To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-28
Ogłoszenie nr 510258446-N-2019 z dnia 28-11-2019 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach: Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu dyżurów w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w ramach Projektu "Wsparcie w kryzysie - Gorlicki Ośrodek Interwencji Kryzysowej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3 z Europejskiego Funduszu Społecznego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Wsparcie w kryzysie - Gorlicki Ośrodek Interwencji Kryzysowej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa Region Spójny społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3 z Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 610635-N-2019 z dnia 2019-10-16 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gorlicach, Krajowy numer identyfikacyjny 49193991700000,
ul. Słoneczna
7,
38-300
Gorlice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 352 53 80, e-mail
sekretariat@pcpr.gorlice.pl, faks
18 352 53 80.
Adres strony internetowej (url): www.pcpr.gorlice.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu dyżurów w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w ramach Projektu "Wsparcie w kryzysie - Gorlicki Ośrodek Interwencji Kryzysowej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, Działanie 9.2, Poddziałanie 9.2.3 z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GOIK.26.13.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie dyżurów w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Gorlicach, przy ul. Słonecznej 7 - zwanym dalej GOIK: - w dni powszednie (poniedziałek - piątek) w systemie 12,5 godz. od godz. 18:45 do godz. 7:15, - w dni świąteczne, soboty i niedziele w systemie 24 godz. lub 24,5 godz. od godz. 7:15 do godz. 7:15 lub od godz. 7:00 do godz. 7:30 1. Z wyłonionymi w postępowaniu 7 osobami zostaną zawarte umowy zlecenia. 2. Miesięczna przewidywana ilość godzin - średnio 70 godzin na jedną osobę, przy czym 1 godzina = 60 minut. 3. Termin realizacji zamówienia: od styczeń 2020r. do 31 grudnia 2021r. CZYNNOŚCI WYKONYWANE PODCZAS DYŻURU I ORGANIZACJA DYŻURÓW Czynności wykonywane podczas dyżuru: 1. Przyjmowanie i udzielanie wsparcia interwencyjnego osobom zgłaszającym się do GOIK adekwatnie do zdiagnozowanej sytuacji. 2. Bieżące monitorowanie sytuacji klientów hostelu, świadczenie poradnictwa i wsparcia. 3. Kształtowanie wśród osób przebywających w hostelu nawyków prozdrowotnych. Rozwijanie umiejętności radzenia sobie ze stresem oraz pomoc w organizowaniu czasu wolnego. 4. Nadzór nad utrzymywaniem czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez klientów hostelu, w tym prowadzenie treningów czystości. 5. Udzielanie telefonicznego wsparcia interwencyjnego oraz informacji w zakresie możliwości skorzystania ze specjalistycznej pomocy. 6. Obsługa systemu monitoringu wizyjnego. 7. Współpraca ze służbami i podmiotami adekwatnie do występujących potrzeb. 8. Prowadzenie ewidencji: a) czynności podejmowanych w trakcie dyżuru, b) udzielonego wsparcia telefonicznego. 9. Przekazywanie osobie przejmującej dyżur/pracownikowi GOIK informacji z przebiegu zakończonego dyżuru, w szczególności dot. osób przebywających w hostelu. Organizacja dyżurów: 1. Dyżury pełnione będą w siedzibie Gorlickiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Gorlicach, przy ul. Słonecznej 7, wg miesięcznego harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego, w porozumieniu z Wykonawcami, w porze wieczornej, nocnej oraz w soboty, niedziele i święta. Czas trwania dyżurów: a) powszednie dni tygodnia (poniedziałek - piątek) - w wymiarze 12,5 godziny (18:45 - 7:15), b) soboty, niedziele i święta - w wymiarze 24 godziny lub 24,5 godziny (7:00-7:30 lub 7:15 - 7:15). 2. Wykonawca wyłoniony w postępowaniu, w miesiącu kalendarzowym, pełnił będzie dyżur przez średnio 70 godzin, z zastrzeżeniem pkt. 3. 3. Średnia miesięczna liczna godzin (70) ulega: a) zmniejszeniu - w związku z niemożnością pełnienia dyżuru przez danego Wykonawcę w terminie wskazanym w harmonogramie, b) zwiększeniu - w przypadku pełnienia dyżuru w zastępstwie innego Wykonawcy. 4. W przypadku niemożności pełnienia dyżuru w terminie wskazanym w harmonogramie Wykonawca zobowiązany jest do: a) uzgodnienia zastępstwa z innym Wykonawcą realizującym tożsamą umowę w GOIK, b) niezwłocznego poinformowania Kierownika GOIK o niemożności pełnienia dyżuru i wskazania Wykonawcy pełniącego dyżur w zastępstwie. 5. Okresem rozliczeniowym pełnionych dyżurów i wypłaty wynagrodzenia będzie miesiąc kalendarzowy. 6. Wynagrodzenie należne Wykonawcy za dany okres rozliczeniowy stanowić będzie iloczyn liczby godzin pełnienia dyżurów i stawki jednostkowej za jedną godzinę zegarową w danym roku - zgodnie z ofertą Wykonawcy .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79600000-0
Dodatkowe kody CPV: 79620000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji interwenta w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
474530.00
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Danuta Paszyńska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30240
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji interwenta w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
474530
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Renata Rafa
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29988
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji interwenta w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
474530
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Marta Drzymała
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30072
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji interwenta w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
474530
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Danuta Wójcikiewicz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30156
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pełnienie funkcji interwenta w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
474530
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Joanna Jabłczyk
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30240
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pełnienie funkcji interwenta w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
474530
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agnieszka Habel
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30240
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pełnienie funkcji interwenta w Gorlickim Ośrodku Interwencji Kryzysowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
474530
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Marcin Wal
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30240
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Roboty budowlane w zakresie przebudowy i remontów dróg gminnych
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowych w Centrum Kształcenia Zawodowego w Gorlicach
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe piwnic i ścian fundamentowych oraz uporządkowanie gospodarki wodno-kanalizacyjnej w budynku administracyjnym Powiatu Gorlickiego przy ul. Słonecznej 7 w Gorlicach.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1499K Bielanka - Łosie - Ropa polegająca na budowie chodnika w km 1+850 do km 2+200 w m. Łosie
- Przebudowa drogi powiatowej 1462K Łużna - Staszkówka w zakresie budowy chodnika w km 5+445 do 5+680 str. prawa w miejscowości Staszkówka
więcej: przetargi w Gorlicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.