eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd"Partnerstwo na rzecz ochrony różnorodności biologicznej Gminy Kędzierzyn- Koźle, Gminy Ujazd oraz Nadleśnictwa Kędzierzyn" Etap I - Zagospodarowanie parku miejskiego w Ujeździe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-29

Ogłoszenie nr 510259602-N-2019 z dnia 29-11-2019 r.

Gmina Ujazd: "Partnerstwo na rzecz ochrony różnorodności biologicznej Gminy Kędzierzyn- Koźle, Gminy Ujazd oraz Nadleśnictwa Kędzierzyn" Etap I - Zagospodarowanie parku miejskiego w Ujeździe

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609868-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540230628-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ujazd, Krajowy numer identyfikacyjny 53141329000000, ul. ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, e-mail umig@ujazd.pl, faks 0-77 4637081.
Adres strony internetowej (url): www.ujazd.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Partnerstwo na rzecz ochrony różnorodności biologicznej Gminy Kędzierzyn- Koźle, Gminy Ujazd oraz Nadleśnictwa Kędzierzyn" Etap I - Zagospodarowanie parku miejskiego w Ujeździe

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GT.271.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnych robót budowlanych dla I etapu zadania inwestycyjnego pn.: "Partnerstwo na rzecz ochrony różnorodności biologicznej Gminy Kędzierzyn-Koźle, Gminy Ujazd oraz Nadleśnictwa Kędzierzyn" tj.: zagospodarowania parku miejskiego w Ujeździe. Zadanie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Na dofinansowanie Gmina zawarła umowę nr RPOP.05.01.00-16-0016/16-00. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy określa niniejsza SIWZ oraz dokumentacja projektowa dla zagospodarowania parku miejskiego w Ujeździe opracowana przez firmę pronako Paweł Musioł, ul. Stanisława Wyspiańskiego 31, 45-513 Opole oraz dokumentacja projektowa dla budowy wiaty rekreacyjnej z paleniskiem w ramach zagospodarowania parku miejskiego w Ujeździe opracowana przez KAMIKON Łukasz Kamiński, ul. Strzelców Bytomskich 7, 45-084 Opole. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje: 1.2.1. Wykonanie przebudowy chodnika biegnącego przez park miejski wraz z budową oświetlenia oraz elementów małej architektury, a także utwardzenie terenu prowadzącego od drogi stanowiącej działkę nr 424 w kierunku rzeki Kłodnicy. Park zlokalizowany jest pomiędzy rzeką a boiskiem sportowym, przy ul. Bolesława Chrobrego. Zagospodarowanie parku obejmuje również nasadzenia oraz montaż budek lęgowych dla ptaków, co zostało opisane w projekcie zieleni. Projektowane elementów zagospodarowania posiadają następujące powierzchnie: - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej - 283 m2, - utwardzenie nawierzchni z kruszywa - 67 m2. 1.2.2. Budowę wiaty rekreacyjnej z paleniskiem, która ma pomieścić 24 osoby. Wiata na rzucie sześciokąta foremnego o boku 3,65m i wysokości dachu 3,93m, zlokalizowana w północno-zachodniej części Parku Miejskiego przy ul. Chrobrego w Ujeździe. W wiacie nie przewiduje się montażu instalacji elektrycznej. Powierzchnia zabudowy projektowanego obiektu: 34,61 m2 Szerokość obiektu: 6,32 m Długość obiektu: 7,30 m Wysokość obiektu: 3,93 m Kubatura: 95,52 m3 Ponadto Wykonawca przygotuje dokumentację powykonawczą dla zrealizowanej inwestycji (oświadczenia, atesty, deklaracje zgodności, pomiar geodezyjny powykonawczy- mapa z potwierdzeniem przyjęcia do zasobów geodezyjnych i kartograficznych itp.) w il.3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w formacie .pdf. Uwagi i wymagania dodatkowe: a) Pożądane jest aby rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia, materiały i wyposażenie były wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach były wykonane zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem Wykonawcy, w tym: - wszystkie zaproponowane materiały i urządzenia winny pochodzić od renomowanych i sprawdzonych na rynku producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenia napraw pogwarancyjnych, dostarczenie części zamiennych itp.; nie dopuszcza się stosowania materiałów i urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w poprawnej eksploatacji, - przy doborze materiałów i urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów b) Wykonawca zobowiązany jest w ciągu roku od dnia odbioru końcowego do pielęgnacji nasadzeń jakie należy wykonać w ramach zadania inwestycyjnego zgodnie z STWiORB, Szczegółowy Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia zostanie opracowany na podstawie tabeli elementów scalonych i przedstawiony przez wybranego Wykonawcę najpóźniej w dniu podpisania umowy celem akceptacji przez Zamawiającego i stanowił będzie załącznik do zawartej umowy. Podane w dokumentacji nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie, ze względu na charakter inwestycji ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie "ofert równoważnych". Przez "ofertę równoważną" należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych,jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym lub pochodzeniem. Zamawiający nie dopuści do stosowania materiałów i innych elementów o parametrach gorszych niż te, które zakłada dokumentacja techniczna, co Wykonawca powinien założyć w wycenie oferty. Każdy oferent jest zobowiązany do zapoznania się z planowaną inwestycją w terenie oraz sprawdzić warunki w jakich prowadzone będą roboty. Pomocniczo zostały dołączone przedmiary robót. "Oferta równoważna" spełni wymagania Zamawiającego jeżeli nie spowoduje zmiany rozwiązań technicznych, podane ilości materiałów nie mogą być mniejsze ani gorszej jakości od tych opisanych i podanych w dokumentacji. Podane parametry techniczne materiałów muszą być w standardzie opisanym w dokumentacji technicznej lub lepszym. Niedopuszczalne jest rozpatrywanie równoważności rozwiązań jedynie w aspekcie skutków technologicznych zastosowanych rozwiązań. Zastosowanie w miejsce opisanych, wskazanych lub nazwanych w dokumentacji maszyn, urządzeń, elementów, materiałów itp. będzie miało charakter RÓWNOWAŻNY jeżeli w miejsce elementu X - wskazanego w dokumentacji zostanie zastosowany taki sam element X innej firmy o cechach i parametrach nie gorszych jak zapisane, co Wykonawca udowodni poprzez zestawienie tych cech i parametrów w celu udowodnienia równoważności. W dokumentacji technicznej zapisano istotne parametry dla poszczególnych materiałów, co do których Wykonawca powinien się odnieść proponując materiały równoważne. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp udowodnienie "równoważności" spoczywa na wykonawcy. W razie wątpliwości co do ceny oferty, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy na każdym etapie sprawdzania ofert zestawienia materiałów, maszyn i urządzeń w celu sprawdzenia czy ich parametry są zgodne lub lepsze od tych opisanych w dokumentacji technicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 274722.47
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa "EURO-STANDARD" s.c. Antoni Król, Andrzej Król
Email wykonawcy: info@euro-standard.com.pl
Adres pocztowy: ul. Strzelecka53a
Kod pocztowy: 45-525
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 362837.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 362837.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 435045.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.