To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-03
Ogłoszenie nr 510262858-N-2019 z dnia 03-12-2019 r.
Gmina Chmielnik: Zagospodarowanie zbiornika wodnego Andrzejówka wraz z terenem przyległym w celu ochrony i promocji różnorodności biologicznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świetokrzyskiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612335-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540233943-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Chmielnik, Krajowy numer identyfikacyjny 29100974500000,
ul. Plac Kościuszki
7,
26-020
Chmielnik, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 543 273, e-mail
inwestycje@chmielnik.com, faks
413 543 273.
Adres strony internetowej (url): www.chmielnik.com
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie zbiornika wodnego Andrzejówka wraz z terenem przyległym w celu ochrony i promocji różnorodności biologicznej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IP.271.56.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu zbiornika wodnego Andrzejówka obejmujące następujący zakres rzeczowy: Obiekty kubaturowe: * Budowa budynku sanitarno- gospodarczego - obiekt 1. kondygnacyjny, konstrukcja murowana pokryta dachem dwuspadowym, wym. 18,60x8,24m, wys.4,94m. * infrastruktura techniczna w budynku - wewnętrzna instalacja energetyczna, wewnętrzna instalacja wodociągowa, wewnętrzna kanalizacja sanitarna. * infrastruktura techniczna- zewnętrzna instalacja energetyczna, przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacji sanitarnej, oświetlenie terenu. - stolarka okienna i drzwiowa - Zamawiający zamienia stolarkę okienną i drzwiową aluminiową na PCV w kolorystyce zgodnej z projektem budowlanym ( kolor RAL 7042 lub zbliżony). Obiekty wodne: * Pomosty pływające kompozytowe PO-1, PO-2, PO-3 -prefabrykowane, * Pomost stały PO-4 - konstrukcja żelbetowa, stopnie z desek drewnianych, * Osadnik z płyt drogowych betonowych, * Remont mnichu żelbetowego, Mała architektura: * Wiata zadaszona łukowa- wym. 47,71x8,09m, zadaszenie 35,41x5,43m, konstrukcja drewniana), dach jednospadowy pokryty gontem bitumicznym ( elementy drewniane szlifowane, zaimpregnowane i pomalowane lakierobejcą) * Ścieżka edukacyjna: a) słupek (przykładowy model: totem) - 2 szt. b) tablica (przykładowy model: leśne pary - memo) - 2 szt. c) tablica (przykładowy model: idziemy na grzyby - sofia) - 3 szt. d) ławka (przykładowy model: rośliny leśne IKE) - 1 szt. e) ławo-stół aluminiowy z zadrukowaną powierzchnią blatu (przykładowy model: mensa) - 1 szt. f) tablica (przykładowy model: z kręconymi ptakami cubus) - 2 szt. g) tablica (przykładowy model: z zanieczyszczeniami atmosfery pablo) - 1 szt. * Plac zabaw- naśladownictwo zwierząt: a) huśtawka- ptasie gniazdo b) piramida- pająk c) trampolina- żaba d) tunel- kret - nawierzchnia bezpieczna EPDM, zgodnie z dokumentacja projektową, - ogrodzenie placu zabaw - płot drewniany wys. 1,0m. Zestawienie elementów ścieżki edukacyjnej stanowi Załącznik nr 11.5 - wykaz elementów ścieżki edukacyjnej. * Ławka z oparciem (14 szt.) - wysokość: 77 cm, szerokość: 59 cm, długość:180 cm, siedzisko i oparcie: drewno iglaste lakierowane, podstawy: żeliwo lakierowane, montowana przez przykręcenie do podłoża * Kosze na śmieci (14 szt.) - betonowe, wolnostojące, wysokość:80 cm, szerokość: 45 cm, długość :45 cm, obudowa: beton piaskowany lub malowany, pojemnik z popielniczką: stal ocynkowana, * Stojak na rowery (4szt.) - materiał: beton piaskowany, stal lakierowana, ilość stanowisk 5, długość: 205 cm; wysokość: 45 cm; głębokość: 39 cm, mocowany za pomocą śrub bezpośrednio do podłoża, * Leżak z betonu i listew drewnianych - 7 szt. * Mur oporowy z drewnianej palisady o wys. 1,1m, * Winobluszcz na drewnianych słupach połączonych stalowymi linkami, * Tunel z kręgów żelbetowych PH140 cm, * Tablice edukacyjne audiowizualne, interaktywne - 4 sztuki - wykonane z drewna wg załączonego projektu ,,Tablice edukacyjne", * Ławo-stół drewniany zgodny z rys. nr 27 w dokumentacji projektowej (6 szt.) * Grill betonowy (3szt.) * Miejsce na ognisko ( krąg ogniska z kamieni polnych + ławki z bali 4 szt.) * Stolik do tenisa stołowego - wym. 2,74x1,55m, strefa bezpieczeństwa o wym. 9,0x5,5m, konstrukcja z polimembrany, zabetonowany