To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-27
Ogłoszenie nr 510256948-N-2019 z dnia 27-11-2019 r.
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych: Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz usługi w zakresie wsparcia dostarczonych systemów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619316-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Krajowy numer identyfikacyjny 15524960100000,
ul. Al. Jerozolimskie
181 C,
02-222
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 4921134, 4921135, e-mail
zampubl@urpl.gov.pl, faks
224 921 149.
Adres strony internetowej (url): http://bip.urpl.gov.pl/pl/102019-dostawa-i-wdrozenie-systemow-informatycznych-oraz-uslugi-w-zakresie-wsparcia-dostarczonych
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz usługi w zakresie wsparcia dostarczonych systemów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BAG-AGZ.26.10.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje działania, do których zobowiązany jest wykonawca w odniesieniu do wskazanych systemów informatycznych (oprogramowań komputerowych), w następującym zakresie i terminach: ZADANIE 1. dostawa, zainstalowanie, uruchomienie w terminie 20 dni od dnia zawarcia umowy systemu zarządzania środowiskiem domenowym Active Directory (AD) obejmującego administrowanie kontami, zasobami i innymi obiektami AD, monitorowanie powiązań między obiektami AD, monitorowanie działań obiektów AD; w ramach dostawy - podstawowe wsparcie techniczne zapewnione na okres 1 roku przez producenta systemu lub jego autoryzowanego partnera (konsultacje w zakresie konfiguracji systemu, serwis gwarancyjny systemu, dostęp do aktualizacji oprogramowania), a po odbiorze systemu przez zamawiającego wykonywanie usług w zakresie wsparcia/utrzymania systemu przez wykonawcę w zaoferowanym okresie (min. 6 m-cy, maks. 12 m-cy); ZADANIE 2. dostawa, zainstalowanie, uruchomienie w terminie 20 dni od dnia zawarcia umowy systemu zarządzania urządzeniami mobilnymi, tj. laptopami, tabletami, smartfonami (MDM) obejmującego inwentaryzację urządzeń mobilnych, zdalne administrowanie urządzeniami mobilnymi oraz zdalne instalowanie oprogramowania w urządzeniach mobilnych; w ramach dostawy - podstawowe wsparcie techniczne zapewnione na okres 1 roku przez producenta systemu lub jego autoryzowanego partnera (konsultacje w zakresie konfiguracji systemu, serwis gwarancyjny systemu, dostęp do aktualizacji oprogramowania), a po odbiorze systemu przez zamawiającego wykonywanie usług w zakresie wsparcia/ utrzymania systemu przez wykonawcę w zaoferowanym okresie (min. 6 m-cy, maks. 12 m-cy). Wymagane parametry techniczne, funkcjonalne, serwisowe oraz dotyczące usług w zakresie wsparcia systemu i gwarancji na te usługi, opisano w odpowiednich dla ww. ZADAŃ załącznikach do SIWZ, które pozostają w ścisłym związku z istotnymi postanowieniami umowy, określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV: 72253200-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZADANIE 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
166666.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Systemów Komputerowych ZSK sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
199924.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZADANIE 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
142276.42
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Systemów Komputerowych ZSK sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
165339.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych, niesegregowanych i segregowanych surowców z budynków Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
- Zakup mikroskopu z przystawką konsultacyjną boczną, kamerą DP23 i stacją sterującą dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Dostawa odczynników do oznaczania MIC prątków, testów na obecność Legionella oraz akcesoriów do monitorów funkcji życiowych określonych w 2 pakietach.
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia naboru do programu SPARK Poland a także współpraca z wybranymi w ramach naboru, zespołami prowadzącymi prace B+R
- Dostawa materiałów gospodarczych z przeznaczeniem do internatów i kwater internatowych znajdujących się w rejonie działania OR AMW Bydgoszcz
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania informatycznego - systemu inwentaryzacji oraz zarządzania siecią wraz z wdrożeniem rozwiązań.
- Dostawa, wdrożenie, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Gminy w Łososinie Dolnej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Cyberbezpieczny samorząd
- Zakup sprzętu, oprogramowania i usług do poprawy cyberbezpieczeństwa w ramach projektu: "Cyberbezpieczna Gmina Byczyna" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap I
- Dostawa oprogramowania antywirusowego w celu wzmocnienia cyberbezpieczeństwa urzędu gminy i jednostek podległych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.