To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-22
Ogłoszenie nr 510252669-N-2019 z dnia 22-11-2019 r.
Gmina Jasienica: Budowa windy w budynku ośrodka zdrowia w Rudzicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603007-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jasienica, Krajowy numer identyfikacyjny 07218225500000,
ul. Jasienica
159,
43-385
Jasienica, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48334726200, e-mail
sekratariat@jasienica.pl, faks
+48334726262.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jasienica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa windy w budynku ośrodka zdrowia w Rudzicy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.36.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na: 1) Roboty rozbiórkowe; 2) Roboty konstrukcyjno-budowlane, w tym: rozbudowa budynku o dźwig osobowy, 3) Roboty budowlane wykończeniowe; 4) Roboty instalacyjne w zakresie instalacji wodociągowej, elektrycznej, 5) Roboty izolacyjne - izolacje cieplne i przeciwwilgociowe; 6) Uporządkowania terenu robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Dokumentacja techniczna, STWiORB, Kosztorys ofertowy (stanowiący załącznik nr 1A), tabela elementów scalonych (stanowiąca załącznik nr 1B) oraz przedmiar robót (pełniący funkcję pomocniczą).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45313100-5
Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
297538.36
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.U.H. POLA-BUD Mieczysław Polak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
498833.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1. Wykonanie dźwigu- firma Dźwig -Serwis Bielsko-Biała ul. Kowalska 17; 2. Wykonanie przyłącza wod. firma: PHU MAN Bielsko-Biała ul. Krakowska 201 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
- "Poprawa warunków pracy poprzez zmodernizowanie infrastruktury Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Opolu"
- Budowa schodów zewnętrznych z platformą dla osób niepełnosprawnych do budynku niemieszkalnego wraz z przebudową i zagospodarowaniem terenu na działce przy ul. Dojlidy Górne.
- Wykonanie odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Pustelnik, Gmina Stanisławów wraz z włączeniem do istniejącej sieci i przejściem pod drogą wojewódzką nr 637
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania parteru budynku położonego w Iwaniskach przy ul. Opatowskiej 30 na żłobek w ramach Programu "Aktywny Maluch 2022-2029"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.