To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-06
Ogłoszenie nr 510267424-N-2019 z dnia 06-12-2019 r.
Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy: Bieżące kompleksowe utrzymywanie w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym Obiektów w Ośrodku Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy
w Dzielnicy Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20 i 20A, 03-397 Warszawa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614855-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 14244256400000,
ul. ul. Łabiszyńska
20,
03-397
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 884 85 00, e-mail
p.augustynowicz@osirtargowek.waw.pl, faks
22 884 84 20.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące kompleksowe utrzymywanie w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym Obiektów w Ośrodku Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20 i 20A, 03-397 Warszawa
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):15/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi na rzecz Zamawiającego: Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Targówek przy ul. Łabiszyńskiej 20 i 20A, 03-397 Warszawa w zakresie bieżącego, kompleksowego utrzymania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym pomieszczeń przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1, 1A, 1B Krytej Pływalni "Polonez" oraz Pawilonu Sportowo Administracyjnego zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2) Wykaz pomieszczeń oraz minimalną ilość i częstotliwość sprzątania przedstawiono w załącznikach nr 1, 1A, 1B do Przedmiotu zamówienia. 2. Inne uwarunkowania: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany czasu funkcjonowania pływalni i tym samym zmianę godzin pracy personelu. 2) Osoby wykonujące usługi z ramienia Wykonawcy, będą je wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż. 3) Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy. 4) Pracownicy Wykonawcy przebywać będą na obiekcie w jednolitych estetycznych strojach dostosowanych do charakteru pracy oraz wyposażeni zostaną w identyfikatory imienne. 5) Osoby wykonujące czynności sprzątania na płycie basenu, w każdym przypadku pod nieobecność ratownika, obowiązuje bezwzględny nakaz pracy w kamizelkach ratunkowych. Odpowiedzialność za ewentualne wypadki, jakim mogą ulec osoby nieprzestrzegające niniejszego nakazu ponosi Wykonawca. 6) Wykonawca prowadził będzie książkę dyżurów, do której strony będą wpisywały wszelkie uwagi oraz istotne wydarzenia związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Książkę dyżurów Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu raz w miesiącu w celu potwierdzenia wykonanych usług. 7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad świadczeniem usługi w zakresie przedmiotu zamówienia. Pracownik upoważniony przez Zamawiającego ma prawo w książce dyżurów wpisywać uwagi dotyczące, nienależytego wykonania lub rażących zaniedbań w wykonaniu usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 8) Zamawiający zapewnieni Wykonawcy dostęp do energii elektrycznej i wody w sposób umożliwiający prawidłowe i bezpieczne prowadzenie prac będących przedmiotem zamówienia oraz na czas wykonywania tych prac odpowiedniego pomieszczenia na szatnię dla pracowników, składowanie materiałów, narzędzi i urządzeń. 9) Mycie, dezynfekcja i czyszczenie obiektu odbywać się będzie przy użyciu własnych specjalistycznych środków chemicznych Wykonawcy dostosowanych do rodzaju pomieszczenia. Środki myjąco-dezynfekcyjne używane przez Wykonawcę do mycia i dezynfekcji muszą posiadać wymagane, karty charakterystyk i pozwolenia Ministra Zdrowia (w przypadku środków dezynfekcyjnych do specjalnego stosowania w krytych pływalniach). Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania na bieżąco Zamawiającemu wszelkich atestów PZH środków chemicznych stosowanych do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz stosować środki czyszczące i dezynfekcyjne dopuszczone przez Sanepid do stosowania w krytych pływalniach. W przypadku małej skuteczności środków stosowanych przez Wykonawcę Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania zmiany stosowanych środków.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90911300-9, 90919200-4, 90920000-2, 90921000-9, 98312000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
706731.70
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKO-LUX Marzena Korczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
869280.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pranie i dzierżawa bielizny szpitalnej jednostek SPZZOZ w Pruszkowie
- Usługa sprzątania dworca autobusowego we Wrocławiu przy ul. Suchej 1 wraz z zapewnieniem środków higienicznych i środków czystości przez Wykonawcę.
- Usługa prania mebli tapicerowanych i wykładzin podłogowych
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługa sterylizacji narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego wraz z transportem
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.