To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-19
Ogłoszenie nr 510248814-N-2019 z dnia 19-11-2019 r.
Gmina Stegna: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla projektu "Pomorskie Trasy Rowerowe - Rowerem przez Żuławy - partnerstwo Gminy Nowy Dwór Gdański"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej -8 Konwersja, Działanie- 8,4. Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599473-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Stegna, Krajowy numer identyfikacyjny 170747939,
ul. Gdańska
34,
82-103
Stegna, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
+48(55)2478171, e-mail
angelika.talpa@stegna.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.stegna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla projektu "Pomorskie Trasy Rowerowe - Rowerem przez Żuławy - partnerstwo Gminy Nowy Dwór Gdański"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RII-INW.272.21.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1). Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla projektu "Pomorskie Trasy Rowerowe - Rowerem przez Żuławy - partnerstwo Gminy Nowy Dwór Gdański", - obejmująca opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego - załącznik nr 8 do SIWZ, odcinek 1 o długości około 2866,00 m. Początek odcinka znajduje się na początku wału przeciwpowodziowego w pobliżu mostu drogowego przez rzekę Tugę w miejscowości Stobiec, wzdłuż wału, aż do granicy Gminy Stegna z Gminą Nowy Dwór Gdański. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu trasy rowerowej o nawierzchni z ażurowych płyt betonowych 100x75x12,5cm, z układem otworów w płycie umożliwiającym przejazd rowerem, na podsypce piaskowej z podbudową z kruszywa łamanego 0/31,5mm o gr. 15cm, zagęszczoną oraz podbudową z kruszywa łamanego 31,5/63mm o gr. 20cm, zagęszczona. Grunt rodzimy, zagęszczony do Is>=1 ( w przypadku stwierdzenia warstw gruntu zalegających w dnie koryta, o parametrach nienadających się do przygotowania pod wykonywaną nawierzchnię, zaleca się wymianę lub wzmocnienie gruntu). Pas pomiędzy płytami należy wypełnić zagęszczonym kruszywem łamanym 0/31,5mm, Is >=1. Warstwa po zagęszczeniu powinna być zlicowana z koroną płyt. Dodatkowo na łukach trasy oraz przy wjazdach na posesje prywatne zaleca się wykonanie zamiast wypełnienia między płytami dodatkowego rzędu płyt, celem zapobiegania przed rozsuwaniem się elementów oraz przed ich klawiszowaniem. 2. Szczegółowy zakres zamówienie obejmuje: 1) wykonanie projektu budowlanego, 2) wykonanie STWiOR, 3) wykonanie kosztorysu inwestorskiego, 4) wykonanie oznakowania i projektu organizacji ruchu uzgodnionego z Departamentem Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. 5) projekt budowlany należy nawiązać do projektu budowlanego "Budowy mostu na rzece Tudze" będącego w posiadaniu Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gd. 6) przedłożenie Zamawiającemu projektu budowlanego i kosztorysu inwestorskiego, przed uzyskaniem wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń itp, 7) przygotowanie wniosków do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie o zawarcie umowy dzierżawy zgodnych ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej www.gdansk.rzgw.gov.pl/Wody Polskie /Zarządzanie Majątkiem Skarbu Państwa. 8) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w oparciu o opracowane dokumentacje. 9) przekazanie dokumentacji powykonawczej. 3. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 i 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018, poz.1986 ze zm.,) a mają jedynie na celu sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. 4. Dokumenty odbiorowe powinny być skompletowane, spięte. Przekazanie dokumentów Zamawiającemu powinno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. 5. Z uwagi na fakt, iż wynagrodzenie z tytułu realizacji danego zamówienia ma charakter ryczałtowy, Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej- celem rzetelnego oszacowania kosztów projektu oraz robót budowlanych. 6. Zgodnie z art.29 ust.3a Ustawy Pzp Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - roboty ogólnobudowlane, Potwierdzeniem spełnienia powyższego wymogu na etapie składania ofert będzie oświadczenie złożone przez Wykonawcę na Formularzu Ofertowym (zał. nr 1). 1) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogu i dokonywania ich oceny. b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca w wyznaczonym terminie przedłoży n/w dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących dane czynności, zawierające w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących wskazane czynności (kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych, tj. bez adresów, nr PESEL, natomiast informacje dot. imion, nazwisk daty zawarcia umowy, jej rodzaju i wymiaru etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS w zakresie opłacania przez Wykonawcę/ podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, 3) z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę/ podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności, a także z tytułu niezłożenia w wyznaczonym terminie żądanych dowodów - Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej - jak stanowi projekt umowy, 4) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do przeprowadzenia kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników w tym zapewnienia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. 8. Zamawiający wskaże miejsca składowania materiałów rozbiórkowych nadających się do użytkowania. Materiały nie nadające się do użytkowania należy zutylizować na własny koszt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71200000-0
Dodatkowe kody CPV: 71320000-2, 71220000-6, 71300000-1, 71420000-8, 71540000-9, 45100000-8, 54112000-5, 45110000-1, 45233161-5, 45233162-2, 45233200-1, 45111200-0, 45111291-4, 45233290-8, 45233200-8, 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1492468.47
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRIM Sp.zo.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1492468.47
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI STEGNA
- Utrzymanie czystości na terenie plaż Gminy Stegna - opróżnianie koszy w roku 2025
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia oraz usług wspomagających wyjście z bezdomności dla osób bezdomnych skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie
- BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI RYBINA, GMINA STEGNA
więcej: przetargi STEGNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji pn.: Budowa hali skateparku, lodowiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Bemowo przy ul. Obrońców Tobruku 40.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.