To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-20
Ogłoszenie nr 510249856-N-2019 z dnia 20-11-2019 r.
Gmina Czarnków: wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Gminy Czarnków i jednostek organizacyjnych gminy na okres od 01.12.2019 do dnia 30.11.2024r
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603417-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Czarnków, Krajowy numer identyfikacyjny 57079106900000,
ul. ul. Rybaki
3,
64-700
Czarnków, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 552 227, e-mail
urzad@czarnkowgmina.pl, faks
672 553 079.
Adres strony internetowej (url): http://bip.czarnkowgmina.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Gminy Czarnków i jednostek organizacyjnych gminy na okres od 01.12.2019 do dnia 30.11.2024r
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SKG.271.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Bank zapewni obsługę rachunków zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych Gminy Czarnków. Bank zapewni możliwość obsługi również poprzez system elektroniczny. Zamawiający zastrzega, że nie będzie ponosił żadnych opłat, prowizji oraz innych nazwanych i nienazwanych naliczeń z tytułu - w szczególności prowadzenia tych rachunków, ich obsługi bieżącej, oraz wszelkich operacji bankowych dokonywanych za pomocą tych rachunków (np.: przelewy, dostęp do rachunków itp..). Gmina Czarnków wraz z jednostkami organizacyjnymi prowadzi 71 rachunków bankowych. 2) Zamawiający zastrzega, że nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat i prowizji oraz innych nazwanych i nienazwanych naliczeń, kosztów z tytułu - w szczególności przygotowania, gotowości, udzielenia i obsługi kredytu w rachunku bieżącym za wyjątkiem tych, których mowa zał. nr 2 do SIWZ - Oferta 3) Bank umożliwi zaciąganie w ciągu roku (w trakcie trwania umowy), kredytu w rachunku bieżącym do wysokości wydatków nie znajdujących pokrycia w dochodach w danym roku budżetowym do kwoty nie wyższej niż 2.500.000 PLN na zasadzie kredytu krótkoterminowego. Zamawiający do końca każdego roku kalendarzowego będzie dokonywał spłaty zaciągniętego kredytu w rachunku bieżącym. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia wysokości kredytu w rachunku bieżącym zgodnie z limitem przyjętym w Uchwale budżetowej na dany rok budżetowy. 4) Bank do godziny 9.00 dnia następnego (dnia roboczego) przygotuje i dostarczy do siedziby zamawiającego, w formie papierowej wyciągi z rachunków z dnia poprzedniego. 5) Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym jest zmienne w okresie kredytowania i ustalone jest na podstawie stawki bazowej WIBOR dla depozytów 1M notowanej na dwa dni robocze przed podpisaniem umowy kredytu w pierwszym okresie kredytowania oraz na podstawie stawki WIBOR dla depozytów 1M notowanej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem kolejnych okresów kredytowania, powiększoną o marżę Banku "mz" w wysokości......% stałą w okresie kredytowania. Oprocentowanie jest stałe w okresach kredytowania odpowiadających okresowi przyjętej stawki bazowej. 6) Bank zapewni możliwość deponowania wolnych środków znajdujących się na rachunku zamawiającego na lokatę bankową na podstawie pisemnego zgłoszenia dokonanego przez zamawiającego. 7) Zamawiający na stronie BIP http://www.czarnkowgmina.pl/bip/budzet/sprawozdawczosc.html udostępnia sprawozdania, opinie i zaświadczenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
278750.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
278750.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZARNKOWA
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2025
- Usługa żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego w Czarnkowie
- WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH NA ENERGOOSZCZĘDNE W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W CZARNKOWIE
więcej: przetargi w Czarnkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łopuszno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2029 r."
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.