w gruncie. Obiekty sportowe: * Siłownia zewnętrzna - nawierzchnia z piasku, który się nie zagęszcza, na podbudowie z kruszywa ( rezygnacja z trawy z rolki): a) wyciąg górny + wyciskanie siedząc b) orbitek + biegacz c) twister + surfer d) prasa nożna + wioślarz e) narciarz + stepper f) ławka + prostownik g) rider + rower Wszystkie urządzenia zabawowe i sprawnościowe muszą posiadać certyfikaty zgodności tzw. certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez firmy akredytowane oraz upoważnione i tylko takie urządzenia mogą być zamontowane na terenie placu zabaw i siłowni zewnętrznej. Nawierzchnie komunikacyjne * przebudowa zjazdu z drogi krajowej - nawierzchnia z kostki niefazowanej betonowej w kolorze szarym na podbudowie z kruszywa C90/3 grub. 20 cm, mieszanki związanej cementem grub. 20cm, podsypki cementowo - piaskowej 3cm, szczegóły wg projektu zjazdu * ciąg komunikacji pieszo- rowerowej - nawierzchnia asfaltowa w kolorze szarym obramowana opornikiem bet. szer. 3,0 m, 1,5m, 2,0m * ciąg komunikacji jezdnej - nawierzchnia asfaltowa w kolorze szarym obramowana opornikiem bet. szer.5,0 m, 6,20m * miejsca parkingowe (łącznie 8 szt. w tym 2 miejsca dla niepełnosprawnych) - nawierzchnia asfaltowa w kolorze szarym obramowana opornikiem bet. /miejsca parkingowe o wym. 5,0x2,5 / niepełnosprawni 5,0x3,6 m * schody do pomostu - konstrukcja z kostki brukowej i palisady betonowej na ławie betonowej * schody przy zbiorniku wodnym SCH-1, SCH-2, SCH-3 - konstrukcja z kostki brukowej i palisady betonowej na ławie betonowej * nawierzchnia utwardzona - nawierzchnia asfaltowa w kolorze szarym obramowana opornikiem bet. * plaża - nawierzchnia wykonana z piasku płukanego nie ulegającego zagęszczeniu, na podbudowie z kruszywa i geowłókninie. Podbudowa z kruszywa 10 cm po zagęszczeniu, warstwa wyrównawcza ze żwiru- 5 cm, geowłóknina, piasek 40 cm. Zieleń projektowana * Zieleń wysoka i niska wg załączonego projektu zieleni obejmująca: - brzoza brodawkowata - 6 szt., - głóg pośredni - 6 szt., - berberys Thunberga - 24 szt. - dereń biały Baton Rouge - 18 szt. - rokitnik pospolity - 5 szt. - jałowiec pospolity18 szt. - jałowiec płożący 9 szt. - sosna górska - 43 szt. - wrzos pospolity Beauty Ladies - 46 szt. - wrzos pospolity Annemarie - 21 szt. - przetacznik kłosowy - 92 szt. - trzcinnik ostrokwiatowy 125 szt. - powojnik Huldine 30 szt. - powojnik Comtesse 30 szt. -powojnik Kryspina 20 szt. Zestawienie zieleni stanowi Załącznik nr 11.4 - wykaz zieleni. Oświetlenie terenu Oświetlenie terenu oprawami oszczędnościowymi LED na słupach H=4,0 m oraz z budynku nad wejściami oprawy z czujnikami ruchu. Dodatkowo przy placach rekreacyjnych zaprojektowano słupki rozdzielcze z 3 gniazdami wtyczkowymi 230V 50Hz 16A. Całość oświetlenia wykonać zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Instalacja kamer dozoru System dozoru wizyjnego - z wykorzystaniem kamer obejmujący dozorowanie terenu zalewu. System składa się z kamer stałopozycyjnych i jednej kamery wysokoobrotowej, kamery montowane na latarniach oświetleniowych - wysokość słupów H=4,0 m. Wygrodzenie terenu robót W czasie wykonywania prac poza zbiornikiem wodnym Wykonawca będzie zobowiązany do tymczasowego wygrodzenia terenu placu budowy, uniemożliwiając przedostawanie się małych zwierząt na plac budowy oraz drogi dojazdowe. Zgodnie z postanowieniem RDOŚ należy wykonać szczelne wygrodzenia o wysokości min 50 cm z przewieszką ok. 10 cm pod kątem 45 - 90 stopni , na min. 15 cm wkopane w grunt, zakończone w kształcie litery U. Zapewnienie nadzoru przyrodniczego nad realizacją zadania Zgodnie z decyzją RDOŚ realizacja robót związanych z zagospodarowaniem terenu wokół zbiornika wodnego Andrzejówka musi się odbywać pod nadzorem przyrodniczym, który określi szczegółowy sposób przeprowadzenia prac. