To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-21
Ogłoszenie nr 510252028-N-2019 z dnia 21-11-2019 r.
Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego: Zimowe utrzymanie pasów drogowych dróg powiatowych na terenie miasta Zgierza
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611614-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 47206842300000,
ul. Sadowa
6A,
95-100
Zgierz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48422888100, e-mail
przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl, faks
+48427190816.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.zgierz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie pasów drogowych dróg powiatowych na terenie miasta Zgierza
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.20.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania pasów drogowych dróg powiatowych na terenie miasta Zgierza, polegająca na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości zimowej z jezdni i chodników. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również sprzątanie dróg powiatowych z piasku po okresie zimowym. 2. Usługa sprzątania dróg powiatowych z piasku po okresie zimowym obejmuje wykonanie prac związanych z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów jezdnych ograniczonych krawężnikami oraz ciągów chodnikowych na terenie miasta Zgierza. Realizacja zamówienia polega na: oczyszczenie wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami, nawierzchni zatok, parkingów, oczyszczenie wszystkich powierzchni ciągów chodnikowych, zebranie piasku z korytek ściekowych i innych urządzeń odwodnieniowych, zebranie zanieczyszczeń z pasów drogowych, wywiezienie nieczystości na wysypisko. 3. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawarte zostały w: 1) Planie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 na terenie Powiatu Zgierskiego - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; 2) STWiOU sprzątanie dróg i ulic oraz chodników Powiatu Zgierskiego po okresie zimowym - stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ; 3) STWiOU odśnieżanie drogi stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ; 4) Wykaz dróg znajdujący się w planie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2019/2020 na terenie Powiatu Zgierskiego stanowiących załączniki nr 10 do SIWZ. 4. W ramach dojazdu interwencyjnego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesuwania sprzętu na inne odcinki dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego. 5. Zakres usług i szczegółową lokalizację pracy określi każdorazowo: 1) w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Zgierzu, dyżurujący koordynator z Wydziału Drogownictwa; 2) po godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Zgierzu, koordynator wyznaczony przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. 6. Osoba koordynującego akcją zimową z ramienia Zarządcy dróg powiatowych, będzie przekazywana Wykonawcy każdorazowo po ustaleniu dyżury na dany dzień. 7. Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia bezzwłocznie, do zwalczania śliskości, po zawiadomieniu przez Zamawiającego, nie później niż w czasie reakcji zadeklarowanym w złożonej ofercie. 8. Wezwanie może nastąpić każdorazowo na telefon w zależności od zaistniałej sytuacji na drogach i potrzeb koordynującego akcją zimową. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobrania próbek mieszanki, celem zbadania zawartości soli w mieszance. W przypadku stwierdzenia mniejszej ilości o więcej niż 5% od wymaganej każdorazowo zostanie nałożona kara w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 10. Praca wykonywana bez dyspozycji dyżurnego nie będzie opłacana przez Zamawiającego. 11. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z dojazdem z bazy na obszar objęty zimowym utrzymaniem. 12. W ramach ceny umownej Wykonawca zapewnia załadunek sprzętu mieszanką. 13. Świadczenie usług obejmuje wszystkie dni kalendarzowe i wszystkie godziny w ciągu całej doby. Praca ta nie jest pracą stałą, nośniki i sprzęt wzywane są do pracy w zależności od potrzeb. 14. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, prowadzenie utrzymania zgodnie ze standardami, jakość materiałów oraz za stosowne metody organizacyjno - techniczne. 15. Wykonawca powinien zapewnić kompetentne kierownictwo, personel, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty do wykonania usług w takim zakresie, jak to określono w przedmiocie zamówienia. 16. Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji usługi sprzęt, o którym mowa w zamówieniu i na swój koszt wyposażyć go w żółte światła pulsujące, zgodnie z wymogiem określonym w art. 54 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. 2018 r., poz. 1990). 17. Awaria sprzętu nie będzie zwalniać Wykonawcy z obowiązku realizacji usługi, w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia sprzętu zastępczego. 18. Wykonawca zapewnia: sprzęt - zgodnie z wykazem sprzętu. Zimowe utrzymanie chodników, dotyczy wszystkich zadań należy wykonywać odśnieżarkami mechanicznymi sterowanymi ręcznie, lub mikrociągnikiem z pługiem śnieżnym i posypywarką o dopuszczalnej masie całkowitej do 3 ton. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić telefon komórkowy do kontaktów z koordynującym akcją zimową. 19. Zamawiający informuje, że pierwsza płatność za wykonane usługi nastąpi w styczniu 2020 roku. 20. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i przedkładania Zamawiającemu dziennych i miesięcznych zestawień wykonanych prac sprzętu i zużytego materiału w formie elektronicznej. 21. Zamawiający informuje, że nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 22. Zgodnie z art. 24aa Ustawy Zamawiający informuje, że w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 90610000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
324074.07
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kłys Roboty Drogowe Sp. zo. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
350000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych dla podopiecznych Dziennego Domu "Senior-WIGOR" oraz przygotowanie i dostawa całodobowego wyżywienia dla uczestników i mieszkańców COM w Zgierzu.
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie " III CZĘŚĆ Klub Rodzica
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- ROBOTY BUDOWLANE - WYBURZENIE I SKRUSZENIE OK. 510M3 DROGI KOŁOWANIA NA LOTNISKU NOWY GLINNIK
- "Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy i remontu przychodni specjalistycznej wraz z zagospodarowaniem terenu WSS w Zgierzu"
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Białej poprzez budowę sali gimnastycznej z zapleczem sportowym i dydaktycznym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową - pełnienie funkcji inspektora nadzoru
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.