eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzernichówZimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Czernichów w sezonie zimowym 2019/2020 z podziałem na 3 rejonyRejon I - Międzybrodzie Bialskie, Rejon II - Międzybrodzie Bialskie, Rejon IV - Czernichów i Tresna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-29

Ogłoszenie nr 510259617-N-2019 z dnia 29-11-2019 r.

Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Czernichów w sezonie zimowym 2019/2020 z podziałem na 3 rejony: Rejon I - Międzybrodzie Bialskie, Rejon II - Międzybrodzie Bialskie, Rejon IV - Czernichów i Tresna

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611666-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej, Krajowy numer identyfikacyjny 55316852690000, ul. ul. Żywiecka 2, 34-311 Czernichów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 661 325, e-mail gmina@czernichow.com.pl, faks 338 661 287.
Adres strony internetowej (url): www.czernichow.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Czernichów w sezonie zimowym 2019/2020 z podziałem na 3 rejony: Rejon I - Międzybrodzie Bialskie, Rejon II - Międzybrodzie Bialskie, Rejon IV - Czernichów i Tresna

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Czernichów w sezonie 2019/2020 z podziałem na rejony: Rejon I - Międzybrodzie Bialskie drogi gminne o długości 17,70 km Rejon II - Międzybrodzie Bialskie drogi gminne o długości 15,54 km Rejon IV - Czernichów i Tresna drogi gminne o długości 14,07 km 1. Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych zgodnie z planem zimowego utrzymania niniejszych dróg stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia nr 111/2018 Wójta Gminy Czernichów z dnia 9 października 2018 r. 2.Dodatkowe warunki: 1)Materiał do likwidacji śliskości dróg zapewni Wykonawca. 2)W przypadku, jeżeli zajdzie konieczność, wykonawca jest zobowiązany wywozić zwałowany śnieg. Wywóz śniegu dotyczy placu Ambrożego w Międzybrodziu Bialskim 3)Dyspozycyjność - całodobowa, konieczność posiadania telefonu komórkowego przez wykonawcę. Z ramienia wykonawcy przez cały sezon zimowy będzie kompetentna osoba prowadząca akcję zimową. Osoba ta musi mieć łączność bezprzewodową z osobą pełniącą dyżur z ramienia zamawiającego oraz osobami obsługującymi sprzęt. O podjęciu działań będzie decydowała osoba koordynująca prace z ramienia wykonawcy w porozumieniu z osobą pełniącą dyżur ze strony zamawiającego. Osoba koordynująca prace działająca z ramienia wykonawcy zobowiązana jest na bieżąco informować osobę pełniącą dyżur z ramienia zamawiającego o zakresie wykonanych prac w danym dniu. 4)Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem - z uwagi na teren górzysty niezbędne są pojazdy z dwoma napędami, w przypadku trudnych warunków zimowych wykonawca jest zobowiązany do dysponowania pługiem wirnikowym, posiadanie przez wykonawcę urządzenia do likwidacji śliskości dróg. 5)Każda jednostka sprzętowa używana do akcji zimowej musi być wyposażona w sprawne urządzenie GPS do określenia lokalizacji. Przegląd trasy przejazdu pojazdów musi być wykazywany sygnałami określającymi pozycję pojazdu z częstotliwością nie większą niż 1 minuta. Urządzenie GPS powinno być zamontowane w sposób uniemożliwiający ingerencję w urządzenie i zaopatrzone plombami. Wykonawca w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy w siedzibie Urzędu Gminy Czernichów z siedzibą w Tresnej przy ul. Żywiecka 2 zainstaluje centralny system umożliwiający: a)kontrolę na bieżąco lokalizacji sprzętu z zainstalowanymi urządzeniami GPS b)automatycznie zapisujący w pamięci dane o czasie i trasie przejazdu wszystkich jednostek sprzętowych wykonujących zadania zimowego utrzymania na drogach gminnych. c)w przypadku awarii urządzenia GPS wykonawca obowiązany jest zastąpić sprzętem posiadającym sprawny GPS zarejestrowanym w centralnym systemie zainstalowanym w siedzibie Zamawiającego, d)w przypadku wystąpienia zaniku sygnału pisemne potwierdzenie tego zdarzenia przez właściciela GPS z podaniem czasookresu zaniku. Potwierdzenie winno być Zamawiającemu przekazane niezwłocznie, najpóźniej z chwilą złożenia faktury za wykonywane prace w danym miesiącu. Brak potwierdzenia będzie stanowił podstawę wstrzymania realizacji faktury. e)kompletne dane z urządzeń GPS zamontowanych na pracującym sprzęcie podczas akcji zimowego utrzymania dróg Wykonawca jest zobowiązany przekazać do Urzędu Gminy Czernichów w formie elektronicznej po zakończeniu sezonu tj. do dnia 5 maja 2020r 6)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas odśnieżania przez wykonawcę 7)W czasie wykonywania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg wykonawca będzie przestrzegał przepisów BHP oraz przepisów wynikających z Kodeksu Drogowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Czernichów w sezonie zimowym 2019/2020 Rejon I Międzybrodzie Bialskie drogi gminne o długości 17,70 km

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 102112.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa ATRA Krzysztof Pardela
Email wykonawcy: atrapardela@wp.pl
Adres pocztowy: ul.Krakowska 120
Kod pocztowy: 43-353
Miejscowość: Porąbka
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 110281.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 110281.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 110281.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Czernichów w sezonie zimowym 2019/2020 Rejon II Międzybrodzie Bialskie drogi gminne o długości 15,54 km

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 85142.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa ATRA Krzysztof Pardela
Email wykonawcy: atrapardela@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Krakowska 120
Kod pocztowy: 43-353
Miejscowość: Porąbka
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 91953.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 91953.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 91953.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Czernichów w sezonie zimowym 2019/2020 Rejon IV - Czernichów i Tresna drogi gminne o długości 14,07 km

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia postępowania jest art. 93 ust. 1 pkt 1 - Prawo zamówień publicznych, który stanowi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3. Do upływu terminu złożenia oferty, tj. do dnia 10.10.2019 r. do godz. 9:00 nie wpłynęła żadna oferta W związku z powyższym niniejsze postępowanie musiało zostać unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.