eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzNAPRAWY SAMOCHODÓW O DMC POWYŻEJ 3,5 T UŻYTKOWANYCH PRZEZ JEDNOSTKI WOJSKOWE W GRUDZIĄDZU, GRUPIE, CHEŁMNIE, BRODNICY - sprawa nr 99/2019

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-04

Ogłoszenie nr 510263827-N-2019 z dnia 04-12-2019 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: NAPRAWY SAMOCHODÓW O DMC POWYŻEJ 3,5 T UŻYTKOWANYCH PRZEZ JEDNOSTKI WOJSKOWE W GRUDZIĄDZU, GRUPIE, CHEŁMNIE, BRODNICY - sprawa nr 99/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 616898-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540236223-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Administratorem danych osobowych uczestników postępowania przetargowego jest 13 WOG.


I. 1) NAZWA I ADRES:

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

NAPRAWY SAMOCHODÓW O DMC POWYŻEJ 3,5 T UŻYTKOWANYCH PRZEZ JEDNOSTKI WOJSKOWE W GRUDZIĄDZU, GRUPIE, CHEŁMNIE, BRODNICY - sprawa nr 99/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

99/20109

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa samochodów o DMC powyżej 3,5 t użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem i zakresem przedmiotu zamówienia określonym w Rozdziale III SIWZ i Załączniku Nr 1 i 2 do SIWZ, na warunkach określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów o DMC powyżej 3,5 t użytkowanych w Grudziądzu i Grupie Typy i roczniki produkcji pojazdów: STAR 266M 1990 ; STAR 266M2 1982-1987 ; STAR 944 2004-2006 ; JELCZ 862.D43 2002-2014 ; STAR 15.227LC 2002 ; STAR 1142 1998 ; STAR 11422V 2000 ; IVECO EUROCARGO ML 160E25 2008-2012 ; STAR 12.220 2006 ; KAMAZ 5511W 1979 ; IVECO TRAKKER AD380 T41W 2008 ; JELCZ 325 1985-1990 ; IVECO TRAKKER- AT720T50WT 2011 ; STAR 1466 2003-2004 ; JELCZ P662D43 2008 ; JELCZ 662D 2007 ; JELCZ 662C 2003 ; JELCZ P442 1995-1997 ; STAR 142CJ 1997-1998 ; STAR 14.225 2004 ; JELCZ P442.32 2013-2016 ; STAR 266 1972-1999 ; STAR 200 1984-1993 ; URAL 375 1978 ; STAR A29 1982-1983 ; STAR 12.227 2000-2002 ; STAR 660 M2 1968-1984 ; STAR 660M1 1965-1977 ; TATRA 815 2000-2002 ; JELCZ S 662D 2013 ; ZIŁ 157 1973-1975 ; JELCZ P662D.35 2011; MERCEDES BENZ ATEGO 1530 - 2017; FORD TRANSIT FED/430 - 2015; MERCEDES BENZ SPRINTER ZESZUTA - 2015; FORD TRANSIT 350 L- 2004; MITSUBISHI KAOT L200 - 2015. ZADANIE NR 2: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów o DMC powyżej 3,5 t użytkowanych w Chełmnie.Typy i roczniki produkcji pojazdów: KRAZ 255B - 1980 ; URAL 375 - 1971-1979 ; KAMAZ 5511W - 1979 ; STAR 266 - 1977-1993 ; STAR 266 M2 - 1984-1987 ; STAR 660 M2 - 1971-1984 ; JELCZ 862 - 2004-2008 ; JELCZ 325 - 1985 ; JELCZ S662D - 2005 ; IVECO TRAKKER-AT720T48WT - 2008 ; STAR 944 - 2006 ; STAR 200 - 1984-1988 ; JELCZ P662 D.43 - 2016 ; JELCZ 662D - 2005 ; JELCZ 442.32 - 2015 ; MAN TGM 26.340. 6x6 - 2013 ; IVECO DAILY 55S17W TOPOLA - 2013 ; JELCZ C662D.43 MS-20 - 2015-2016 . ZADANIE NR 3: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów o DMC powyżej 3,5 t użytkowanych w Brodnicy.Typy i roczniki produkcji pojazdów: STAR 266 - 1975-1999 ; STAR 266M2 - 1981-1989 ; STAR 944 - 2002-2004 ; STAR 200 - 1986-1990 ; STAR 12.227 - 2003 ; STAR 744 - 1998 ; STAR 1142 - 1995 ; IVECO EUROCARGO ML 160E25 - 2011-2012 ; STAR A29 - 1981 ; JELCZ 662D - 2007 ; JELCZ 325 - 1988 ; JELCZ P662 D.43 - 2013 ; STAR 660 M2 - 1984 ; JELCZ 442.32 - 2015 ; JELCZ P582D.43 - 2016; FORD TRANSIT FED/430 - 2015 . Warunki wymagane przy realizacji zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów zgodnie z dokumentacją technologią producenta poszczególnych marek pojazdów. 2. Wykonawca zobowiązany jest posiadać (dysponować) stacjonarny warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie oraz dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną pojazdów, który został przeszkolony w danym zakresie. 3. Wykonawca zobowiązany jest posiadać (dysponować) potencjał techniczny, umożliwiający badanie skuteczności działania hamulców poszczególnych osi oraz stanu technicznego zawieszenia, układów jezdnych i układu kierowniczego naprawianych pojazdów Zamawiającego. 