To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-21
Ogłoszenie nr 510251380-N-2019 z dnia 21-11-2019 r.
Urząd Miasta Zielonka: Pełnienie funkcji INSPEKTORA NADZORU inwestorskiego nad realizacją zadania: "Zagospodarowanie terenu zieleni Osiedla Długa (przestrzeń pomiędzy blokami 9,13,7 i ul. Długą) położonego na terenie Miasta Zielonka"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
. "Poprawa jakości przestrzeni publicznej oraz środowiska miejskiego w Zielonce poprzez kompleksowy rozwój terenów zieleni" nr POIS.02.05.00-00-0138/16, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności, w ramach Działania 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego, Osi priorytetowej II - Ochrona Środowiska, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609408-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Zielonka, Krajowy numer identyfikacyjny 69291401200000,
ul. ul. Lipowa
5,
05-220
Zielonka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 613 913, e-mail
zam.publiczne@zielonka.pl, faks
227 819 989.
Adres strony internetowej (url): bip.zielonka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji INSPEKTORA NADZORU inwestorskiego nad realizacją zadania: "Zagospodarowanie terenu zieleni Osiedla Długa (przestrzeń pomiędzy blokami 9,13,7 i ul. Długą) położonego na terenie Miasta Zielonka"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WIZ.ZP.2712.47.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji INSPEKTORA NADZORU inwestorskiego nad realizacją zadania: " Zagospodarowanie terenu zieleni Osiedla Długa (przestrzeń pomiędzy blokami 9,13,7 i ul. Długą) położonego na terenie Miasta Zielonka" - w ramach projektu pt. "Poprawa jakości przestrzeni publicznej oraz środowiska miejskiego w Zielonce poprzez kompleksowy rozwój terenów zieleni" nr POIS.02.05.00-00-0138/16, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności, w ramach Działania 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego, Osi priorytetowej II - Ochrona Środowiska, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie terenów zieleni dla zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu zieleni Osiedla Długa położonego na terenie Miasta Zielonka, w lokalizacji: ul. Długa - teren pomiędzy blokami nr 7, 9, 13 obręb: 4-80-08, działka ew. nr: 17 obejmuje: 1.Wykonanie robót i elementów zagospodarowania terenu (część infrastrukturalna): 1) Wykonanie i montaż ławek stalowo-drewnianych - 4 szt.; 2) Wykonanie i montaż koszy na odpadki - 2 szt. pojemność 35 litrów.; 3) Wykonanie rabat wyniesionych - 5 szt. Wymiary wewnętrzne: 1,5 m x 2 m; wysokość: 57 cm.; 4) Wykonanie wiszących stanowisk dla dzikich owadów zapylających, tzw. "hoteli dla pszczół" - 2 szt. Montaż według instrukcji producenta.; 5) Wykonanie budki ochronnej dla nietoperzy - 1 szt.; 6) Wykonanie budki lęgowej dla ptaków - 1 szt.; 7) Usunięcie niskich (do 1 m wysokości) płotków wygradzających ogródki mieszkańców i "domek dla kota" - 136 mb; 8) Usunięcie "domku dla kota" (obiekt małej architektury); 9) Usunięcie istniejących ławek - 3 szt. 10) Utwardzenie terenu. Nawierzchnia mineralna: piaszczysto-gliniasto-żwirowa - 311 m2. Wykonanie nawierzchni z płytek betonowych przy studni (5 m2) oraz nawierzchni z płytek betonowych wokół rabat wyniesionych (33 m2); 11) Montaż obrzeży betonowych (6x25x100 cm) - 392 mb; 12) Powierzchniowe ukształtowanie terenu na skarpie, tj. stworzenie lekko nachylonych tarasów ziemnych - 391 m2; 13) Umocnienie stromych skarpowań (do 45 stopni) pomiędzy tarasami ziemnymi (geokrata) - 139 m2. 2.Zieleń projektowaną wraz z zaleceniami pielęgnacyjnymi (część zieleniarska - nasadzenia): a)Usunięcie drzew (część nadziemna i podziemna/ karpina wraz z uzupełnieniem ubytku ziemi); Drzewa, których usunięcie wymaga decyzji administracyjnej: 2 szt. (drzewa duże, ok. 6-7 m wysokości - zgodnie z decyzją Starosty Wołomińskiego, będącą w posiadaniu Zamawiającego); Drzewa których usunięcie nie wymaga decyzji administracyjnej: 38 szt. b)Usunięcie roślin zielnych i bardzo małych krzewów (ok. 50 cm wysokości), na obszarze ok. 1 200 m2; c)Usunięcie żywopłotów o wysokości ok. 1 m - 101,4 mb; d)Wykonanie nasadzeń roślin materiałem roślinnym zgodnie z Tabelą nr 1. (Nasadzenia roślinne) Opisu technicznego opracowanego w ramach Projektu wykonawczego dla zagospodarowania terenu zieleni Osiedla Długa w Zielonce; e)Przygotowanie podłoża pod rabaty; f)Zabezpieczenie roślinności na czas budowy; Zestaw do ochrony pni: grube maty słomiane lub deski przewiązane drutem na 3 poziomach. Wysokość osłony: do 150 - 170 cm. Szczegółowy zakres dotyczący inwestycji (robót, które będą podlegać nadzorowi) zawarty jest w dokumentacji przetargowej dla postępowania pn. "Zagospodarowanie terenu zieleni Osiedla Długa położonego na terenie Miasta Zielonka, w lokalizacji: ul. Długa - teren pomiędzy blokami nr 7, 9, 13 obręb: 4-80-08, działka ew. nr: 17 dostępnej pod linkiem.: https://zielonka.ezamawiajacy.pl/pn/zielonka/demand/notice/public/7553/details 3. Po analizie czynności niezbędnych do realizacji zamówienia stwierdza się, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6980.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKOPROJEKT JACEK JAKÓBIK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4999.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie kompleksowych dokumentacji projektowych dla 3 zadań: Zad. Nr 1: Rozbudowa dr pow. nr 2107L i nr 2109L Zad. Nr 2: Rozbudowa dr. pow. nr 2225L Zad. Nr 3: Rozbudowa dr. pow. nr 2201L
- Wykonanie usługi Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa nowej siedziby Zakładu Informatyki Lasów Państwowych wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie nadzorów autorskich przebudowy ul. Dymińskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ul. Dymińskiej -prace przygotowawcze"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Budowa czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną w Polanowie"
- Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: "OZE w budynkach mieszkalnych na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego"
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.