To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-03
Ogłoszenie nr 510262237-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach: Rozbudowa z przebudową i nadbudową istniejącego budynku gospodarczego wraz ze zmianą dotychczasowej funkcji na funkcję dydaktyczną (laboratorium)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020, Oś VIII: Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.2. Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615540-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540236008-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach, Krajowy numer identyfikacyjny 20002650700000,
ul. ul. Teofila Noniewicza
10,
16-400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
875 628 432, e-mail
przetargi@pwsz.suwalki.pl, faks
875 628 455.
Adres strony internetowej (url): www.pwsz.suwalki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Wyższa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa z przebudową i nadbudową istniejącego budynku gospodarczego wraz ze zmianą dotychczasowej funkcji na funkcję dydaktyczną (laboratorium)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):14/KZ/PWSZ/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Częściowa rozbiórka istniejącego budynku murowanego wraz rozbiórką drewnianego dachu o pow. 35,55 m2 krytego papą. 2) Wywiezienie i utylizacja gruzu ok. 21,4 m3 3) Wykonanie ław fundamentowych szerokości 60 cm i wysokości 40cm z betonu żwirowego B20 i ścian fundamentowych z bloczków betonowych ok. 63,2 m2 4) Wykonanie ścian nadziemia z gazobetonu gr. 24 cm o powierzchni ok. 60 m2. Z żelbetowymi nadprożami otworów wylewanymi w trakcie wznoszenia budynku. 5) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych za pomocą mas bitumicznych pow. izolacji ok. 31,8 m2 6) Wykonanie izolacji cieplnej dachu za pomocą wełny mineralnej 20 cm ułożonej między krokwiami dachu 67,11 m2 7) Elewację ścian zewnętrznych wykonać z tynku cementowo-wapiennego pokrytego na powierzchni 145,37 m2 farbami silikonowymi i na powierzchni 7,82 m2 (cokoły) tynkiem żywicznym mozaikowym. Kolorystyka zgodna z widokiem elewacji. 8) Wykonanie drewnianej więźby dachowej, dwuspadowej, 9) Wykonanie pokrycia dachu z blachy stalowej powlekanej trapezowej, grubość stalowego rdzenia blachy nie mniejsza niż0,5 mm. Wysokość tłoczenia fali trapezu ok. 45 mm Pokrycie dekoracyjne blachy z powłoki poliester lub poliuretan wykończenie mat. Kolorystyka zgodna z widokiem elewacji. Powierzchnia dachu 105,64 m2. Okapy dachu, szczyty dachu, osłony wiatrowe, wykończyć deskami wymalowanymi preparatem impregnująco dekoracyjnym w kolorze zgodnym z widokiem elewacji. 10) Wykonanie obróbek blacharskich i orynnowania z blachy stalowej powlekanej w kolorze pokrycia dachowego w tym : rynny 19,0 m i rury spustowe 20,0 m. 11) Stolarka okienna PCV w kolorze białym Okna o wymiarach 180 x 70 cm w ilości 2 szt i okna o wymiarach 95 x 165 cm w ilości 2 szt. 12) Parapety zewnętrzne z blachy powlekanej, podokienniki wewnętrzne z konglomeratu. 13) Wrota garażowe stalowe dwuskrzydłowe. Zaprojektowano wykonanie 2 sztuk drzwi o wymiarach w świetle otworów 300 x 300 cm. Kolorystyka zgodna z widokiem elewacji. 14) Posadzka wewnątrz budynku betonowa zatarta na ostro. Powierzchnia posadzki 53,35 m2. 15) Ściany wewnętrze otynkowane tynkiem cementowo wapiennym i wymalowane farbami lateksowymi odpornymi na zmywanie 16) Strop z blachy trapezowej o niskim profilu zamontowanej na stelażu stalowym mocowanym do krokwi za pośrednictwem systemowych wieszaków Powierzchnia stropu 67,11 m2. 17) Instalacje elektryczne oświetlenia i gniazd wtykowych. W ramach zadania przewidziano wykonanie następujących elementów instalacji: a. Przyłącze trójfazowe 400 V zalicznikowe WLZ wykonane kablem YKYżo 5 x 16 m2 o długości 60 m b. Przeniesienie latarni oświetlenia zewnętrznego. Zamontować nową lampę ze źródłem światła LED c. Wykonanie tablicy rozdzielczej wyposażonej w wyłącznik główny, wyłączniki nadprądowe i różnicowo prądowe, zgodnie ze schematem z dokumentacji projektowej. d. Wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego przewodami YDYżo 3 x 1,5 mm2. Instalację wyposażyć w 4 szt. opraw oświetleniowych ze źródłem światła LED Wykonanie instalacji gniazd wtykowych przewodem YDYżo 3 x 2,5 mm2 wyposażonej w 5 szt. gniazd wtykowych oraz instalacji gniazd siłowych w ilości 2 szt. przewodem YDYżo 5 x 2,5 mm2 ok.20 mb. 18) Zagospodarowanie terenu. Działkę w części przeznaczonej na zieleń i trawniki na powierzchni ok. 30 m2 wyrównać, pokryć warstwą ziemi urodzajnej gr. ok. 5 cm i obsiać trawą 19) Podejście i podjazd do budynku pow. 18 m2 wyłożyć betonową płytą ażurową gr. 10 cm 20) Wokół budynku wykonać opaskę z kostki betonowej z dostawy inwestora pow.14 m2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) dokumentacja projektowa (projekt budowlano - wykonawczy) - stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ 2) przedmiary robót - stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45420000-7, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
113173.71
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Instalacji i Budownictwa Przemysłowego BLOTERM Lidner, Bańkowski, Osewski Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
188991.41
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru autorskiego w ramach realizacji zadania pod nazwą "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
- Dostawa i montaż wiat przystankowych w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
- Rozbudowa myjni autobusowej oraz budowa automatycznej portalowej myjni szczotkowej dla autobusów o długości do 18 m
- "Dokumentacja projektowa dot. budowy i rozbudowy dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą w msc. Płociczno-Osiedle".
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Remont budynku nr 611 k. 4877 m. Nowogród Bobrzański - II etap.
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.