To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-25
Ogłoszenie nr 510254506-N-2019 z dnia 25-11-2019 r.
Gmina Sadki: Przebudowa drogi gminnej nr 090235C ulica Tomyślaka w Sadkach - etap 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588248-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sadki, Krajowy numer identyfikacyjny 92350903000000,
ul. ul. Strażacka
11,
89-110
Sadki, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 339 39 30, e-mail
przetarg@sadki.pl, faks
52 339 39 59.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sadki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 090235C ulica Tomyślaka w Sadkach - etap 1
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RI.271.9.2019.MZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 090235C ulica Tomyślaka w Sadkach na odcinku 150mb. Jest to etap I etap inwestycji. Celem niniejszej inwestycji ułożenie nawierzchni z kostki betonowo-brukowej o grubości 8cm na określonej podbudowie. Zakres etapu I przedstawiono na projekcie zagospodarowania przestrzennego. Początek drogi rozpoczyna się od kilometra 0+000 do 0+150. Podstawowe parametry drogi: kategoria ruchu: poniżej KR1 - mniej niż 4 pojazdy o nacisku osi 10 t dziennie, klasa drogi: D, prędkość projektowa: 30 km/h, Szerokość podstawowa jezdni od 3,5 m na odcinkach prostych oraz 8,0m na poszerzeniu łuków poziomych na małe wartości promieni. Zakres inwestycji: - wytyczenie elementów drogi, - rozbiórka istniejących elementów drogi (ściek betonowy), rozbiórka istniejącego ogrodzenia, krawężników betonowych - ścinanie i przesadzanie drzewek, karczowanie korzeni, - wykopy pod konstrukcję jezdni - przygotowanie terenu, - ułożenie krawężników najazdowych i zwykłych, - ułożenie geowłókniny pod konstrukcję jezdni, -wykonanie i zagęszczenie warstwy kruszywa - gr. 15cm - podbudowa pod kostkę betonowo brukową grubości 15cm, - ułożenie kostki betonowo-brukowej inwestora gr. 8cm - 667 m2, -wykonanie pobocza o szerokości 0,5m z kruszywa z rozbiórki Jako załączniku do SIWZ załączono dokumentacje techniczną na cały zakres zadania przebudowa drogi gminnej nr 090235C ulica Tomyślaka w Sadkach, a zakres etapu I przedstawiono na projekcie zagospodarowania terenu w kilometrze 0+000 do 0+150 oraz zakres robót określono pomocniczo w przedmiarze załączonym do niniejszego dokumentu. UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten, ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. 4.3. Wykonanie robót budowlanych: Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą - Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.). 4.4. Warunki gwarancji 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie pisemnej gwarancji, 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały przez okres co najmniej 36 miesięcy, natomiast maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesiące. Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych, 3) Szczegółowe zasady Wykonywania warunków gwarancji zawarto w karcie gwarancyjnej stanowiącej załącznik do wzoru umowy, 4.5. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnił na umowę o pracę osoby wszędzie tam, gdzie wykonanie czynności wynikających z SIWZ w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) oraz otrzymywać będą wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności w zakresie: - robót związanych z wykonaniem podbudowy; - robót związanych z wykonaniem nawierzchni z kostki brukowej; 2) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks Pracy 3) Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności polegać będzie na; a) na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie w formularzu ofertowym; b) na etapie realizacji umowy - w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca złoży oświadczenie o ilości osób zatrudnionych na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę do wykonania poszczególnych czynności określonych w pkt. 1. W razie zaistnienia potrzeby (nie później niż na 5 dni przed przystąpieniem do realizacji danych czynności określonych w pkt. 1) ww. oświadczenie będzie podlegać modyfikacji/aktualizacji w zakresie ilości zatrudnionych osób do wykonania przedmiotowych czynności. 4) Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia zastrzega możliwość żądania przedłożenia: a) wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wykonujących czynności wskazane w pkt. 1 SIWZ wraz ze wskazaniem rodzaju umowy o pracę, wymiaru czasu pracy i określeniu czynności wykonywanych przez poszczególne osoby; b) druków ZUS RCA dot. każdego pracownika (zanonimizowane - zawierające tylko imię, nazwisko pracownika, wymiar czasu pracy i kod tytułu ubezpieczenia); c) zanonimizowanych umów o pracę (zanonimizowane - zawierające tylko nazwę pracodawcy, imię i nazwisko pracownika, wymiar czasu pracy). 5) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizować będzie przedmiot zamówienia, z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 6) W przypadku wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy, 7) Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ( obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wskazanych pracowników w pkt 3 lit. b, wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego w pkt 1. 4.6. Podwykonawcy robót budowlanych 1) Zamawiający dopuszcza wykonanie przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców, który będzie zawierał z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności; 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw (firm) Podwykonawców o ile są już znane; 3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania, Wykonawca będzie zobowiązany do zastąpienia tego Podwykonawcy lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy; 4) Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonania tego zamówienia; 5) Pozostałe zapisy dotyczące podwykonawstwa, w tym dotyczące umowy o podwykonawstwo, zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80531.83
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Januszewski Mirosław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
66306.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SADKI
więcej: przetargi SADKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi gminnej nr 373060 T Jachimowice - Stara Wieś w msc. Jachimowice od km 0+000 do km 0+447"
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- Wykonanie zadania pn: "Konserwacja oznakowania poziomego w ulicach miasta Skierniewice".
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.