4. Wykonawca przyjmie pojazd Zamawiającego do naprawy na podstawie wystawionego każdorazowo przez Zamawiającego zlecenia naprawy. Jednocześnie potwierdzi na nim fakt przyjęcia pojazdu do naprawy z pełnym/niepełnym zbiornikiem paliwa oraz napełnionymi płynami eksploatacyjnymi poszczególne układy funkcjonalne pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag do powyższego Wykonawca zaznaczy to wyraźnie w zleceniu naprawy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania do naprawy lub obsługiwania pojazdów Zamawiającego niezwłocznie - każdorazowo poza kolejnością. Maksymalny czas przyjęcia pojazdu Zamawiającego do naprawy lub obsługi nie może przekroczyć 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 6. Usługa winna być świadczona sukcesywnie na podstawie składanych zamówień przez Zamawiającego tj. zleceń naprawy przesłanych faksem lub pisemnie w terminie 2 dni przed przystąpieniem do realizacji usługi przez Wykonawcę. Wzór zlecenia naprawy stanowi załącznik nr 3 do ogólnych warunków umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest naprawić przyjęte do naprawy pojazdy Zamawiającego w trybie "poza kolejnością"- dotyczy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczności uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów (materiałów). 8. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie w okresie od 02.01.2020 r. do dnia 30.11.2021 r. 9. W przypadku konieczności przedłużenia terminu naprawy niesprawnego pojazdu Wykonawca powiadomi pisemnie (faksem nr 261 48 32 55) o tym fakcie Zamawiającego z podaniem przyczyny przedłużenia czasu naprawy- dotyczy przedłużenia terminów naprawy powyżej 8 dni roboczych. 10. Wykonawcy zobowiązują się do stosowania w czasie napraw autoryzowanych części zamiennych producenta pojazdu dopuszcza się stosowanie zamienników pod warunkiem, że będą spełniać warunki producenta pojazdu. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia do naprawy własnych części zamiennych (w przypadku, gdy nimi dysponuje). 12. Zakres wykonania usługi obejmuje: a) wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania pojazdu, diagnostyki niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia, b) wykonywanie napraw bieżących pojazdów, c) wykonywanie napraw pokryć skrzyń ładunkowych, d) wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe, e) utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami f) montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych. 13. Wykonanie usługi odbywać się będzie siedzibie Wykonawcę. Dopuszcza się możliwość wykonania przez Wykonawcę usługi naprawy pojazdu w siedzibie Zamawiającego lub u Odbiorcy usługi. 14. Koszt dojazdu pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego bądź siedziby Odbiorcy usługi ponosi Wykonawca. 15. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Umowa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.11.41.00 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów o DMC powyżej 3,5 t użytkowanych w Grudziądzu i Grupie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 444000.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Truck Service Rybnik Sp. z o.o. Oddział Grudziądz
Email wykonawcy: marcin.bielewicz@jk-services.pl
Adres pocztowy: ul. Rataja 6
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Podstawę określenia wartości umowy na podstawie oferty najkorzystniejszej stanowi: cena za rbh = 30,75 zł oraz cena za holowanie = 1,23 zł. Maksymalna kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 444.000,04 zł brutto.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów o DMC powyżej 3,5 t użytkowanych w Chełmnie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 220000.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Truck Service Rybnik Sp. z o.o. Oddział Grudziądz
Email wykonawcy: marcin.bielewicz@jk-services.pl
Adres pocztowy: ul. Rataja 6
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Podstawę określenia wartości umowy na podstawie oferty najkorzystniejszej stanowi: cena za rbh = 30,75 zł oraz cena za holowanie = 1,23 zł. Maksymalna kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 220.000,02 zł brutto.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów o DMC powyżej 3,5 t użytkowanych w Brodnicy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Truck Service Rybnik Sp. z o.o. Oddział Grudziądz
Email wykonawcy: marcin.bielewicz@jk-services.pl
Adres pocztowy: ul. Rataja 6
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Podstawę określenia wartości umowy na podstawie oferty najkorzystniejszej stanowi: cena za rbh = 30,75 zł oraz cena za holowanie = 1,23 zł. Maksymalna kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 44.000,00 zł brutto.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.