To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-29
Ogłoszenie nr 510259733-N-2019 z dnia 29-11-2019 r.
Zespół Szkół Gastronomiczno-Spożywczych: Dostawa sprzętu gastronomicznego w ramach projektu pn. Kreatywne desery lodowe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 2 - "Kadry dla gospodarki", Działanie 02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie 02.04.01 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego - projekty konkursowe Priorytet Inwestycyjny: 10iv - Lepsze dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia do potrzeb rynku pracy, ułatwianie przechodzenia z etapu kształcenia do etapu zatrudnienia oraz wzmacnianie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego i ich jakości, w tym poprzez mechanizmy prognozowania umiejętności, dostosowania programów nauczania oraz tworzenia i rozwoju systemów uczenia się poprzez praktyczną naukę zawodu realizowaną w ścisłej współpracy z pracodawcami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614626-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Gastronomiczno-Spożywczych, Krajowy numer identyfikacyjny 19030200000000,
ul. ul. Żołnierska
49,
10-560
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
0-89 5337565, e-mail
szkola@zsgs.olsztyn.pl, faks
0-89 5337565.
Adres strony internetowej (url): https://zsgs.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu gastronomicznego w ramach projektu pn. Kreatywne desery lodowe
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSGS.230.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego w ramach projektu pn. Kreatywne desery lodowe. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SIWZ "towarem" lub "przedmiotem zamówienia". 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 1) część 1 - wyposażenie pakiet 1: a) przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń freezer do lodów naturalnych - 1 szt., maszyna do lodów - 1 szt., wyposażenie do formowania i przechowywania lodów (kuwety, formy) - 1 zestaw, piec piekarniczo-cukierniczy wraz z okapem - 1 zestaw, kompatybilna komora wzrostowa - 1 szt., sokowirówka - 3 szt., blender(1) - 1 szt., schładziarko-zamrażarka szokowa - 1 szt., temperówka do czekolady - 1 szt., minitemperówka do czekolady - 1 szt., blender - 4 szt., b) wymaga się, aby oferowane pomoce posiadały gwarancję na min. 12 miesięcy od dnia dostawy, c) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 42215000-6 - Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów, 42214100-0 - Piece kuchenne 39711110-3 - Chłodziarkozamrażarki, 39711200-1 - Roboty kuchenne; 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny 2) część 2 - urządzenie do lodów: a) przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzenia do przygotowywania lodów z wbudowaną wagą - 3 szt., b) wymaga się, aby oferowane urządzenie posiadały gwarancję na min. 12 miesięcy od dnia dostawy, c) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 42215000-6 - Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu dla części 1-2 oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 5 (tabela 1-2) do SIWZ. 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia dla części 1-2: 1) dostarczone wyposażenie (sprzęt, urządzania, maszyny itd.) musi być fabrycznie nowe. Pod pojęciem "fabrycznie nowe" zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu oraz zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru przedmiotu zamówienia, 3) Wymienione w załączniku nr 5 tabela 1-2 do SIWZ sprzęt, oprogramowanie, pozostały sprzęt elektroniczny oraz okablowanie muszą być fabrycznie nowe, a dostarczony sprzęt powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 4) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszystkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (np. kabel zasilający, kable itd.). 5) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych wad lub usterek na zasadach określonych we wzorze umowy. 6) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. 7) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model oraz w razie konieczności inne symbole/numery wyspecyfikowanego sprzętu, tak, aby w sposób jednoznaczny można było zidentyfikować parametry oferowanego sprzętu. 8) Dostawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń - Protokołu Odbioru Jakościowego. 9) Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru, podłączenia, uruchomienia, zamontowania sprzętu, zainstalowania oprogramowania wraz z uwzględnieniem wszystkich potrzebnych materiałów do wykonania montażu i instalacji oraz koszt szkolenia z obsługi. 10) Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 1A-1B do SIWZ w pkt 1 tabela producenta i/lub modelu /i lub numeru katalogowego i/lub parametrów technicznych (w zależności od wymagań wskazanych w załączniku) spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. Wymagane dane są wskazane w formularzach ofertowych. 5. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks prac, gdyż przedmiotem zamówienia jest dostawa. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 42215000-6
