgodności CE lub dokument równoważny Waga/Wymiary Brak danych Szyfrowanie Komputer wyposażony w moduł TPM 2.0 Napęd optyczny opcjonalnie Bateria Bateria co najmniej 30Wh Zasilacz Zasilacz zewnętrzny max 65W BIOS zgodny ze specyfikacją UEFI. Możliwość odczytania z BIOS bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych następujących informacji: wersji BIOS o nr seryjnym komputera o ilości pamięci RAM o typie procesora i jego prędkości o modele zainstalowanych dysków twardych o model zainstalowanego napędu optycznego. Administrator z poziomu BIOS musi mieć możliwość wykonania poniższych czynności: o Możliwość ustawienia hasła dla twardego dysku o Możliwość ustawienia hasła na starcie komputera tzw. POWER-On Pass Word o Możliwość ustawienia hasła Administratora i użytkownika BIOS o Możliwość włączania/wyłączania wirtualizacji z poziomu BIOSU o Możliwość ustawienia kolejności bootowania o Możliwość Wyłączania/Włączania: zintegrowanej karty WIFI, portów USB, Tryby PXE dla karty sieciowej, o Możliwość ustawienia portów USB w trybie "no BOOT", czyli podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne. Karta graficzna Dedykowana: nVIDIA QUADRO lub ATI FirePro Audio/Video Wbudowana, zgodna z HD Audio, wbudowane głośniki stereo min 2x1,5W, wbudowany mikrofon, sterowanie głośnością głośników za pośrednictwem wydzielonych klawiszy funkcyjnych na klawiaturze, wydzielony przycisk funkcyjny do natychmiastowego wyciszania głośników, kamera minimalnie HD720p Karta sieciowa 10/100/1000 - RJ 45 Porty/złącza HDMI lub DisplayPort, min 2 x USB 3.0, złącze stacji dokującej Klawiatura i Mysz Klawiatura, układ US. Klawiatura z wydzielonym blokiem numerycznym, mysz optyczna min 2400 DPI WiFi Wbudowana bezprzewodowa karta sieciowa pracująca w standardzie AC Bluetooth opcjonalnie Czytnik linii papilarnych opcjonalnie System operacyjny Windows 8/10 Pro 64 bitowy, język Polski Gwarancja Minimum 2 lata D2D (door-to-door) 2. Oprogramowanie MS Office Pro dla szkół -szt.12 3. Program antywirusowy licencja dla szkół na min 3 lata- szt.12 Część 2 Oprogramowanie - szt.5 ( obsługujące 12 stanowisk komputerowych) 1) do nauki przepisów ruchu drogowego i przeprowadzania egzaminów wewnętrznych: - współpraca ze wszystkimi systemami Windows - możliwość aktualizacji, - klawiatura egzaminacyjna (wyjście USB,kompatybilna z programami egzaminacyjnymi dla Ośrodków Szkolenia Kierowców, - współpracująca ze wszystkimi systemami Windows) 2) komputerowego wspomagania projektowania: - oprogramowanie do komputerowego wspomagania projektowania (np. Computer Aided Design) 3) obliczeń kosztów eksploatacji maszyn, -do obliczeń kosztów eksploatacji maszyn i urządzeń rolniczych 4) prowadzenia gospodarki magazynowej: - program do prowadzenia magazynu, możliwość remanentu początkowego i sezonowego, generowanie dokumentów zewnętrznych, wewnętrznych, międzymagazynowych, korekcyjnych i likwidacyjnych. Prowadzenie kartoteki dokumentów. Wybór produktu alfabetyczny, katalogowy lub magazynowy. 5) agrotroniki t.j. do symulacji pracy gospodarstwa rolniczego wraz z zestawem symulatora kokpitu traktora. Część 3 Projektor multimedialny z rozwijanym ekranem.-szt.2 Projektor multimedialny z rozwijanym ekranem - rozdzielczość optyczna min. 1024x768, - jasność min. 2200 ANSI Lumenów (w trybie "eco" min. 1600 ANSI Lumenów), - kontrast min. 4000:1, format obrazu (standard) 4:3, - żywotność lampy min. 5000 h, - porty/złącza wejścia/wyjścia: D-Sub, RCA (video), S-Video, HDMI, stereo mini Jack, - wbudowany głośnik o mocy min. 5 W (stereo), - torba na projektor i dołączony fabrycznie kabel zasilający i sygnałowy RGB oraz przewód HDMI, - wskaźnik laserowy, pilot, - technologia - LCD, -ekran:powierzchnia projekcyjna: matowa, biała, rozmiar powierzchni projekcyjnej: szerokość: min. 180 cm, wysokość: min. 135 cm, format: 4:3 lub 16:9, sterowanie: ręczne lub bezprzewodowe, mocowanie: ścienne lub sufitowe Część 4 Urządzenie wielofunkcyjne- szt.2 Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne, funkcje: drukowanie, skanowanie, kopiowanie, o druk 20 str./min, rozdzielczość druku min. 1200/600 dpi, pamięć min. 16 MB, złącze USB, skanowanie w rozdzielczości 600x600 dpi w kolorze, format arkusza A4 i/lub A3

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 38652100-1, 29836300-1, 38653400-1, 48900000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym z dostępem do Internetu,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34146.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEGATECH Dariusz Gutek
Email wykonawcy: mariusz@megatech.pl
Adres pocztowy: ul. Energetyków 45
Kod pocztowy: 20-468
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36375.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36375.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 115125.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Oprogramowanie - szt.5 ( obsługujące 12 stanowisk komputerowych)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Podstawą prawną podjętej decyzji jest art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1986 z póź. zm.)oraz Kodeks Cywilny. Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W zakresie zadania 2 - Oprogramowanie - szt.5 ( obsługujące 12 stanowisk komputerowych) - do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3 Projektor multimedialny z rozwijanym ekranem.-szt.2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4390.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEGATECH Dariusz Gutek
Email wykonawcy: mariusz@megatech.pl
Adres pocztowy: ul. Energetyków 45
Kod pocztowy: 20-468
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5535.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5535.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6677.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część 4 Urządzenie wielofunkcyjne- szt.2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 813.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEGATECH Dariusz Gutek
Email wykonawcy: mariusz@megatech.pl
Adres pocztowy: ul. Energetyków 45
Kod pocztowy: 20-468
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4735.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4735.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5961.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.