eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa pomocy edukacyjnych w ramach projektu pn. Kwalifikacje i kompetencje kluczem do sukcesu na rynku pracy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-20

Ogłoszenie nr 510251149-N-2019 z dnia 20-11-2019 r.

Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie: Dostawa pomocy edukacyjnych w ramach projektu pn. Kwalifikacje i kompetencje kluczem do sukcesu na rynku pracy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 2 - "Kadry dla gospodarki", Działanie 02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie 02.04.01 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego - projekty konkursowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613458-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 00019275500000, ul. Żołnierska 15, 10-558 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895279787, 895279787 w.214, e-mail z.nowicka@zsbolsztyn.pl, lemanski.pawel@zsbolsztyn.pl, faks 89 527 67 94.
Adres strony internetowej (url): http://www.e-bip.pl/start/23262

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa pomocy edukacyjnych w ramach projektu pn. Kwalifikacje i kompetencje kluczem do sukcesu na rynku pracy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AZ.271.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy edukacyjnych w ramach projektu pn. Kwalifikacje i kompetencje kluczem do sukcesu na rynku pracy. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SIWZ "towarem" lub "przedmiotem zamówienia". 2. Przedmiot zamówienia składa się z 4 (czterech) części: 1) część 1 - kompetencje fizyczne: a) przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę zestawu demonstracyjnego płyny i gazy - 1 szt., zestawu do hydrostatyki i ciepła -1 szt., modelu technicznego prasy hydraulicznej -1 szt, b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do SIWZ - tabela 1, 2) część 2 - kompetencje matematyczne: a) przedmiot zamówienia obejmuję zakup i dostawę fabrycznie kalkulatorów graficznych na zajęcia -24 szt., zestawu klocków matematycznych skrzynia 1000 + 500 szt. mini - 3szt., brył szkieletowych na zajęcia z kompetencji matematycznych - 9 szt., b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do ZO - tabela 2. 3) część 3 - kompetencje przyrodnicze: a) przedmiot zamówienia obejmuję zakup i dostawę mikroskopów na zajęcia - 8 szt., elektronicznych testerów PH - 8 szt., b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do ZO - tabela 3. 4) część 4 - kompetencje geograficzne: a) Przedmiot zamówienia obejmuję zakup i dostawę planszy glebowych -5 szt., gleby - zestaw doświadczalny - 2 szt., sit glebowych -1 zestaw, zestaw do pobierania prób glebowych - 2 szt.,, próbki gleb-2 szt.,, zestawu skał i minerałów - 4 szt., tablice edukacyjne: profile glebowe - 5 szt.,. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do ZO - tabela 4. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymogi (parametry techniczne) został określony w załączniku nr 5 tabele 1-4 do SIWZ. Zamawiający informuje przedmiot zamówienia obejmuje także dostarczenie, montaż wraz kosztami transportu. 4. Wszystkie artykuły, urządzenia, produkty wchodzące w skład zamówienia powinny być fabrycznie nowe. Pod pojęciem "fabrycznie nowe" zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta. 5. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 1A-1D do SIWZ w pkt 1 tabela producenta i/lub modelu /i lub numeru katalogowego i/lub parametrów technicznych (w zależności od wymagań wskazanych w załączniku) spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp. Wymagane dane są wskazane w formularzach ofertowych. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy. 7. Kody CPV dla części 1-4: 39162200-7 - pomoce i artykuły edukacyjne, 39162110-9 - sprzęt dydaktyczny, 38900000-4 - różne przyrządy do badań lub testowania, 39162000-5 pomoce naukowe. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162200-7


Dodatkowe kody CPV: 39162110-9, 38900000-4, 39162000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: kompetencje fizyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3090.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VICTOR PAWEŁ DULNY,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wybickiego 10e/6,
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4488.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4488.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4488.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: kompetencje matematyczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Jednocześnie Zamawiający informuje, że postępowanie na realizację części 2- kompetencje matematyczne zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy, gdyż ceny ofert najkorzystniejszych na realizację poszczególnych części zamówienia przewyższają kwoty, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może jej zwiększyć do cen zwartych w złożonej ofercie. W postępowaniu na realizację części 2 do upływu terminu składania ofert zostały złożone następujące oferty 1) Oferta nr 1 - VICTOR PAWEŁ DULNY, ul. Wybickiego 10e/6, 87-100 Toruń, oferta złożona w dniu 31.10.2019 r., godz. 9:30, a) oferowana cena za wykonanie zamówienia brutto wynosi: 24 931,50 zł, Jak wynika z przedstawionego wyżej zestawienia zaoferowane przez Wykonawcę, niepodlegającego wykluczeniu z postępowania, kwoty za realizację zamówienia część 2 - 24.931,50 zł, przewyższa środki, jakie zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia części 2 - 14.000,00 zł. W związku z powyższym Zamawiający stwierdził, iż nie ma możliwości zwiększenia kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia w części 2 z kwoty 14.000,00 zł brutto do kwoty z oferty z najniższą ceną tj.: 24.931,50 zł. Reasumując postępowanie na realizację części 2 - kompetencje matematyczne zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy, gdyż ceny ofert najkorzystniejszych na realizację poszczególnych części zamówienia przewyższają kwoty, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może jej zwiększyć do cen zwartych w złożonej ofercie.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: kompetencje przyrodnicze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9274.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VICTOR PAWEŁ DULNY
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wybickiego 10e/6
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11704.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11704.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11704.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: kompetencje geograficzne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4050.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VICTOR PAWEŁ DULNY
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wybickiego 10e/6
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6854.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6854.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6854.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.