To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-28
Ogłoszenie nr 510258617-N-2019 z dnia 28-11-2019 r.
Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie: Zakup i dostawa ekogroszku do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na sezon grzewczy 2019/2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614361-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie, Krajowy numer identyfikacyjny 30888000000000,
ul. Skrzynno
13,
98-311
Skrzynno, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
(43) 841 50 60, e-mail
sekretariat@dpsskrzynno.pl, faks
(43) 841 50 60 wew. 14.
Adres strony internetowej (url): bip-dps.powiat.wielun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna Starostwa Powiatowego w Wieluniu- Instytucja Pomocy Społecznej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa ekogroszku do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na sezon grzewczy 2019/2020.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP. 361.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa węgla workowanego typu ekogroszek do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na sezon grzewczy 2019/2020 r. w ilości 180 ton. Planowany harmonogram dostaw: 1)Listopad 2019 r.- 20 t.,2)Grudzień 2019 r.-48 t.,3) Styczeń 2020 r.-48 t.,4)Luty 2020 r. -24 t.,5)Marzec 2020 r.-20 t.,6)Kwiecień 2020 r.-10 t.,7)Maj-czerwiec 2020 r.-10 t. Terminy i ilości poszczególnych dostaw, o których mowa wyżej są wielkościami szacunkowymi w okresie wykonania zamówienia i nie są wiążące dla Zamawiającego. Rzeczywisty harmonogram dostaw dostosowany będzie do potrzeb Zamawiającego uzależnionych od warunków atmosferycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany planowanego harmonogramu dostawy lub/oraz zmniejszenia szacowanych ilości dostaw również w sytuacjach, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. przekształcenia jednostki, likwidacji, warunków atmosferycznych itp.). Wartością umowy w powyższych przypadkach będzie suma faktycznie zrealizowanych dostaw. Ponadto Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w SIWZ, a Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń finansowych z tego tytułu od Zamawiającego. Dostarczany ekogroszek powinien być wysokiej jakości, zapewniającej prawidłową eksploatację urządzeń grzewczych, odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm oraz spełniać poniższe parametry: 1) uziarnienie 5-25 mm; 2) typ: 31.2; 3) klasa 26/05/06; 4) spiekalność RJ max. 10; 5) temp. mięknienia popiołu min. 1150 °C; 6) wilgotność max. 15 %; 7) zawartość popiołu max. 10 %; 8) wartość opałowa min. 26 MJ/kg; 9) zawartość siarki max. 0,6 %. Zamawiający zastrzega, iż, parametry dostarczonego ekogroszku muszą być potwierdzone aktualnym certyfikatem/świadectwem jakości wystawionym przez uprawniony podmiot akredytowany przez Polskie Centrum Akredytacji - zgodnie z ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku z dnia 13.04.2016 r. (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 544) w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zaoferowany ekogroszek powinien pochodzić bezpośrednio z kopalń zlokalizowanych na terenie Polski. Zamawiający nie dopuszcza dostaw ekogroszku wzbogacanego w zakładach przeróbczych, tzn. takiego, który uzyskuje wymagane parametry w wyniku procesów przetwórczych. Dostarczany opał musi być suchy, jednorodny, nie może być mieszaniną różnych typów i sortymentów oraz nie może zawierać domieszki substancji niepalnych, iłu, mułu, śmieci i pyłów flotacyjnych. Zamawiający wymaga dostaw ekogroszku w perforowanych workach foliowych po 25 kg każdy, ułożonych jednakowo co do ilości na wszystkich paletach o łącznej masie ekogroszku do 1200 kg na palecie, szczelnie zafoliowanej od góry i z boków. Palety pozostają do rozliczenia ilościowego przez Zamawiającego i zwrotu przy następnej dostawie, a w przypadku ostatniej dostawy do odbioru przez Wykonawcę w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później niż do końca sierpnia 2020 r. Zamawiający zobowiązany będzie do utylizacji we własnym zakresie popiołu wytworzonego w procesie spalania ekogroszku oraz opakowań w postaci perforowanych worków foliowych. Wykonawca zobowiązany będzie na koszt własny do: 1) dostarczania suchego ekogroszku samochodem samowyładowczym (tj. samochód z HDS + przyczepa bądź samochód z windą rozładowczą + przyczepa), posiadającym również zabezpieczenie przewożonego węgla przed wpływem warunków atmosferycznych w sposób zapobiegający utracie jego walorów użytkowych; 2)rozładunku ekogroszku we własnym zakresie w siedzibie Zamawiającego na płytę rozładunkową o wymiarach 6 m x 6 m; 3)zapewnienia przy każdej dostawie trzech kopert foliowych bezpiecznych w rozmiarze B4 do pobrania próbek ekogroszku. Dostawy będą realizowane wyłącznie od poniedziałku do piątku w dni robocze tygodnia, w godzinach od 7:00 do 14:00 do siedziby Zamawiającego. Ekogroszek winien być dostarczony w ciągu 5 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia, przy czym dostawa ilości określonej w zamówieniu Zamawiającego winna nastąpić jednorazowo lub ewentualnie wielokrotnie jednakże w ciągu tego samego dnia roboczego, w godzinach od 7:00 do 14:00. Dostawy ekogroszku protokolarnie odbierać będzie Komisja składająca się z pracowników Zamawiającego, której Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć następujące dokumenty:a)kartę przewozową dostarczonego ekogroszku, zawierającą wagę, oznaczenie ekogroszku, zakładu wytwórcy oraz datę i miejsce załadunku. b)aktualny certyfikat /świadectwo jakości wystawione przez producenta. Certyfikat/świadectwo jakości jest niezbędnym warunkiem przyjęcia dostawy. Zamawiający informuje, iż zakupiony od Wykonawcy ekogroszek zostanie zużyty w całości na cele statutowe objęte zwolnieniem od podatku akcyzowego na podstawie art. 31a ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.864 z późn.zm.). Na każde żądanie Wykonawcy Zamawiający wystawi stosowne oświadczenie w zakresie zwolnienia od podatku akcyzowego. Zamawiający zastrzega możliwość wyrywkowego sprawdzenia wagi dostarczonych dostaw. Koszt ważenia i koszt dojazdu do niezależnego punktu wagowego ponosi: 1) w przypadku zgodności wagi z dokumentem dostawy - Zamawiający, 2) w przypadku niezgodności wagi z dokumentem dostawy - Wykonawca. Z każdej dostawy Komisja Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowcy) będzie pobierała próby dostarczonego ekogroszku. Każdorazowo pobierane będą 3 próby (1 próba dla Wykonawcy, 1 próba dla Zamawiającego i 1 próba rozjemcza). Zamawiający może zlecić przeprowadzenie badań jakościowych próby rozjemczej dostarczonego ekogroszku pod kątem zgodności z parametrami określonymi w SIWZ w laboratorium, które posiada akredytację. Koszty przeprowadzonej analizy próby rozjemczej ekogroszku będą pokrywane przez: 1) Zamawiającego - w przypadku zgodności parametrów, 2) Wykonawcę - w przypadku niezgodności parametrów. W przypadku ujawnienia podczas odbioru nieprawidłowości np. brak certyfikatu /świadectwa jakości, brak karty przewozowej, nieodpowiedniej jakości ekogroszku (ocenionego na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę certyfikatu), mokrego bądź oblodzonego ekogroszku, Zamawiający jest uprawniony do odmowy odbioru i wyznaczenia terminu usunięcia nieprawidłowości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.11.12.10 - Węgiel kamienny
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
99000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ATEX" Sp. z o.o.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
121770.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.