To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-27
Ogłoszenie nr 510257098-N-2019 z dnia 27-11-2019 r.
Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów: Dostawy produktów mleczarskich, margaryny i oleju do Aresztu Śledczego w Warszawie - Grochowie oraz do Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Warszawie - Grochowie w Popowo-Parcele
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620881-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów, Krajowy numer identyfikacyjny 32124700000000,
ul. ul. Chłopickiego
,
04-275
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
226 105 541, e-mail
as_warszawa_grochow@sw.gov.pl, faks
226 734 501.
Adres strony internetowej (url): www.zp.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna Służby Więziennej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy produktów mleczarskich, margaryny i oleju do Aresztu Śledczego w Warszawie - Grochowie oraz do Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Warszawie - Grochowie w Popowo-Parcele
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2232/3P/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy produktów mleczarskich, margaryny i oleju do Aresztu Śledczego w Warszawie - Grochowie oraz do Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Warszawie - Grochowie w Popowo-Parcele - część nr 1(dostawy produktów mleczarskich): 1. Mleko w proszku odtłuszczone, kod CPV-15511700-0, Polska Norma PN-ISO 8156:2014-07, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: do 25 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 60 dni, Orientacyjna ilość zamówienia - 2500 kg. 2. Śmietana 18%, kod CPV-15512100-1, Polska Norma PN-A-86050:200/Az1:2006, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: do 10 litra, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 15 dni, Orientacyjna ilość zamówienia - 1500 litrów. 3. Twaróg chudy, kod CPV-15542100-0, Polska Norma PN-A-86232:1973, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: kostka od 0,2 do 0,25 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 15 dni, Orientacyjna ilość zamówienia - 5500 kg. 4. Ser topiony, kod CPV-15542200-1, Polska Norma PN-EN-ISO-5534:2005, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: kostka 100 g, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 30 dni, Orientacyjna ilość zamówienia - 3500 kg. 5. Ser żółty, kod CPV-15544000-3, Polska Norma PN-A-86230:1968, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: do 5 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 30 dni, Orientacyjna ilość zamówienia - 3000 kg. 6. Serek wiejski, kod CPV-15540000-5, Polska Norma PN-A-86232:1973, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: od 100 g do 150 g, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 15 dni, Orientacyjna ilość zamówienia - 1500 kg. 7. Serek homogenizowany, kod CPV-15540000-5, Polska Norma PN-A-86232:1973, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: od 100 g do 150 g, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 15 dni, Orientacyjna ilość zamówienia - 1500 kg. 8. Kefir naturalny, kod CPV-15540000-5, Polska Norma PN-A-86061:2002, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: 250 g, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 15 dni, Orientacyjna ilość zamówienia - 150 kg. 9. Jogurt naturalny, kod CPV-15551310-1, Polska Norma PN-A-86061:2002, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: 150 g, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 15 dni, Orientacyjna ilość zamówienia - 80 kg. Gramatura jednego opakowania przedmiotów zamówienia określonych w poz. 3, 6, 7 powinna być o jednakowej wadze w dostarczanej partii. - część nr 2 (dostawy margaryny i oleju): 1. Margaryna do smarowania pieczywa, kod CPV-15431000-8, Polska Norma PN-A-86901:1997/Az1:2001, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: od 0,2 do 0,25 kg, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 miesiące, Orientacyjna ilość zamówienia - 25000 kg. 2. Olej roślinny jadalny, kod CPV-15411000-2, Polska Norma PN-A-86901:1997/Az1:2001, Wymagana gramatura jednego opakowania netto: do 5 litrów, Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 miesiące, Orientacyjna ilość zamówienia - 7000 litrów. Gramatura jednego opakowania przedmiotu zamówienia określonego w poz. 1 powinna być o jednakowej wadze w dostarczanej partii.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15511700-0, 15512100-1, 15542100-0, 15542200-1, 15544000-3, 15540000-5, 15551000-5, 15551310-1, 15431000-8, 15411000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawy produktów mleczarskich |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
179440.46
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ol-Trade S.C. Michał Olek Ryszard Pająk Dariusz Gorycki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
192780.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawy margaryny i oleju |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
106494.30
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ol-Trade S.C. Michał Olek Ryszard Pająk Dariusz Gorycki, ul. Powstańców 127, 31-670 Kraków
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
113032.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy
- "Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i serowarskich w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.