To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-28
Ogłoszenie nr 510259195-N-2019 z dnia 28-11-2019 r.
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: ODBIÓR, TRANSPORT, UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH I ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH - SPRAWA NR 97/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613607-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Administratorem danych osobowych uczestników postępowania przetargowego jest 13 WOG.
I. 1) NAZWA I ADRES:
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000,
ul. ul. Czwartaków
3,
86-300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail
13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIÓR, TRANSPORT, UTYLIZACJA ODPADÓW POKONSUMPCYJNYCH I ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH - SPRAWA NR 97/2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):97/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbioru transportu, utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych i odpadów niebezpiecznych na rzecz 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu, , według zadań następująco: ? Zadanie nr 1:. Odbiór transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08. ? Zadanie nr 2:. Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych o kodzie 17 02 04*. 2. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1923 t.j.) wytwarzanych w następujących stołówkach żołnierskich: ? Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Bema, Grudziądz, ? Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Jagiełły, Grudziądz, ? Jednostka Wojskowa 1109 - ul. Hallera, Grudziądz, ? Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - m. Grupa k/Grudziądza, przy ul. Dworcowej, ? Jednostka Wojskowa 3537 - ul. Czwartaków 1, Brodnicy, ? Jednostka Wojskowa 3136 - Al. 3 Maja 4, Chełmno. 2) Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych przez stołówki żołnierskie to ok. 75 180 kg/rok tj.: ? stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu, ul. Bema, ok. 15 600 kg/rok (tj. ok. 1 300 kg miesięcznie), ? stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu, ul. Jagiełły, ok. 26 400 kg/rok (tj. 2 200 kg miesięcznie), ? stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grupie k. Grudziądza, przy ul. Dworcowej, ok. 19 800 kg/rok (tj. ok. 1 650 kg miesięcznie), ? stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1, ok. 3000 kg/rok (tj. ok. 250 kg miesięcznie), ? stołówka przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera, ok. 1 980 kg/rok (tj. ok. 165 kg miesięcznie), ? stołówka przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy ul. Al. 3- go Maja, ok. 8 400 kg/rok (tj. ok. 700 kg miesięcznie). Rzeczywista ilość odpadów gromadzonych do odbioru wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. W przypadku odbioru odpadów z Jednostki Wojskowej 3136 w Chełmnie na czas trwania ćwiczeń poligonowych na Poligonie Kępa Panieńska, Wykonawca zabezpieczy jednocześnie odbiór odpadów z poligonu i z jednostki. Przewidywana ilość wywozów podczas ćwiczeń to 12 razy w ciągu roku 2020 r. i 12 razy w 2021 r. oraz do 500 kg odpadów w roku 2020 i do 500 kg odpadów w roku 2021 - rzeczywista ilość odpadów będzie uzależniona od faktycznej liczby szkolonych żołnierzy. Podczas ćwiczeń poligonowych Wykonawca zabezpieczy pojemniki do gromadzenia odpadów w miejscu ich wytwarzania. Ilość pojemników zostanie każdorazowo ustalona z Zamawiającym. 3) Wykonawca odbierać będzie odpady ze stołówek zgodnie z poniższym harmonogramem: Rok 2019 - Grudzień * Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 - 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3 - go Maja - 1 raz w tygodniu (piątek) * Stołówki: Przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek) * Stołówka: Przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek) Rok 2020 * Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 - 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3 - go Maja - 1 raz w tygodniu (piątek) * Stołówki: Przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej - 2 razy w tygodniu ( wtorek i piątek) * Stołówka: Przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek) Rok 2021 - do 30 Listopada * Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 - 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3 - go Maja - 1 raz w tygodniu (piątek) * Stołówki: Przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej - 2 razy w tygodniu ( wtorek i piątek) * Stołówka: Przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera - 2 razy w tygodniu (wtorek i piątek) Wywóz odbywać się będzie w godzinach: 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku) 7:30-12:00 (w piątki) W przypadku, gdy dzień odbioru (wtorek lub piątek) przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, odbiór odpadów nie odbywa się. 4) Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów, w postaci Karty Przekazania Odpadu (osobno na gminę Grudziądz, Dragacz, Chełmno i Brodnica), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r., poz. 819 t.j.) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, a także Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2019 r. poz. 701 t.j.). 5) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stołówki w pojemniki na odpady przez cały okres trwania umowy w ilości: ? Stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 3 pojemniki 60 litrowe, ? Stołówka przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3 - go Maja 8 pojemników 60 litrowych, 4 pojemniki 120 litrowe ? Stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, 16 pojemników 60 litrowych, 5 pojemników 240 litrowych ? Stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Jagiełły 15 pojemników 60 litrowych, 15 pojemników 120 litrowych, 15 pojemników 240 litrowych ? Stołówce przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera 1 pojemnik 60 litrowy, 2 pojemniki 120 litrowe ? Stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej 12 pojemników 60 litrowych, 12 pojemników 120 litrowych, 12 pojemników 240 litrowych Pojemniki powinny być puste, zdezynfekowane oraz oznakowane zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w Rozporządzeniu (WE) nr 1069/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 października 2009 r., ustanawiającymi przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi - Dz. Urz. UE L 300/1 z 14.11.2009 r. 6) Wykonawca winien posiadać: * Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i utylizacji odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U z 2019 r. poz. 701 t.j.). dla kodu odpadu 20 01 08 (odpady kuchenne podlegające biodegradacji), z datą ważności co najmniej do 30 listopada 2021 r. W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów Wykonawca musi posiadać umowę z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. * Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu. * Decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego. 7) Dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami winno przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 t.j.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 1396 t.j.). 3. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów niebezpiecznych o kodzie odpadu 17 02 04* (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2014 r., poz. 1923 t.j.), składowanych w Kompleksie wojskowym 1580 w Grupie gmina Dragacz, w ilości 29,430 Mg 2) Wykonawca odbierze odpady z kompleksu wojskowego 1580 w Grupie w godzinach 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku), od 7:30 - 12:00 (w piątki) w terminie do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 3) Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U z 2019 r. poz. 701 t.j.) dla odpadów o kodach określonych w specyfikacji (17 02 04*). W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów Wykonawca musi posiadać umowę z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów. 4) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zleceniodawcy zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów, w postaci Karty Przekazania Odpadu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. (Dz. U. nr 2019 poz. 819 t.j.) w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, a także z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2019 r. poz. 701 t.j.). 5) Dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska (Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach - Dz. U z 2019 r. poz. 701 t.j.). 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile występuje) aby osoby wykonujące odbiór, transport odpadów były zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia.5.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Umowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Odbiór, transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
137280.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FUH EKO-UTIL Monika Puc
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
148262.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50% IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawca: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o. ZGO w Zakurzewie |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych o kodzie 17 02 04* |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51900.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FUH EKO-UTIL Monika Puc
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
56052.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 80% IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawca: Eko-Util Paweł Lewandowski |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych w branży konstrukcyjno-ciesielskiej na rzecz MPGN od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r.
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego
- Odbiór i zagospodarowanie rozdrobnionych odpadów energetycznych wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych w branży elektrycznej na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 5 w Grudziądzu w okresie od 01 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzeszów i obsługę PSZOK w Sigiełkach
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych na terenie miasta i gminy Pisz na 2026 r.
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu Szkoły Policji w Pile
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Potok Wielki
- Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych na terenie gminy Szczawa od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