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnieni nadzoru przyrodniczego nad realizacją zadania. Wygrodzenie terenu robót oraz nadzór przyrodniczy nie zostały ujęte w przedmiarach robót, należy je ująć w kosztorysie ofertowym jako kalkulacja własna. Wyposażenie budynku sanitarnego 1) mechaniczny podajnik ręczników papierowych w rolach -3 szt. 2) pojemnik na papier toaletowy - z tworzywa ABS, dostosowany do papieru o maksymalnej średnicy roli 23 cm, okienko do kontroli ilości papieru w pojemniku, zamykany na kluczyk - 3 szt. 3) dozownik mydła w pianie zamykany na klucz, na wkłady z mydłem, w tworzywa ABS - 3 szt. 4) lustra łazienkowe do wklejenia nad umywalką, oraz w szatniach, bez oprawy, prostokątne, bez podświetlenia, bez półki - 3 szt. 5) kosz na odpady( łazienkowy ) z tworzywa sztucznego z uchylną pokrywą, o pojemności 25 litrów - 3 szt. 6) szczotki do WC, tuba stojąca wykonana ze stali nierdzewnej, malowana proszkowo. Rączka szczotki wyposażona w przykrywkę tuby, która zapobiega wydostawaniu sie zapachu, stojące - 3 szt. 7) regał o konstrukcji metalowej z 5 - cioma półkami o głębokości 40 cm, szerokość regału 1,2 m, wys. 180 cm - 1 szt. 8) stolik do pom. technicznego 750 x 750 x 760 mm. Stelaż z rury stalowej, malowany farbą proszkową, blat z płyty laminowanej o grubości 18 mm oklejonej obrzeżem PCV o grubości 2 mm, nogi składane - 2 szt. 9) krzesła - 4 szt. , konstrukcja stalowa, siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki 8 - 9 mm, malowane lakierem akrylowym. 10) szafka / komoda z półkami szer. 0,8 m x 1,0 m wys x 0,40 m głęb. Płyta wiórowa laminowana gładka o grubości 18 mm, obrzeża wykończone listwą PCV - 1 szt. UWAGA: Wyposażenie budynku sanitarnego nie zostało ujęte w przedmiarach robót, należy je ująć w kosztorysie ofertowym jako kalkulacja własna. Zestawienie wyposażenia stanowi Załącznik nr 11.3 - wykaz wyposażenia budynku. UWAGA: Zamawiający rezygnuje z wykonania następujących elementów ujętych w projekcie: - instalacja fotowoltaiczna, - tratwy pływające, - instalacja rozgłaszania, - instalacja przyzywowa, - instalacja komputerowa, - przyłącze telekomunikacyjne, - czyszczenie zbiornika wodnego. Elementy te nie będą realizowane w ramach niniejszego zamówienia. Ponadto Zamawiający: - rezygnuje z części podbudowy pod plażę - rezygnacja z 5 cm podbudowy z kruszywa i 5 cm warstwy wyrównawczej z żwiru i zwiększa warstwę piasku do 40 cm. ( Pozostaje podbudowa z kruszywa 10 cm po zagęszczeniu i warstwa wyrównawcza z żwiru- 5 cm). - rezygnuje z 8 sztuk tablic audiowizualnych - w projekcie pozostają 4 sztuki. - asfalt w kolorze czerwonym na ciągach pieszo - rowerowych został zmieniony na asfalt szary, - w drodze wewnętrznej, miejscach postojowych, nawierzchniach utwardzonych warstwa wiążąca asfaltu została zmieniona na 4 cm, - zamienia stolarkę okienna i drzwiowa z aluminium na PCV. Kosztorys ofertowy należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pozostałych załączników opisujących przedmiot zamówienia. W kosztorysie ofertowym jako kalkulacja własna należy ująć Wygrodzenie terenu robót oraz Wyposażenie budynku sanitarnego. Jeżeli Wykonawca uzna, iż należy wykonać określony zakres robót, który nie jest ujęty w przedmiarze, a jest zasadny aby wykonać prawidłowo przedmiot zamówienia, Wykonawca wprowadzi do kosztorysu ofertowego nowe pozycje nie ujęte w przedmiarach. Projekt pn. "Zagospodarowanie zbiornika wodnego Andrzejówka wraz z terenem przyległym w celu ochrony i promocji różnorodności biologicznej" jest planowany do realizacji z dofinansowaniem ze środków EFRR w ramach Osi Priorytetowej 6 - "Rozwój miast" Działania 6.3 "Ochrona i wykorzystanie obszarów cennych przyrodniczo - ZIT KOF" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. 7) W zakres zamówienia wchodzi także zabezpieczenie terenu robót, wywóz i utylizacja odpadów oraz prowadzenie dokumentacji gospodarki odpadami wymaganej przepisami szczególnymi, uporządkowanie terenu robót oraz skompletowanie dokumentacji powykonawczej. 8) W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa. 9) Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Na dzień odbioru końcowego robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu co najmniej potwierdzenie jej złożenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Kielcach. 10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) Projekt budowlany i wykonawczy opracowany przez firmę ARMAX Sp. z o.o. . - Załącznik nr 9 do SIWZ, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 10 do SIWZ, c) Zamawiający załącza dodatkowo do SIWZ przedmiar robót ( Załącznik nr 11 do SIWZ) , który ma charakter dokumentu pomocniczego i nie stanowi elementu opisu przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary mają jedynie charakter dokumentu pomocniczego i stanowią bazę wyjściową do obliczenia ceny oferty. Wykonawca może uwzględnić w kosztorysie swoje własne obmiary i założenia kalkulacyjne. W związku z czym dopuszcza się odstępstwa zarówno na plus jak i na minus od założeń wyjściowych zawartych w załączonych przedmiarach. 