eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AleksandrówBudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2945L Aleksandrów - Szostaki w Aleksandrowie Pierwszym, ul. Słoneczna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-09

Ogłoszenie nr 510267692-N-2019 z dnia 09-12-2019 r.

Urząd Gminy Aleksandrów: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2945L Aleksandrów - Szostaki w Aleksandrowie Pierwszym, ul. Słoneczna

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 624376-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Aleksandrów, Krajowy numer identyfikacyjny 95001432800000, ul. , 23-408 Aleksandrów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 875 002, e-mail aleksandrow_g_s@woi.lublin.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2945L Aleksandrów - Szostaki w Aleksandrowie Pierwszym, ul. Słoneczna

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem niżej wymienionych materiałów budowlanych na plac budowy zlokalizowany w ciągu drogi powiatowej nr 2945L Aleksandrów - Szostaki w Aleksandrowie Pierwszym, ul. Słoneczna, w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego. Lp. Nazwa materiału budowlanego Jedn. Ilość 1. Beton zwykły z kruszywa naturalnego C12/15 (B-15) konsystencja wilgotna m3 15,5; 2. Beton zwykły z kruszywa naturalnego C8/10 (B-10) konsystencja wilgotna m3 33; 3. Podsypka cementowo-piaskowa 5 MPa m3 24; 4. Kostka brukowa betonowa typu "BEHATON" grubość 6 cm, kolor szary m2 285; 5. Kostka brukowa betonowa typu "BEHATON" grubość 8 cm, kolor bordo m2 31; 6. Krawężnik betonowy drogowy ścięty 100x30x15 cm, kolor szary m 85; 7. Mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno do napraw cząstkowych t 0,65; 8. Obrzeże trawnikowe betonowe 100x30x8 cm, kolor szary m 230; 9. Piasek naturalny 0/2 do stosowania w budownictwie drogowym m3 45. Wielkość częściowych dostaw materiałów budowlanych ujętych pod pozycją 1, 2, 3 będzie wynikała z zapotrzebowań składanych przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30 z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem. Jednorazowe zapotrzebowanie na materiały budowlane nie będzie mniejsze niż: 3 m3 dla poz. 1; 5 m3 dla poz. 2; 6 m3 dla poz. 3. Wymagany okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia: zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta, licząc od daty podpisania dokumentu dostawy. Uwaga: Jeżeli w niniejszej SIWZ oraz w załączonych do niej dokumentach opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie "lub równoważny", "równoważnie opisywanym". Zgodnie z art. 30 ust 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art.30 ust. 5 ustawy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44000000-0


Dodatkowe kody CPV: 14211000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29485.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LIDER Z. Lekan, S. Małek, D. Matwis Sp.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krzeszowska 36
Kod pocztowy: 23-400
Miejscowość: Biłgoraj
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35788.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35788.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37644.39
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.