To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-05
Ogłoszenie nr 510264953-N-2019 z dnia 05-12-2019 r.
1 Regionalna Baza Logistyczna: Dostawa sprzętu warsztatowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612624-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540231983-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
1 Regionalna Baza Logistyczna, Krajowy numer identyfikacyjny 32092740400000,
ul. ul. Ciasna
7,
78-601
Wałcz, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
26 1472184, e-mail
1rblog.szp@ron.mil.pl, faks
26 1472184.
Adres strony internetowej (url): www.1rblog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu warsztatowego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):111/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu warsztatowego, z podziałem na pięć zadań, zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w "Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w "Opisie przedmiotu zamówienia" stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 43800000-1
Dodatkowe kody CPV: 31720000-9, 44512000-2, 35125300-2, 42650000-7, 42924310-5, 42910000-8, 42924740-8, 38552000-9, 31153000-3, 39151200-7, 34912100-4, 42417000-2, 39141000-3, 39141300-5, 38000000-5, 38552000-9, 34144440-4, 42418500-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa różnego wyposażenia warsztatowego. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67951.14
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: METALZBYT-HURT Spółka z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
88932.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa stołów, regałów i szaf warsztatowych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
74909.26
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ETNA TRADE Urszula Gomolińska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
103792.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu laboratopryjnego. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na "Dostawę sprzętu warsztatowego", numer sprawy 111/2019, w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego, na zadanie nr 3, wpłynęła jedna oferta.Oferta, złożona przez Pana Mariusza Waligóra prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Waligóra Mariusz Firma Handlowa OLMEX, pl. Marii Skłodowskiej - Curie 24, 28 - 530 Skalbmierz na wartość: 48 093,00 zł, przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowania zamówienia o 37 598,65 zł. Zgodnie z "Wykazem asortymentowym na dostawę sprzętu warsztatowego" Zamawiający mógł przeznaczyć na zakup przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 3 kwotę 10 494,35 zł. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do wartości najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na to, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do wartości najtańszej oferty, postępowanie w zakresie zadania nr 3 zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa piaskarki, wózków narzędziowych i stołów warsztatowych. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na "Dostawę sprzętu warsztatowego", numer sprawy 111/2019, zadanie nr 4, do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie wpłynęły dwie oferty, jednakże oferty dwóch Wykonawców zostały odrzucone, ponieważ nie odpowiadają treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - art. 98 ust. 1 pkt. 2 uPzp. Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany był na podstawie przepisów 93 ust. 1 pkt. 1 cytowanej wyżej ustawy Pzp, postępowanie na zadanie nr 4 unieważnić, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa szaf warsztatowych i regałów. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11592.73
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ETNA TRADE Urszula Gomolińska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16976.46
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Roboty budowlane polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części budynku byłego szpitala powiatowego na cele administracyjne - I piętro skrzydło południowe
- Usługa - wykonanie czynności przygotowawczych zbiorników stałych i urządzeń do dystrybucji paliw do badań WDT
- Wymiana okien i drzwi ewakuacyjnych w hali widowiskowo-sportowej w Szkole Podstawowej nr 5
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wałczu.
- Dostawy produktów mleczarskich
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców" - III
- Dostawa wyposażenia warsztatowego w ramach przedsięwzięcia pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Zespole Szkół nr 2
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- Dostawa wyposażenia do pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego Nr 1 w Jaśle - "Zadanie 4 - Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego w narzędzia ręczne"
- Zakup i montaż pierwszego wyposażenia do Klubu Malucha w Radogoszczy w ramach realizacji zadania pn. "Utworzenie Klubu Malucha na 20 miejsc opieki w Radogoszczy, Radogoszcz 61b"
- Dostawa mebli laboratoryjnych i warsztatowych dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie.
więcej: Prostowniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.