eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RaszkówUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 2 000 000,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Raszków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-22

Ogłoszenie nr 510253803-N-2019 z dnia 22-11-2019 r.

Gmina Raszków: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 2 000 000,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Raszków

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606457-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Raszków, Krajowy numer identyfikacyjny 53043600000000, ul. Rynek 32, 63-440 Raszków, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 343 510, e-mail kancelaria@raszkow.pl, faks 627 350 665.
Adres strony internetowej (url): www.raszkow.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 2 000 000,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Raszków

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.11.2019.1

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 2 000 000 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Raszków. Zakres zamówienia obejmuje: udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego do kwoty 2 000 000 PLN na sfinansowanie wydatków majątkowych ujętych w załączniku nr 3 do Uchwały nr XII/85/2019 r Rady Gminy i Miasta Raszków z dnia 12.09.2019 roku w sprawie zmian budżetu na 2019 rok. Zamawiający wymaga: - sposób uruchomienia kredytu: kredyt uruchamiany w transzach na wskazany rachunek bankowy budżetu Gminy i Miasta Raszków wg poniższego wyszczególnienia: Numer transzy Data uruchomienia Kwota transzy kredytu 1 transza 30.11.2019 1 000 000 2 transza 20.12.2019 1 000 000 Razem 2 000 000 Wysokość i termin przekazywania transz może ulec zmianie w przypadkach uzyskania środków zewnętrznych oraz zmian w harmonogramie realizacji wydatków majątkowych, dopuszcza się w sytuacji, gdy zamawiający będzie znajdował się w b. roku w dobrej kondycji finansowej, zamawiający wykorzysta środki kredytu w niepełnej wysokości lub ich nie wykorzysta, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z dalszego wykorzystania kredytu, za niewykorzystaną kwotę kredytu Zamawiający nie ponosi żadnych opłat i prowizji, Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, przy czym za wcześniejszą spłatę kredytu nie będą pobierane odsetki ani inne opłaty, w razie zaistnienia okoliczności polegających na niewykorzystaniu kredytu w pełnej wysokości lub wcześniejszej spłacie kredytu przez Zamawiającego nie jest wymagana zmiana umowy - w takich przypadkach Zamawiający proponuje nowy harmonogram spłaty, który podlega akceptacji przez Wykonawcę, Zamawiający wyklucza pobieranie innych prowizji i opłat za wyjątkiem tych, które zostały określone w SIWZ, rozliczenie między Zamawiającym Wykonawcą będą prowadzone w PLN (polskich złotych) Zamawiający nie przewiduje prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Okres kredytowania: od 30 listopada 2019 r. do 10 stycznia 2030 roku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 282604.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ostrowska 28
Kod pocztowy: 63-440
Miejscowość: Raszków
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 282604.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 282604.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 282604.69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.