eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrajenkaUbezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne oraz ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków Gminy Krajenka wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi, Krajeńskim Ośrodkiem Kultury oraz Ochotniczą Strażą Pożarną

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-03

Ogłoszenie nr 510262279-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.

Gmina Krajenka: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne oraz ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków Gminy Krajenka wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi, Krajeńskim Ośrodkiem Kultury oraz Ochotniczą Strażą Pożarną

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608816-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540227091-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Krajenka, Krajowy numer identyfikacyjny 57079136500000, ul. Szkolna 17, 77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 2639204 w. 24, 2639205, e-mail gmina@krajenka.pl, faks 67 2639203.
Adres strony internetowej (url): www.bip.krajenka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne oraz ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków Gminy Krajenka wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi, Krajeńskim Ośrodkiem Kultury oraz Ochotniczą Strażą Pożarną

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GOS.271.10.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne oraz ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków Gminy Krajenka wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi, Krajeńskim Ośrodkiem Kultury oraz Ochotniczą Strażą Pożarną. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania i zasady realizacji zamówienia określone są w załącznikach do SIWZ. 3. Nazwa i kody opisujące przedmiot zamówienia (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe Usługi ubezpieczeniowe 4. Zamawiający żąda wskazania w ofercie czynności, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wykonać osobiście przedmiot zamówienia w zakresie udzielenia i potwierdzenia przyjętego zakresu ochrony ubezpieczeniowej opisanego w załączniku nr 5. 5. Zamawiający nie przewiduje określenia wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4 i ust. 5 ustawy. 6. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o który mowa w art. 36a ust. 2 ustawy Pzp. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom. Odpowiedzialność za należyte wykonanie zamówienia spoczywa wyłącznie na Wykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę, o ile są już znane, firm Podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 115345.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW Oddział w Pile
Email wykonawcy: oddz1410@tuw.pl
Adres pocztowy: ul. Browarna 19
Kod pocztowy: 64-920
Miejscowość: Piła
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 114535.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 114535.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 114535.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 108585.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowakowskiego 22
Kod pocztowy: 00-668
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 91199.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 91499.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 128886
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 7, oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w związku z art. 146 ust. 6 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeśli obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W SIWZ podano rozbieżne dane dotyczące liczby osób objętych ubezpieczeniem NNW. W formularzu ofertowym Zamawiający podał liczbę członków OSP do ubezpieczenia w formie grupowej imiennej 81, natomiast w opisie przedmiotu zamówienia 89 osób. Ponadto liczbę członków OSP i młodzieżowych drużyn pożarniczych w formie grupowej bezimiennej w formularzu ofertowym podano 224, a w opisie przedmiotu zamówienia 232 osoby. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający nie otrzymał pytania o wyjaśnienie powyższej rozbieżności. Omyłka została stwierdzona dopiero po otwarciu ofert, gdyż jeden z oferentów do wyliczenia ceny ofertowej przyjął wartości podane w opisie przedmiotu zamówienia, podczas gdy pozostali wartości podane w formularzu ofertowym. Zamawiający nie może dokonać już zmiany treści SIWZ. Złożone oferty są nieporównywalne, a wszelkie wyjaśnienia składane przez wykonawców prowadziłby to zmiany treści ich ofert, bądź to w cenie całkowitej, bądź cenie jednostkowej. Wobec powyższego należy stwierdzić iż przedmiot zamówienia nie został jednoznacznie opisany, przez co Wykonawcy nie mogli złożyć porównywalnych ofert. Wada postępowania nie jest już możliwa do usunięcia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.