Dodatkowe kody CPV: 42214100-0, 39711110-3, 39711200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: wyposażenie pakiet 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu na realizację części 1 - wyposażenie pakiet 1 zgodnie z zamieszczoną na stronie internetowej informacją, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp zostały złożone 3 oferty: 1) Oferta nr 1 - PHU "BMS" Sp. j. Z.Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn, oferta złożona w dniu 31.10.2019 r., godz.10:51: a) oferowana cena za wykonanie zamówienia brutto wynosi: 228.754,20 zł, b) oferowany okres przedłużenia gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia w stosunku do minimalnego okresu (terminu) gwarancji wskazanego w tabeli 1 załącznika nr 5 do SIWZ - 24 miesiące, 2) Oferta nr 2 - "GASTOR" Tomasz Mojżeszczyk, ul. Kościelna 47, 11-034 Stawiguda/Gryźliny, oferta złożona w dniu 04.11.2019 r., godz.15:08: a) oferowana cena za wykonanie zamówienia brutto wynosi: 297.798,86 zł, b) oferowany okres przedłużenia gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia w stosunku do minimalnego okresu (terminu) gwarancji wskazanego w tabeli 1 załącznika nr 5 do SIWZ - 0 miesięcy, 3) Oferta nr 3 - "SWISSPOL" LTD Sp. z o.o, ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław, oferta złożona w dniu 05.11.2019 r., godz.07:30: a) oferowana cena za wykonanie zamówienia brutto wynosi: 241.838,10 zł, b) oferowany okres przedłużenia gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia w stosunku do minimalnego okresu (terminu) gwarancji wskazanego w tabeli 1 załącznika nr 5 do SIWZ - 24 miesiące, Zgodnie z przekazaną wszystkim Wykonawcom na podstawie art. 92 ust.1 pkt 3 informacją o odrzuceniu ofert - pismo z dnia 12.11.2019r oferty nr 1 - PHU "BMS" Sp. j. Z.Bielecki, ul. Staszica 22, 82-500 Kwidzyn oraz nr 3 - SWISSPOL" LTD Sp. z o.o, ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław zostały odrzucone z postępowania na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. Żaden z Wykonawców nie wniósł środków ochrony prawnej w postaci odwołania, o którym mowa w art. 180 ust.1 i 2 pkt 4 oraz 182 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. W dniu 18.11.2019r. do Zamawiającego wpłynął wniosek złożony przez "SWISSPOL" LTD Sp. z o.o., ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław w zakresie wybranej oferty oznaczonej nr 2 złożonej przez "GASTOR" Tomasz Mojżeszczyk, ul. Kościelna 47, 11-034 Stawiguda/Gryźliny na realizację części 1. W związku z uwzględnieniem stanowiska Wykonawcy oraz dokonania powtórzenia czynności badania oferty, w wyniku której została odrzucona z postępowania, zgodnie z powyższym uzasadnieniem, ostatnia oferta oznaczona nr 2 złożona przez "GASTOR" Tomasz Mojżeszczyk, ul. Kościelna 47, 11-034 Stawiguda/Gryźliny Zamawiający dokonał unieważnienia postepowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: urządzenie do lodów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13250.52
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU "BMS" SP.J.Z. BIELECKI,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17800.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Raport oddziaływania na środowisko przebiegu drogi ekspresowej S16 Mrągowo-Orzysz-Ełk w wariancie C
- Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm (C50/30) oraz płukanych grysów kamiennych o frakcji 2-5,6 mm oraz 5,6-11,2 mm
- Sukcesywna dostawa kationowej emulsji szybkorozpadowej niemodyfikowanej C65B3PU/RC, w łącznej ilości do 120 Mg
- ,,Aktualizacja projektów stałej organizacji ruchu dla 6 odcinków dróg wojewódzkich"
- "Wykonywanie usług przeglądów konserwacyjnych i napraw sprzętu gastronomiczno-chłodniczego Służby Żywnościowej na rzecz 22. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olsztynie w 2025 roku"
- Usługa cateringowa
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla warsztatów szkolnych dla szkół biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
- Dostawa oraz instalacja sprzętu i wyposażenia dla pracowni gastronomicznych (2 części) w ramach projektu "Postaw na zawodowców"
- "Remonty ogólnobudowlane na nieruchomościach stanowiących zasób komunalny gminy zarządzanych i administrowanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Spółka z o.o. ul. POW 24, 42-200 Częstochowa"
- "Remonty wolnych lokali miesz. zlok. w bud. miesz., stanowiących zasób kom. gminy zarz. i adm. przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. oraz sporz. świadectw charakt. energ. wyremont. lokali"
więcej: Chłodziarkozamrażarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.