11) Na podstawie § 4 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. z 2013r. poz. 1129) wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym i opis przedmiotu zamówienia nie obejmuje przedmiaru robót. 12) W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o którym mowa w art.30 ust.1 pkt.2 i ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 13) Zgodnie z art.29 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, źródła lub szczególnego procesu, należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych ( nie gorszych) parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i użytkowych tj. nie gorszych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W przypadku gdy w dokumentacji pojawiłaby się nazwa własna wyrobów budowlanych, nazwy producentów lub produktów to należy to traktować wyłącznie i jedynie jako przykładowe dane, które określają minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż wymienione w dokumentacji pod warunkiem, iż posiadały będą takie same lub lepsze parametry techniczne i właściwości ( będą równoważne). Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wskazane znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie wymaganej jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione w SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Jeżeli w SIWZ w odniesieniu do niektórych materiałów, produktów, urządzeń wskazuje się znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie ofert zawierających produkty równoważne. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów wskazane w SIWZ i jej załącznikach, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma charakter wyłącznie przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenia konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Obowiązek wskazania, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Materiały, urządzenia i inne wyposażenie przed wbudowaniem, zastosowaniem lub zainstalowaniem podlegają akceptacji Zamawiającego. 14) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane materiały budowlane były nowe i nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz posiadały certyfikaty i atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. 15) Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) tj. wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając terminowość, złożoność i rodzaj robót budowlanych. Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia (7 dni) od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz (listę) pracowników własnych i podwykonawców delegowanych do wykonania bezpośrednio robót budowlanych wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Ponadto w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający jest uprawniony do kontroli przestrzegania w/w wymogu a Wykonawca zobowiązany do składania na każde żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie i czynności realizowanych przez pracowników bezpośrednio wykonujących roboty budowlane art.: - kopii umów o pracę osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego lub - dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. 16) Informacje co do przebiegu wykonywanych robót: a) Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem inwestycji, uzbrojeniem terenu, istniejącymi obiektami i wszelkimi warunkami mogącymi mieć wpływ na prowadzenie robót budowlanych. b) Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie i wykonywanie prac zgodnie z projektem i uzgodnieniami z Zamawiającym. c) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną niezbędną przy realizacji zamówienia wraz z operatem geodezyjnym powykonawczym. Wykonawca przygotuje geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w dwóch (2) kompletach zbiorczych. W dniu odbioru końcowego wykonawca przekaże Zamawiającemu co najmniej potwierdzenie złożenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Kielcach. d) Wykonawca