To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-27
Ogłoszenie nr 510257755-N-2019 z dnia 27-11-2019 r.
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: USŁUGI WYNAJMU I SERWISU URZĄDZEŃ SANITARNYCH (2020) - SPRAWA NR 89/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608193-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Administratorem danych osobowych uczestników postępowania przetargowego jest 13 WOG.
I. 1) NAZWA I ADRES:
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000,
ul. ul. Czwartaków
3,
86-300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail
13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI WYNAJMU I SERWISU URZĄDZEŃ SANITARNYCH (2020) - SPRAWA NR 89/2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):89/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi wynajmu i serwisu urządzeń sanitarnych w roku 2020 Miejsce wykonywania usługi: kompleksy wojskowe następująco: Grudziądz, Grupa, Chełmno, Grubno, Brodnica Zakres przedmiotu zamówienia: zakres podstawowy: - serwis kabin sanitarnych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 111 szt.; ilość serwisów: 800 - serwis kabin sanitarnych o standardzie podwyższonym: ilość kabin: 3 szt.; ilość serwisów: 72 - wynajem kabin sanitarnych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 111 wynajem kabin sanitarnych o standardzie podwyższonym: 3 szt.; dniach zakres opcji : - serwis kabin sanitarnych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 60 szt.; ilość serwisów: 720; - wynajem kabin sanitarnych o standardzie podwyższonym: 12 szt.; ilość serwisów: 144 - wynajem kabin sanitarnych o standardzie podstawowym: ilość kabin: 60 - wynajem kabin sanitarnych o standardzie podwyższonym: 12 szt.; 2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi zgodnie z przedstawionymi w Załączniku nr 1 do SIWZ zestawieniami ilości urządzeń przewidzianych do wynajmu i częstotliwości serwisów na rok 2020. 3. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. 4. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w terminie do dwóch dni roboczych od dnia podpisania umowy: - aktualnego zezwolenia właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych (o kodzie 20 03 04), zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U. 2018 r. poz. 1454 j.t.), potwierdzonego na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem; - obowiązującej umowy z oczyszczalnią ścieków, zawartej w związku z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 j.t.) potwierdzonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem. - wykazu pojazdów z numerami rejestracyjnymi, które będą uczestniczyły w wykonywaniu usługi; 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby osoby wykonujące czynności związane z obsługą serwisową urządzeń sanitarnych były zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia.6. W przypadku wyrządzenia jakichkolwiek szkód, w szczególności uszkodzenia infrastruktury technicznej, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. 7. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy PZP) w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np.: na wypadek długotrwałych przerw w dostawie wody lub prądu, szkolenia rezerw osobowych, poligonów, kursów, szkoleń służb przygotowawczych, zmiany stanu żywionych, restrukturyzacji sił zbrojnych, likwidacji klęsk żywiołowych, kryzysu, zagrożenia, konfliktu lub wojny, zmiany aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy lub innych zadań postawionych przez organa władzy państwowej, itp.) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w Opisie przedmiotu zamówienia - gwarantowanego Wykonawcy. 8. Szczegółowa realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90400000-1
Dodatkowe kody CPV: 90600000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: USŁUGI WYNAJMU I SERWISU URZĄDZEŃ SANITARNYCH (2020) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24220.20
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: mToilet Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52191.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wartość netto zakres podstawowy: 24.220,20 zł (brutto: 26.157,83 zł) wartość maksymalna brutto w zakresie prawa opcji: 26.034,05 zł. Cena oferty obejmuje (IV.6) zakres podstawowy i prawa opcji według cen oferowanych, zgodnie z zapisem umowy graniczną wartość opcji stanowi kwota jak powyżej |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych w branży konstrukcyjno-ciesielskiej na rzecz MPGN od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r.
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego
- Odbiór i zagospodarowanie rozdrobnionych odpadów energetycznych wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych w branży elektrycznej na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 5 w Grudziądzu w okresie od 01 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie Miasta Piastowa
- Realizacja zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenach należących do Gminy Miejskiej Jarosław w 2026 roku - 3 zadania.
- Usługa całorocznego utrzymania terenu zewnętrznego Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej przy ul. Ogińskiego 6 w Jeleniej Górze
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych, skratek i zasobnika piaskownika z oczyszczalni ścieków w Kostkowicach na 2026 rok
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W INFRASTRUKTURZE KOMUNALNEJ NA TERENIE GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU 2026
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Bobolice w 2026 roku
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





