To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-20
Ogłoszenie nr 510251149-N-2019 z dnia 20-11-2019 r.
Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie: Dostawa pomocy edukacyjnych w ramach projektu pn. Kwalifikacje i kompetencje kluczem do sukcesu na rynku pracy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 2 - "Kadry dla gospodarki", Działanie 02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie 02.04.01 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego - projekty konkursowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613458-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 00019275500000,
ul. Żołnierska
15,
10-558
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
895279787, 895279787 w.214, e-mail
z.nowicka@zsbolsztyn.pl, lemanski.pawel@zsbolsztyn.pl, faks
89 527 67 94.
Adres strony internetowej (url): http://www.e-bip.pl/start/23262
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy edukacyjnych w ramach projektu pn. Kwalifikacje i kompetencje kluczem do sukcesu na rynku pracy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AZ.271.7.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy edukacyjnych w ramach projektu pn. Kwalifikacje i kompetencje kluczem do sukcesu na rynku pracy. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SIWZ "towarem" lub "przedmiotem zamówienia". 2. Przedmiot zamówienia składa się z 4 (czterech) części: 1) część 1 - kompetencje fizyczne: a) przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę zestawu demonstracyjnego płyny i gazy - 1 szt., zestawu do hydrostatyki i ciepła -1 szt., modelu technicznego prasy hydraulicznej -1 szt, b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do SIWZ - tabela 1, 2) część 2 - kompetencje matematyczne: a) przedmiot zamówienia obejmuję zakup i dostawę fabrycznie kalkulatorów graficznych na zajęcia -24 szt., zestawu klocków matematycznych skrzynia 1000 + 500 szt. mini - 3szt., brył szkieletowych na zajęcia z kompetencji matematycznych - 9 szt., b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do ZO - tabela 2. 3) część 3 - kompetencje przyrodnicze: a) przedmiot zamówienia obejmuję zakup i dostawę mikroskopów na zajęcia - 8 szt., elektronicznych testerów PH - 8 szt., b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do ZO - tabela 3. 4) część 4 - kompetencje geograficzne: a) Przedmiot zamówienia obejmuję zakup i dostawę planszy glebowych -5 szt., gleby - zestaw doświadczalny - 2 szt., sit glebowych -1 zestaw, zestaw do pobierania prób glebowych - 2 szt.,, próbki gleb-2 szt.,, zestawu skał i minerałów - 4 szt., tablice edukacyjne: profile glebowe - 5 szt.,. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do ZO - tabela 4. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymogi (parametry techniczne) został określony w załączniku nr 5 tabele 1-4 do SIWZ. Zamawiający informuje przedmiot zamówienia obejmuje także dostarczenie, montaż wraz kosztami transportu. 4. Wszystkie artykuły, urządzenia, produkty wchodzące w skład zamówienia powinny być fabrycznie nowe. Pod pojęciem "fabrycznie nowe" zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta. 5. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 1A-1D do SIWZ w pkt 1 tabela producenta i/lub modelu /i lub numeru katalogowego i/lub parametrów technicznych (w zależności od wymagań wskazanych w załączniku) spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp. Wymagane dane są wskazane w formularzach ofertowych. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy. 7. Kody CPV dla części 1-4: 39162200-7 - pomoce i artykuły edukacyjne, 39162110-9 - sprzęt dydaktyczny, 38900000-4 - różne przyrządy do badań lub testowania, 39162000-5 pomoce naukowe. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162200-7
Dodatkowe kody CPV: 39162110-9, 38900000-4, 39162000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: kompetencje fizyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3090.65
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VICTOR PAWEŁ DULNY,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4488.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: kompetencje matematyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Jednocześnie Zamawiający informuje, że postępowanie na realizację części 2- kompetencje matematyczne zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy, gdyż ceny ofert najkorzystniejszych na realizację poszczególnych części zamówienia przewyższają kwoty, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może jej zwiększyć do cen zwartych w złożonej ofercie. W postępowaniu na realizację części 2 do upływu terminu składania ofert zostały złożone następujące oferty 1) Oferta nr 1 - VICTOR PAWEŁ DULNY, ul. Wybickiego 10e/6, 87-100 Toruń, oferta złożona w dniu 31.10.2019 r., godz. 9:30, a) oferowana cena za wykonanie zamówienia brutto wynosi: 24 931,50 zł, Jak wynika z przedstawionego wyżej zestawienia zaoferowane przez Wykonawcę, niepodlegającego wykluczeniu z postępowania, kwoty za realizację zamówienia część 2 - 24.931,50 zł, przewyższa środki, jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia części 2 - 14.000,00 zł. W związku z powyższym Zamawiający stwierdził, iż nie ma możliwości zwiększenia kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia w części 2 z kwoty 14.000,00 zł brutto do kwoty z oferty z najniższą ceną tj.: 24.931,50 zł. Reasumując postępowanie na realizację części 2 - kompetencje matematyczne zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy, gdyż ceny ofert najkorzystniejszych na realizację poszczególnych części zamówienia przewyższają kwoty, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może jej zwiększyć do cen zwartych w złożonej ofercie. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: kompetencje przyrodnicze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9274.72
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VICTOR PAWEŁ DULNY
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11704.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: kompetencje geograficzne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4050.07
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VICTOR PAWEŁ DULNY
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6854.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa systemów edukacyjnych do fizjologii i farmakologii, znak sprawy AEZ/S-153/2024
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa sprzętu IT dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim
- Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.