eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Przebudowa drogi powiatowej nr 1329D polegająca na budowie chodnika w miejscowości Kaszyce Milickie z podziałem na etapy - ETAP I część środkowa miejscowości.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-19

Ogłoszenie nr 510249012-N-2019 z dnia 19-11-2019 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy: Przebudowa drogi powiatowej nr 1329D polegająca na budowie chodnika w miejscowości Kaszyce Milickie z podziałem na etapy - ETAP I część środkowa miejscowości.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607701-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 93271204100000, ul. Łączna 1 c, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 387 06 17, e-mail drogi@powiat.trzebnica.pl, faks 71 387 30 90.
Adres strony internetowej (url): www.drogi.trzebnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1329D polegająca na budowie chodnika w miejscowości Kaszyce Milickie z podziałem na etapy - ETAP I część środkowa miejscowości.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DTiZP/200/19/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1329D polegająca na budowie chodnika w miejscowości Kaszyce Milickie z podziałem na etapy - ETAP I część środkowa miejscowości. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie: - opracowanie, uzgodnienie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót, przywrócenie stałej organizacji ruchu po zakończeniu robót, - pomiary przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym, - roboty ziemne, - wycinka drzew - ścinanie drzew piłą mechaniczną, - mechaniczne karczowanie, - wywożenie karpiny, gałęzi i dłużyc, - mechaniczne czyszczenie kanałów kołowych sieci zewnętrznej i studzienek rewizyjnych, - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o grubości gr. 4 cm, - usunięcie humusu o grubości do 15 cm za pomocą spycharek- wraz z wywozem na składowisko wykonawcy, - wykonanie i zagęszczenie nasypu- zasypanie rowu, - oczyszczenie , profilowanie i umocnienie rowów przydrożnych wraz z wywozem i kosztami utylizacji, - wpusty deszczowe i przykanaliki z wpięciem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, - regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - chodnik i zjazdy, - nawierzchnię chodnika z betonu asfaltowego, - nawierzchnię zjazdów z betonu asfaltowego, - nasyp do wykonania pod chodnik, - obrzeży betonowych, - krawężników betonowych, - ścieków podchodnikowych, - odtworzenie nawierzchni jezdni wraz z podbudową w miejscu przykanalików i wpustów ulicznych, - sadzenie drzew gatunku lipa o obwodzie pnia min. 8 cm na wysokości 100 cm pnia wraz z zabezpieczeniem słupkami drewnianymi, - zakup i montaż 2 kpl.(4 szt.) progów wyspowych wraz z oznakowaniem pionowym, - inwentaryzację powykonawczą robót, - oznakowanie zgodne z docelową organizacją ruchu, - oznakowanie pionowe, - oznakowanie poziome. UWAGA! Należy zwrócić szczególna uwagę przy robotach ziemnych na występującą infrastrukturę podziemną. Pracę w bliskości podziemnej infrastruktury należy wykonywać ręcznie. 3. Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny i pokryje wszelkie koszty związane z opracowaniem, zatwierdzeniem i wdrożeniem tymczasowego projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót. 4.Wymagania w stosunku do wykonawcy. Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy (ale przed przystąpieniem do robót budowlanych) przedstawi do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo - finansowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót: - oryginał oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego przejęcie obowiązku kierowania budowy (robotami budowlanymi), - poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy, - poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB, - Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną przedmiotu umowy na każdym jej etapie, - Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia inspektorowi nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uzyskanie potwierdzenia ich prawidłowego wykonania w dzienniku budowy. W przypadku braku zgłoszenia Zamawiający ma prawo odmówić odbioru tych robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załączniki do SIWZ, które obejmują: - przedmiar robót (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ), - kosztorys ofertowy (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ), - projekt budowlano -wykonawczy (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ), - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ), - wzór umowy (załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45232410-9, 45233124-4, 45233120-6, 34922100-7, 77211600-8, 45232130-2, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 302579.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOPARECZKA Tomasz Rybka
Email wykonawcy: biuro@kopareczka.com.pl
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 23 55-140 Żmigród
Kod pocztowy: 55-140
Miejscowość: Żmigród
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 386491.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 386491.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 483581.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.