To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-01
Ogłoszenie nr 510260681-N-2019 z dnia 01-12-2019 r.
Muzeum - Zespół Synagogalny we Włodawie: Remont wewnątrz zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie wraz z wielobranżową wymianą instalacji, aranżacją wnętrz oraz zagospodarowaniem terenów przyległych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611050-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum - Zespół Synagogalny we Włodawie, Krajowy numer identyfikacyjny 90067200000000,
ul. Czerwonego Krzyża
7,
22-200
Włodawa, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
82 572 21 78, e-mail
kat35@op.pl, faks
82 572 21 78.
Adres strony internetowej (url): www.muzeumwlodawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont wewnątrz zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie wraz z wielobranżową wymianą instalacji, aranżacją wnętrz oraz zagospodarowaniem terenów przyległych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AG/230-1/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej (projekt budowlany, projekty wykonawcze branżowe obejmujące: instalacje i urządzenia cieplne, wentylacyjne, wodociągowe, kanalizacyjne oraz instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne wraz z siecią teleinformatyczną i zagospodarowaniem terenów przyległych, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski) wraz z aranżacją wnętrz oraz pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego w toku wykonywanych na podstawie dokumentacji robót budowlanych robót budowlanych. 1) Dokumentacja projektowo - kosztorysowa i aranżacja wnętrz - (co najmniej 2 koncepcje) powinna być przygotowana oddzielnie dla każdego z budynków Zespołu Synagogalnego we Włodawie, tj. Wielkiej Synagogi, Małej Synagogi i Domu Podkahalnego, a także elementów zewnętrznych. Zabytkowy Zespół Synagogalny we Włodawie został wpisany do rejestru zabytków Województwa Lubelskiego pod nr A/169. 2) Zamawiający dysponuje inwentaryzacją architektoniczną dla budynków zabytkowego Zespołu Synagogalnego we Włodawie oraz dokumentacją fotograficzną. Dokumenty te stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. 3) Dokumentacja musi uwzględniać zapewnienie dostępności przestrzeni publicznej dla wszystkich użytkowników. 4) W projektach wykonawczych branżowych należy umieścić informację odnośnie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 5) Projekty muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1935) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj.: Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). 6) Każdy egzemplarz projektu we wszystkich branżach powinien być trwale oprawiony. 7) Kosztorys inwestorski należy wykonać po 1 egzemplarzu w wersji papierowej i po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej. W wersji elektronicznej w formie pozwalającej na edycję i sprawdzenie. Wersja elektroniczna powinna być zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD, DVD) preferowany jest zapis w formacie z rozszerzeniem "doc" . Kosztorys inwestorski (dla każdej branży) musi być wykonany, zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). 8) Kosztorys oraz przedmiar robót powinien obejmować pełen zakres robót niezbędny do realizacji zamówienia. Każdy egzemplarz kosztorysu inwestorskiego powinien być trwale oprawiony wraz z przedmiarem robót dla potrzeb sporządzenia kosztorysu inwestorskiego. 9) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wykonaną zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj.: Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), w 4 egz. oraz w wersji elektronicznej, wersja elektroniczna powinna być zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD, DVD), (zapis w formacie z rozszerzeniem "doc"). 10) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych dla prawidłowej realizacji zamówienia - materiałów i uzgodnień do wykonania poszczególnych projektów z jednostkami zewnętrznymi oraz materiałów wyjściowych. 11)Dokumentacja projektowo-kosztorysowa nie może zawierać żadnych materiałów reklamowych producentów materiałów budowlanych itp. oraz żadnych innych reklam. 12) Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej powinno być zgodne z przepisami art. 29- 31 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), tj. proponowane materiały i urządzenia powinny być opisane za pomocą parametrów technicznych i jakościowych, tzn. bez podawania nazw, patentów lub pochodzenia. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia to wykonawca (projektant) zobowiązany będzie do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń oraz określenia minimalnych wymagań dotyczących równoważności. Ponadto wykonawca (projektant) w toku odbioru dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia będzie zobligowany do złożenia stosownych oświadczeń stanowiących załączniki do wzoru umowy - zał.5 do SIWZ. 13) W przypadku wystąpienia wad ukrytych w dokumentacji, których nie ujawniono w czasie jej odbioru, Wykonawca zobowiązany będzie nieodpłatnie do naniesienia poprawek i uzupełnień w terminie 7 dni od daty zawiadomienia. 14) Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wniesienia zmian w dokumentacji niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę wymaganych przez organy wydające decyzję. 15) Zakres nadzoru autorskiego sprawowanego w toku wykonywanych robót budowlanych określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5a do SIWZ. Przy czym zamawiający zastrzega, że usługa nadzoru autorskiego będzie realizowana jedynie w przypadku uzyskania dofinansowania ze środków zewnętrznych i realizacji robót budowlanych. 2.2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71248000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
95691.06
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kosikowski Architektura, Radosław Kosikowski,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
117700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: brak szczegółowego określenia IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Zabezpieczenie trzech kąpielisk nad Jeziorem Białym w miejscowości Okuninka
- Przebudowa drogi gminnej nr 104291L - ul. Rymarska od km 0+000 do km 0+116,07 we Włodawie realizowana w ramach zad. GM Włodawa pn. Przebudowa drogi gminnej nr 104291L - ul. Rymarska we Włodawie
- dostawę produktów farmaceutycznych i płynów infuzyjnych
- Dostawa produktów farmaceutycznych i płynów infuzyjnych
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Budowa i przebudowa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Obsza
- Budowa infrastruktury przyrodniczo-dydaktycznej w ramach projektu "Eko-adaptacja i eko-edukacja w Mieście i Gminie Buk ."
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA REMONTU Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU DWUKLATKOWEGO PRZY UL. POLNEJ 5 I 3 MAJA 1B WE WROCŁAWIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.