To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-04
Ogłoszenie nr 510263630-N-2019 z dnia 04-12-2019 r.
Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka: "Modernizacja ulic Strażackiej i Staromiejskiej" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Restauracja murów obronnych oraz modernizacja nawierzchni ulicy Grunwaldzkiej, Inwalidów, Mazurskiej, Jagiełły, Staromiejskiej i Strażackiej w Olsztynku"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611270-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka, Krajowy numer identyfikacyjny 52933800000000,
ul. ul. Ratusz
1,
11-015
Olsztynek, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 51954 50, e-mail
ratusz@olsztynek.pl, faks
895 195 457.
Adres strony internetowej (url): www.bip.olsztynek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja ulic Strażackiej i Staromiejskiej" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Restauracja murów obronnych oraz modernizacja nawierzchni ulicy Grunwaldzkiej, Inwalidów, Mazurskiej, Jagiełły, Staromiejskiej i Strażackiej w Olsztynku"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZBI.271.1.19.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje część projektu budowlanego, który jest załącznikiem do decyzji pozwolenia na budowę numer Ok/12/2017 z dnia 14 czerwca 2017 r. wydanej przez Starostę Olsztyńskiego stanowiącą załącznik numer 3a do niniejszej SIWZ. Przedmiotem zadania jest modernizacja ulic Strażackiej i Staromiejskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Restauracja murów obronnych oraz modernizacja nawierzchni ulicy Grunwaldzkiej, Inwalidów, Mazurskiej, Jagiełły, Staromiejskiej i Strażackiej w Olsztynku". 2. Zadanie realizowane będzie w zakresie zaznaczonym na mapie stanowiącej załącznik numer 3c do niniejszej SIWZ. Jest to orientacyjny zakres zadania, szczegółowy zakres zadania określa projekt budowlany. 3. Stan istniejący - mocno zdewastowana nawierzchnia asfaltowa. W pasie drogowym znajdują się następujące sieci uzbrojenia terenu: kanał sanitarny, kanał deszczowy, sieć wodociągowa, sieć gazowa, sieć telekomunikacyjna, słupy oświetleniowe. 4. Przed rozpoczęciem robót wszystkie istniejące punkty osnowy geodezyjnej i repery należy zabezpieczyć lub przenieść poza zasięg przebudowy drogi. Robotę tę należy zlecić uprawnionemu geodecie i najlepiej wykonać ją przed rozpoczęciem robót budowlano-drogowych. Nową lokalizację ww. punktów ustali geodeta. 5. Przebieg ulic jest historycznie ustalony i w tym zakresie zasadniczo nic się nie zmienia. 6. Przyjęto następujące założenia: 1) klasa: D, 2) prędkość projektowa na obszarze zabudowanym Vp = 30 km/h, 3) obciążenie: 80kN/oś, 4) kategoria ruchu: KR2. 7. Przekroje normalne: 1) jezdnia: 5,00 m, 2) chodniki: 2,00 m. 8. Podstawowy układ projektowanych warstw: 1) jezdnia: a) warstwa ścieralna kostka kamienna nieregularna 9/11: 10 cm, b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4: 3 cm, c) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie: 15 cm, d) warstwa mrozoochronna z piasku: 12 cm, e) wzmocnienie podłoża geosiatką, 2) zjazdy: a) warstwa ścieralna kostka betonowa: 8 cm, b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4: 3 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie: 20 cm, 3) zatoka autobusowa: a) warstwa ścieralna kostka betonowa: 8 cm, b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4: 3 cm, c) podbudowa zasadnicza z chudego betonu: 20 cm, d) podbudowa pomocnicza z piasku stabilizowanego cementem Rm = 1,5 MPa: 12 cm, 4) chodniki: a) warstwa ścieralna kostka betonowa: 6 cm, b) podsypka cementowo-piaskowa 1:4: 3 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie: 15 cm. 9. Kanalizacja deszczowa. 1) kolektor wraz z przykanalikami PVC Ø200 SDR34 o łącznej długości 45,80 mb, 2) studnia rewizyjna DN1000 2 sztuki, 3) wpusty deszczowe DN500. 