To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-03
Ogłoszenie nr 510262698-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.
Powiat Janowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2019/2020 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616530-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Janowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim, Krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000,
ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza
29,
23-300
Janów Lubelski, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
(15)8720266, e-mail
grachwal@powiatjanowski.pl, faks
(15)8720191.
Adres strony internetowej (url): www.zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2019/2020 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IiN.252.15.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w sezonie zimowym 2019/2020 na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim z podziałem na 7 części. Zamówienie obejmuje: 1) przystosowanie środków transportowych i sprzętu Wykonawcy do potrzeb zimowego utrzymania dróg, 2) świadczenie usług przez Wykonawcę poprzez zaangażowanie posiadanego potencjału osobowo - sprzętowego i przekazanych przez Zamawiającego protokolarnie urządzeń do rozsypywania na jezdni materiałów do likwidacji śliskości zimowej tzw. piaskarek oraz urządzeń do odśnieżania - pługów lemieszowych jednostronnych lub dwustronnych tj. ? odśnieżanie dróg na wezwanie Zamawiającego, według standardów zimowego utrzymania, ? zwalczanie śliskości nawierzchni dróg na wezwanie Zamawiającego przy użyciu materiałów Zamawiającego, według standardów zimowego utrzymania, 3) Utrzymanie w gotowości sprzętu i środków transportowych przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z ich obsługą, 4) zapewnienie przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu i środków transportu przewidzianych do świadczenia usług. Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne telefoniczne przekazywanie upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego informacji o: 1) aktualnym stanie przejezdności dróg, 2) czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych ciągach lub odcinkach dróg, 3) zagrożeniach spowodowanych aktualnymi warunkami atmosferycznymi, 4) innych zdarzeniach na drodze. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również "SIWZ" lub "specyfikacją". 3. Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz. 1145) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku poz. 1843). 4. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda, wskazania przez Wykonawcę w Ofercie (w formularzu Oferty) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazwy firm podwykonawców. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. Zamawiający działając stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a) usuwanie śniegu z ulic i dróg powiatowych (kierowców - operatorów), b) zwalczanie śliskości zimowej na ulicach i drogach powiatowych (kierowców - operatorów), c) załadunek piaskarek (kierowców - operatorów). Szczegółowe informacje w zakresie sposobu udokumentowania zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, uprawnień w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę przedmiotowego wymogu oraz sankcji z tytułu jego niespełnienia, wskazano w projekcie umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 98300000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń pługopiaskarką dróg wyszczególnionych w wykazie odcinków dróg do odśnieżania i usuwania oblodzeń dla części 1 zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64463.97
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grzegorz Gilas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
68850.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń pługopiaskarką dróg wyszczególnionych w wykazie odcinków dróg do odśnieżania i usuwania oblodzeń dla części 2 zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części 2 zamówienia, tj. Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń pługopiaskarką dróg wyszczególnionych w wykazie odcinków dróg do odśnieżania i usuwania oblodzeń dla części 2 zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia i nie może zostać ona zwiększona do ceny oferty najkorzystniejszej |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń pługopiaskarką dróg wyszczególnionych w wykazie odcinków dróg do odśnieżania i usuwania oblodzeń dla części 3 zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50491.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grzegorz Gilas
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
64260.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń pługopiaskarką dróg wyszczególnionych w wykazie odcinków dróg do odśnieżania i usuwania oblodzeń dla części 4 zamówienia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
51461.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa "TRANS-REN" Malec Renata
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
61536.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem równiarką dróg wyszczególnionych w Wykazie odcinków dróg do odśnieżania dla części 5 zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części 5 zamówienia, tj. Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem równiarką dróg wyszczególnionych w wykazie odcinków dróg do odśnieżania dla części 5 zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), gdyż na te części zamówienia nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem równiarką dróg wyszczególnionych w Wykazie odcinków dróg do odśnieżania dla części 6 zamówienia |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części 6 zamówienia, tj. Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem równiarką dróg wyszczególnionych w wykazie odcinków dróg do odśnieżania dla części 6 zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), gdyż na te części zamówienia nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Wykonanie usług związanych z załadunkiem piaskarek na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie części 7 zamówienia, tj. Wykonanie usług związanych z załadunkiem piaskarek na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), gdyż na tę część zamówienia nie złożono żadnej oferty |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- Wykonanie remontów cząstkowych bieżących ulic i dróg gminnych na terenie gminy Janów Lubelski w 2025 r
- Dostawa kruszywa drogowego, wbudowanie na drogi i tereny gminne oraz praca sprzętu przy robotach ziemnych na terenie Gminy Janów Lubelskim w 2025 roku
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- "Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu przyległego Elbląskiego Centrum Usług Społecznych"
- Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości na terenach niezabudowanych Miasta Gliwice. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.