we własnym zakresie zapewni dostawę wody i energii elektrycznej. e) Prace budowlane muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, normami i wymogami bezpieczeństwa oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej. f) Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu budowy. W czasie wykonywania prac poza zbiornikiem wodnym Wykonawca będzie zobowiązany do tymczasowego wygrodzenia terenu placu budowy, uniemożliwiając przedostawanie się małych zwierząt na plac budowy oraz drogi dojazdowe. Zgodnie z postanowieniem RDOŚ należy wykonać szczelne wygrodzenia o wysokości min 50 cm z przewieszką ok. 10 cm pod kątem 45 - 90 stopni , na min. 15 cm wkopane w grunt, zakończone w kształcie litery U. g) Teren budowy należy utrzymać w czystości i porządku zapewniając bezpieczeństwo użytkownikom przyległego terenu. h) Dobór i kolorystyka wszelkich elementów wykończeniowych, elewacyjnych, widocznych elementów konstrukcyjnych oraz budowlanych zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych podlega akceptacji Zamawiającego. i) Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Przeprowadzenie wizji lokalnej nie jest elementem obowiązkowym. 17) Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy (3 lata) i nie dłuższy niż 60 miesięcy (5 lat). Okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane rozpoczyna się od daty zakończenia robót potwierdzonych protokołem odbioru końcowego zakończenia robót. Termin udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 18) Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót, w tym wszelkie prace pomocnicze i montażowe, towarzyszące wymagane do zrealizowania zadania w stanie gotowym do użytkowania ( podana cena ofertowa zawierać będzie również wartość tych czynności). 19) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą art. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 20) Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Stosowne oświadczenie w swojej treści Formularz ofertowy stanowiący - Załącznik nr 1 do SIWZ. 21) Wykonawcy zobowiązani są do wypełnienia oświadczenia dotyczącego statusu przedsiębiorcy ( informacja o charakterze statystycznym wymagana do ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, publikowanego przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych) zamieszczonego w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 105 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2016r. poz. 1829 z późn. zm.) za małego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 50 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 10 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 10 milionów euro. Zgodnie z art. 106 ww. ustawy za średniego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 250 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 50 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 43 milionów euro.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45400000-1, 45300000-0, 45330000-9, 45310000-3, 45421000-4, 45321000-3, 45233120-6, 45112710-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4256241.55
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: APIS POLSKA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4874210.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CHMIELNIK
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Chmielnik
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia lokali i obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o. w okresie od 01.04.2025 do 30.09.2026 roku
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy drogi wewn. w Piotrkowicach ul. Graniczka oraz ul. Kraśnik wraz ze świadczeniem nadzoru autorskiego przy realizacji zaprojektowanych robót
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Chmielnik oraz podległych obiektów i infrastruktury
- Zimowe utrzymanie dróg i placów gminnych na terenie Gminy Chmielnik w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi CHMIELNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2277L w miejscowości Piotrowice gmina Strzyżewice
- "Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls."Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym-ścieżka edukacyjna"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.