10. WYMIANA ISTNIEJĄCEGO WODOCIĄGU (nieobjęte pozwoleniem na budowę numer Ok/12/2017 z dnia 14 czerwca 2017 r.). W ulicy Strażackiej i Staromiejskiej znajduje się istniejący wodociąg Ø80 mm, który jest w złym stanie technicznym, nie spełnia obowiązujących aktualnie norm. Wodociąg należy wymienić w trybie "zaprojektuj i wybuduj" zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik numer 7 do niniejszej SIWZ. 11. W ramach zadania Wykonawca dostarczy dwie wiaty przystankowe oraz toaletę o poniższych parametrach: 1) Wiata przystankowa: a) wykonana ze stali nierdzewnej, polerowanej, b) pokrycie dachowe z poliwęglanu litego, przeźroczystego, c) siedziska: ławka drewniana, oparcie ze stali nierdzewnej polerowanej, d) ściany przeszklone: szyby hartowane o grubości 8 mm, e) wymiary - u podstawy: 5,4 m x 1,0 m, dach: 6,0 m x 2,0 m. 2) Toaleta publiczna: a) wykonana z polerowanego granitu w kolorze szarym, b) niebieskie, ledowe podświetlenie oznakowania WC, c) detale elewacji z płyt HPL i stali nierdzewnej, d) daszek ze szkła grafitowego, klejonego, e) podświetlana gablota z planem miasta, f) wymiary: 2,1 m x 2,6 m x 3,1 m, g) należy wykonać niezbędne przyłącza do toalety tj. przyłącze elektroenergetyczne, kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowe. 3) Orientacyjną lokalizację ww. obiektów obrazuje załącznik numer 3c do niniejszej SIWZ. Przed zamówieniem wiat przystankowych oraz toalety należy uzgodnić konkretne modele z Zamawiającym. 12. Wykonawca ma w obowiązku powiadomienie wszystkich gestorów sieci o prowadzonych pracach. Po stronie Wykonawcy leży koszt wszelkich nadzorów z tym związanych. 13. Ewentualna przebudowa sieci gazowej oraz telekomunikacyjnej zgodnie z opracowaniem. 14. Materiały rozbiórkowe takie jak frez asfaltowy, kamienie z podbudowy, płyty chodnikowe zostaną przetransportowane przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego oddalone od miejsca prac maksymalnie o 4 km. 15. Dla zadania wydano pozwolenie Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie nr 782/2018 znak IZNR.5142.574.2018.zk z dnia 30 lipca 2018 r., które stanowi załącznik numer 3b do niniejszej SIWZ. 16. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym czasową organizację ruchu, która musi następnie zostać zatwierdzona przez Starostwo Powiatowe w Olsztynie. 17. Zamawiający zaleca wykonanie wizji w terenie, której koszt ponosi Oferent. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż podstawę wyceny stanowi projekt budowlany, przedmiary nie stanowią samoistnej podstawy wyceny, są jedynie pomocnicze. 18. Główna podstawa wyceny: 1) projekt budowlany stanowiący załącznik numer 4a do niniejszej SIWZ, 2) projekt wykonawczy stanowiący załącznik numer 4b do niniejszej SIWZ, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik numer 4c do niniejszej SIWZ, 4) badania geotechniczne stanowiące załącznik numer 5 do niniejszej SIWZ. 5) Program Funkcjonalno - Użytkowy załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ 19. Zadanie dofinansowane w ramach funduszu dróg samorządowych. Dofinansowanie udzielane przez Wojewodę Warmińsko-Mazurskiego. 20. Zatrudnienie: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy* (Dz. U. z 2016r. poz. 1666, z późniejszymi zmianami). * art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r.- Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę/ dalszego Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie prac budowlanych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót ziemnych tym w szczególności prac związanych z: a) wykonaniem wszystkich prac przygotowawczych, porządkowych, b) wykonaniem wszelkich niezbędnych rozbiórek, c) wykonaniem wykopów, d) wykonaniem podbudowy, e) wykonaniem nawierzchni dróg , f) robotami wykończeniowymi, g) obsługą sprzętu budowlanego. 3) Szczegółowy opis sposobu weryfikacji zatrudnienia pracowników został opisany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 21. Równoważność: 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dotyczący minimalnych parametrów jakościowych wymaganych przez Zamawiającego rozumie się wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. 2) Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45310000-3, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
517509.11
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EUROBET Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1280985.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" w Olsztynku
- Usługa ubezpieczenia Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego Dla Dzieci w Ameryce w Olsztynku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do placówek oświatowych oraz żłobka na terenie Gminy Olsztynek
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.