To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-19
Ogłoszenie nr 510249025-N-2019 z dnia 19-11-2019 r.
Urząd Miejski w Sulęcinie: "Przebudowa części budynku przedszkola na żłobek w Sulęcinie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane z Programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej "Maluch +" 2019 oraz ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608170-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540232504-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Sulęcinie, Krajowy numer identyfikacyjny 52617900000000,
ul. ul. Lipowa
18,
69-200
Sulęcin, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
957 553 601, e-mail
umig@sulecin.pl, faks
957 552 122.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.sulecin.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa części budynku przedszkola na żłobek w Sulęcinie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZiG.271.19.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w ramach realizacji zadania pn.: "Przebudowa części budynku przedszkola na żłobek w Sulęcinie" Zadanie współfinansowane z Programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej "Maluch +" 2019 oraz ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 Roboty budowlane dotyczące przebudowy istniejących pomieszczeń na parterze budynku przedszkola na potrzeby żłobka dla osiemnaściorga podopiecznych: - rozbiórka istniejącej ściany działowej, pokrycia dachowego, poszycia połaci dachowej, - rozbiórka istniejących podłóg i posadzek, - rozbiórka obudowy wewnętrznej ścian, - wykonanie nowego podziału pomieszczeń z wydzieleniem, szatni, pokoju dla dzieci, pomieszczenia sanitarnohigienicznego i porządkowego, - wykonanie nowych podłóg i posadzek wraz z izolacjami termiczną i przeciwwilgociową, - wykonanie izolacji termicznej w ścianach zewnętrznych z wełny mineralnej gr. 15 cm, - wzmocnienie konstrukcji stropodachowej wraz z wymianą poszycia połaci dachowej oraz wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej, - wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym, - szpachlowanie ścian i sufitów, - wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem oświetleniowym i instalacyjnym, - montaż ogniw fotowoltaicznych 5 x 8 szt. o łącznej mocy 5 x 2,16 kW=10,80 kW wraz z konstrukcją wsporczą , okablowaniem i montażem inwertera, - wykonanie nowej instalacji wodociągowej kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników oraz obudową grzejników, - montaż urządzeń sanitarnych - 3 ustępów, trzech umywalek, zlewozmywaka i zestawu wodomierzowego wraz z zaworem antyskażeniowym, - wykonanie okładzin z płyt ceramicznych szkliwionych o powierzchni 55,0 mkw. - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, -montaż drwi wejściowych zewnętrznych - drzwi głównych i drzwi do pomieszczenia opieki nad dziećmi, - wywóz i utylizacja gruzu. Miejsce realizacji: Sulęcin Os. Kopernika, dz. nr 84, obręb Sulęcin - obszar miejski. UWAGA! Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń terenu budowy, aby nie stwarzała ona zagrożenia (potencjalnego jak i realnego) dla użytkowników placówki. Teren działki, na której będą realizowane roboty budowlane jest zabudowanym budynkiem przedszkola wykonanym na planie liter H, z osiami podłużnymi biegnącymi z północy na południe. Przebudowa będzie realizowana w północno-wschodnim segmencie budynku posiadającym osobne wejście z poziomu terenu. Prace uciążliwe dla użytkowników drugiej części budynku należy wykonać poza godzinami pracy przedszkola. Placówka jest czynna codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00-16.00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa stanowiąca - załącznik nr 8 do SIWZ tj. projekt budowlany z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót (dokument pomocnicze - jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego może skorzystać wykonawca, ale nie ma takiego obowiązku. Przedmiar pełni tylko pomocniczą funkcje zarówno pod względem ilościowym i rodzajowym - mogą być korygowane przez wykonawcę bez późniejszej oceny przez Zamawiającego). Wymienione powyżej dokumenty oraz pozostałe dokumenty przetargowe będą: używane, odczytywane i interpretowane według następującego pierwszeństwa: 1. Umowa 2. Opis przedmiotu zamówienia w następującej kolejności: a) Projekt budowlany z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 3. Formularz oferty 4. Niniejsza SIWZ 5. Przedmiar robót jako dokument pomocniczy Jeżeli w SIWZ oraz jej załącznikach (np. w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej, przedmiarach itp.)podana jest nazwa własna, to oznacza, że została użyta/podana przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Oznacza to, że zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca jest zobowiązany na wezwanie, o którym mowa w pkt. 6.3. złożyć oświadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Parametry równoważności zostały określone w dokumentacji uzupełniającej stanowiące załącznik nr 1 do zmiany nr 1 oraz umieszczone na stronie:http://www.bip.sulecin.pl/.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
W przedmiotowym postępowaniu należało wnieść wadium w wysokości 6000,00 zł - zostało wniesione przelewem.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
377235.77
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa APAS Zbigniew Sapa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
464000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca oświadczył w ofercie, że przewiduje powierzenie wykonania podwykonawcom: montaż fotowoltaiki oraz przyłącze energetyczne. Na etapie składania ofert, podwykonawcy są nieznani. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO GMINY SULĘCIN"
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi
- Dostawę 111 000 litrów oleju opałowego lekkiego do kotłowni administrowanych prze 45 WOG Wędrzyn.
- Dostawa mięsa, wędlin, drobiu oraz podrobów drobiowych
- Dostawę kawy i herbaty do magazynu Wędrzyn.
- Usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie żołnierzy zawodowych oraz pracowników 45 WOG oraz jednostek będących na zaopatrzeniu 45WOG w podziale na dwie części
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.