eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorliceŚwiadczenie usługi polegającej na pełnieniu dyżurów w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w ramach Projektu "Wsparcie w kryzysie - Gorlicki Ośrodek Interwencji Kryzysowej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3 z Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-28

Ogłoszenie nr 510258446-N-2019 z dnia 28-11-2019 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach: Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu dyżurów w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w ramach Projektu "Wsparcie w kryzysie - Gorlicki Ośrodek Interwencji Kryzysowej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3 z Europejskiego Funduszu Społecznego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Wsparcie w kryzysie - Gorlicki Ośrodek Interwencji Kryzysowej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa Region Spójny społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3 z Europejskiego Funduszu Społecznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610635-N-2019 z dnia 2019-10-16 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach, Krajowy numer identyfikacyjny 49193991700000, ul. Słoneczna 7, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 352 53 80, e-mail sekretariat@pcpr.gorlice.pl, faks 18 352 53 80.
Adres strony internetowej (url): www.pcpr.gorlice.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu dyżurów w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w ramach Projektu "Wsparcie w kryzysie - Gorlicki Ośrodek Interwencji Kryzysowej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3 z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GOIK.26.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie dyżurów w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Gorlicach, przy ul. Słonecznej 7 - zwanym dalej GOIK: - w dni powszednie (poniedziałek - piątek) w systemie 12,5 godz. od godz. 18:45 do godz. 7:15, - w dni świąteczne, soboty i niedziele w systemie 24 godz. lub 24,5 godz. od godz. 7:15 do godz. 7:15 lub od godz. 7:00 do godz. 7:30 1. Z wyłonionymi w postępowaniu 7 osobami zostaną zawarte umowy zlecenia. 2. Miesięczna przewidywana ilość godzin - średnio 70 godzin na jedną osobę, przy czym 1 godzina = 60 minut. 3. Termin realizacji zamówienia: od styczeń 2020r. do 31 grudnia 2021r. CZYNNOŚCI WYKONYWANE PODCZAS DYŻURU I ORGANIZACJA DYŻURÓW Czynności wykonywane podczas dyżuru: 1. Przyjmowanie i udzielanie wsparcia interwencyjnego osobom zgłaszającym się do GOIK adekwatnie do zdiagnozowanej sytuacji. 2. Bieżące monitorowanie sytuacji klientów hostelu, świadczenie poradnictwa i wsparcia. 3. Kształtowanie wśród osób przebywających w hostelu nawyków prozdrowotnych. Rozwijanie umiejętności radzenia sobie ze stresem oraz pomoc w organizowaniu czasu wolnego. 4. Nadzór nad utrzymywaniem czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez klientów hostelu, w tym prowadzenie treningów czystości. 5. Udzielanie telefonicznego wsparcia interwencyjnego oraz informacji w zakresie możliwości skorzystania ze specjalistycznej pomocy. 6. Obsługa systemu monitoringu wizyjnego. 7. Współpraca ze służbami i podmiotami adekwatnie do występujących potrzeb. 8. Prowadzenie ewidencji: a) czynności podejmowanych w trakcie dyżuru, b) udzielonego wsparcia telefonicznego. 9. Przekazywanie osobie przejmującej dyżur/pracownikowi GOIK informacji z przebiegu zakończonego dyżuru, w szczególności dot. osób przebywających w hostelu. Organizacja dyżurów: 1. Dyżury pełnione będą w siedzibie Gorlickiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Gorlicach, przy ul. Słonecznej 7, wg miesięcznego harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego, w porozumieniu z Wykonawcami, w porze wieczornej, nocnej oraz w soboty, niedziele i święta. Czas trwania dyżurów: a) powszednie dni tygodnia (poniedziałek - piątek) - w wymiarze 12,5 godziny (18:45 - 7:15), b) soboty, niedziele i święta - w wymiarze 24 godziny lub 24,5 godziny (7:00-7:30 lub 7:15 - 7:15). 2. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu, w miesiącu kalendarzowym, pełnił będzie dyżur przez średnio 70 godzin, z zastrzeżeniem pkt. 3. 3. Średnia miesięczna liczna godzin (70) ulega: a) zmniejszeniu - w związku z niemożnością pełnienia dyżuru przez danego Wykonawcę w terminie wskazanym w harmonogramie, b) zwiększeniu - w przypadku pełnienia dyżuru w zastępstwie innego Wykonawcy. 4. W przypadku niemożności pełnienia dyżuru w terminie wskazanym w harmonogramie Wykonawca zobowiązany jest do: a) uzgodnienia zastępstwa z innym Wykonawcą realizującym tożsamą umowę w GOIK, b) niezwłocznego poinformowania Kierownika GOIK o niemożności pełnienia dyżuru i wskazania Wykonawcy pełniącego dyżur w zastępstwie. 5. Okresem rozliczeniowym pełnionych dyżurów i wypłaty wynagrodzenia będzie miesiąc kalendarzowy. 6. Wynagrodzenie należne Wykonawcy za dany okres rozliczeniowy stanowić będzie iloczyn liczby godzin pełnienia dyżurów i stawki jednostkowej za jedną godzinę zegarową w danym roku - zgodnie z ofertą Wykonawcy .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79600000-0


Dodatkowe kody CPV: 79620000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pełnienie funkcji interwenta w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 474530.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Danuta Paszyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Wyszyńskiego 10A\1
Kod pocztowy: 38-300
Miejscowość: Gorlice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30240
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30240
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30240
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pełnienie funkcji interwenta w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 474530
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Renata Rafa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Mszanka 200
Kod pocztowy: 38-322
Miejscowość: Łużna
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29988
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29988
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30240
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pełnienie funkcji interwenta w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 474530
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marta Drzymała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Krakowska 64D
Kod pocztowy: 38-300
Miejscowość: Gorlice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30072
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29988
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30240
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pełnienie funkcji interwenta w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 474530
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Danuta Wójcikiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Konopnickiej 18/20
Kod pocztowy: 38-300
Miejscowość: Gorlice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30156
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29988
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30240
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pełnienie funkcji interwenta w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 474530
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Joanna Jabłczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ropa 1141
Kod pocztowy: 38-312
Miejscowość: Ropa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30240
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29988
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30240
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Pełnienie funkcji interwenta w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 474530
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agnieszka Habel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Stróżowka 246
Kod pocztowy: 38-300
Miejscowość: Gorlice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30240
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29988
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30240
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Pełnienie funkcji interwenta w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 474530
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marcin Wal
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Żeromskiego 20/22
Kod pocztowy: 38-300
Miejscowość: Gorlice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30240
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29988
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30240
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.