To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-29
Ogłoszenie nr 510259491-N-2019 z dnia 29-11-2019 r.
Burmistrz Ryglic: Remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I: Remont drogi gminnej nr 200280K - Uniszowa - Droga na Bucze Górne, nr dz. ewid. 104 w miejscowości Uniszowa w km od 0+105 - 0+520, Część II: Remont drogi gminnej nr 200290K - Lubcza - Droga na Augustyna, nr dz. ewid. 1471, 1538, 1467/2, w miejscowości Lubcza w km od 0+000 - 0+520
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 617694-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Ryglic, Krajowy numer identyfikacyjny 54758900000000,
ul. ul. Rynek
9,
33-160
Ryglice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146 541 035, e-mail
inwest_ryglice@poczta.onet.pl, faks
146 541 054.
Adres strony internetowej (url): www.ryglice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I: Remont drogi gminnej nr 200280K - Uniszowa - Droga na Bucze Górne, nr dz. ewid. 104 w miejscowości Uniszowa w km od 0+105 - 0+520, Część II: Remont drogi gminnej nr 200290K - Lubcza - Droga na Augustyna, nr dz. ewid. 1471, 1538, 1467/2, w miejscowości Lubcza w km od 0+000 - 0+520
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.27.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: "Remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I: "Remont drogi gminnej nr 200280K - Uniszowa - Droga na Bucze Górne, nr dz. ewid. 104 w miejscowości Uniszowa w km od 0+105 - 0+520", Część II: "Remont drogi gminnej nr 200290K - Lubcza - Droga na Augustyna, nr dz. ewid. 1471, 1538, 1467/2, w miejscowości Lubcza w km od 0+000 - 0+520". Zamówienie jest udzielane w częściach. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w podziale na następujące części: Część I: "Remont drogi gminnej nr 200280K - Uniszowa - Droga na Bucze Górne, nr dz. ewid. 104 w miejscowości Uniszowa w km od 0+105 - 0+520", Część II: "Remont drogi gminnej nr 200290K - Lubcza - Droga na Augustyna, nr dz. ewid. 1471, 1538, 1467/2, w miejscowości Lubcza w km od 0+000 - 0+520". 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi na Bucze Górne w miejscowości Uniszowa na odcinku 415 mb oraz remont drogi na Augustyna w miejscowości Lubcza na odcinku 520 mb. Część I: Remont drogi gminnej nr 200280K - Uniszowa - Droga na Bucze Górne, nr dz. ewid. 104 w miejscowości Uniszowa w km od 0+105 - 0+520: Zakres robót przy realizacji przedmiotowego zamówienia obejmuje: o Roboty pomiarowe o Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem o Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 0 - 5 cm o Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm (dot. odc. 0+105-0+276) o Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm (dot. odc. 0+105-0+276); 5 cm (dot. odc. 0+276-0+520) o Pobocza - nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 - grubość po zagęszczeniu 10 cm. Część II: Remont drogi gminnej nr 200290K - Lubcza - Droga na Augustyna, nr dz. ewid. 1471, 1538, 1467/2, w miejscowości Lubcza w km od 0+000 - 0+520: Zakres robót przy realizacji przedmiotowego zamówienia obejmuje: o Roboty pomiarowe o Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 10 cm o Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem o Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 0 - 12 cm o Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6-8 cm (dot. uszkodzonego odcinka) o Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm o Pobocza - nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 - grubość po zagęszczeniu 10 cm o Umocnienie rowu (zabezpieczenie skarpy gabionami o wym. 1,0x0,5x0,5 m, oraz umocnienie rowu płytami ażurowymi). Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia -dot. Cz. I i II zamówienia: Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót budowlanych, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2272) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117). Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do SIWZ, tj.: specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, mapach z zaznaczonym zakresem robót oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ i pomocniczo w przedmiarach robót. 3. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby na okres co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. a) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonanie warstwy profilującej, wiążącej i ścieralnej b) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: W celu wykazania okoliczności, o których mowa w lit. a, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób poprzez złożenie Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych podczas realizacji przedmiotu umowy zatrudnione są na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Oświadczenie to powinno również zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, liczbę pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Do oświadczenia Wykonawca obowiązany jest dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakresu obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: o Na żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany będzie składać aktualne oświadczenie, o którym mowa w lit. b w terminie do 5 dni od wezwania. o W przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w lit. b i c zwróci się z wnioskiem do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. o Sankcje wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45110000-1, 45230000-8, 45113000-2, 45112000-5, 45111000-8, 45233000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Jest to zamówienie udzielane w częściach, a nazwa aktualnie udzielanej części (którego dotyczy obecne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego) zamówienia to "Remont dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I: "Remont drogi gminnej nr 200280K - Uniszowa - Droga na Bucze Górne, nr dz. ewid. 104 w miejscowości Uniszowa w km od 0+105 - 0+520", Część II: "Remont drogi gminnej nr 200290K - Lubcza - Droga na Augustyna, nr dz. ewid. 1471, 1538, 1467/2, w miejscowości Lubcza w km od 0+000 - 0+520".
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I: "Remont drogi gminnej nr 200280K - Uniszowa - Droga na Bucze Górne, nr dz. ewid. 104 w miejscowości Uniszowa w km od 0+105 - 0+520" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
89417.23
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe Spółka Akcyjna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
126425.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Dotyczy sekcji IV niniejszego ogłoszenia pkt IV.2): Całkowita Wartość zamówienia udzielanego jako część zamówienia wynosi: 1 346 627,25 zł, w tym wartość aktualnie udzielanej części zamówienia (którego dotyczy obecne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego) wynosi: 203 199,90 zł netto, w tym Cz. I: 89 417,23 zł,Cz. II: 113 782,67 zł. |
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II: "Remont drogi gminnej nr 200290K - Lubcza - Droga na Augustyna, nr dz. ewid. 1471, 1538, 1467/2, w miejscowości Lubcza w km od 0+000 - 0+520" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
113782.67
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe Spółka Akcyjna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
188429.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Dotyczy sekcji IV niniejszego ogłoszenia pkt IV.2): Całkowita Wartość zamówienia udzielanego jako część zamówienia wynosi: 1 346 627,25 zł, w tym wartość aktualnie udzielanej części zamówienia (którego dotyczy obecne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego) wynosi: 203 199,90 zł netto, w tym Cz. I: 89 417,23 zł, Cz. II: 113 782,67 zł. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.