eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Operacyjnego (SSAC-PL) Polskiej Agencji Kosmicznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-09

Ogłoszenie nr 510268551-N-2019 z dnia 09-12-2019 r.

Polska Agencja Kosmiczna: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Operacyjnego (SSAC-PL) Polskiej Agencji Kosmicznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614772-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540236259-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Polska Agencja Kosmiczna, Krajowy numer identyfikacyjny 36099222100000, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 500 87 60, 22 182-25-25, e-mail izabela.gawlik-baranska@polsa.gov.pl, justyna.sokolowska@polsa.gov.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): https://polsa.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Operacyjnego (SSAC-PL) Polskiej Agencji Kosmicznej

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Operacyjnego (SSAC-PL) Polskiej Agencji Kosmicznej". Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 (siedem) części: Część I-SERWER KOMPUTEROWY, Część II - STACJA ROBOCZA, Część III-LAPTOP DO PRACY W TERENIE, Część IV - DRUKARKA WIELOFUNKCYJNA, Część V - PROJEKTOR MULTIMEDIALNY, Część VI - ZESTAW DO TELEKONFERENCJI, Część VII - OPROGRAMOWANIE 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej OPZ), w którym odpowiednio został opisany przedmiot zamówienia dla każdej z części (tj. w Załącznikach Nr: 1a dla Części I, 1b dla Części II, 1c dla Części III, 1d dla Części IV, 1e dla Części V, 1f dla Części VI, 1g dla Części VII.)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 48821000-6


Dodatkowe kody CPV: 48821000-9, 51611100-9, 30213000-5, 30231300-0, 48000000-8, 30213100-6, 30237410-6, 30237270-2, 42962000-7, 30192113-6, 38652100-1, 38653400-1, 32232000-8, 32232000-8, 48515000-1, 48900000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: SERWER KOMPUTEROWY (1 komplet)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 104473.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MDP Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Migdałowa 4
Kod pocztowy: 02-796
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 109470.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109470.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 109470.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: STACJA ROBOCZA (2 komplety)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60746.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MDP Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Migdałowa 4
Kod pocztowy: 02-796
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 101400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 101400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 101400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: LAPTOP DO PRACY W TERENIE (1 komplet)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12143.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MDP Polska Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Migdałowa 4
Kod pocztowy: 02-796
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: DRUKARKA WIELOFUNKCYJNA (1 komplet)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Jednocześnie jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis art. 93 ust. 1 stosuje się odpowiednio. Zamawiający informuje, że do upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu tj. do dnia 12 listopada 2019 r. do godz.: 11:30 w Części IV wpłynęła jedna oferta złożona przez Kserkop Sp. z o.o. z Krakowa (kod: 30-019), ul. Mazowiecka 21 z ceną ofertową brutto 38.130,00 zł. Jednocześnie Zamawiający wyjaśnia, iż bezpośrednio przed otwarciem ofert, została podana kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w Części IV i jest to kwota w wysokości 22.575,21 zł brutto. Ponadto Zamawiający w dniu 12 listopada 2019 r. po otwarciu ofert, zamieścił na stronie internetowej Zamawiającego, dokument pn.: "Informacja z otwarcia ofert", zawierający informacje w powyższym zakresie. Mając powyższe okoliczności na względzie, w szczególności fakt, że oferta z najniższą ceną znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części IV, uzasadnionym stało się unieważnienie postępowania w tej części. Jednocześnie należy podkreślić, iż Zamawiający nie ma możliwości przeznaczenia na sfinansowanie zamówienia w Części IV, środków finansowych w kwocie wyższej niż pierwotnie przeznaczył, co oznacza, iż nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w Części IV do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: PROJEKTOR MULTIMEDIALNY (3 komplety)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Jednocześnie jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis art. 93 ust. 1 stosuje się odpowiednio. Zamawiający informuje, że do upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu tj. do dnia 12 listopada 2019 r. do godz.: 11:30 w Części V nie została złożona żadna oferta. Mając powyższe okoliczności na względzie, uzasadnionym stało się unieważnienie postępowania w tej części, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: ZESTAW DO TELEKONFERENCJI (3 komplety)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Jednocześnie jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis art. 93 ust. 1 stosuje się odpowiednio. Zamawiający informuje, że do upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu w Części VI tj. do dnia 12 listopada 2019 r. do godz.: 11:30, wpłynęła jedna oferta złożona przez Network Experts sp. z o.o. sp.k z Warszawy (kod: 03-583), ul. Chojnowska 8 z ceną ofertową brutto 37.146,00 zł. Oferta Wykonawcy Network Experts sp. z o.o. sp.k z Warszawy została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Mając powyższe okoliczności na względzie, w szczególności fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu w Części VI nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, uzasadnionym stało się unieważnienie postępowania w tej części, na podstawie art.93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: OPROGRAMOWANIE (5 różnych kompletów)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Jednocześnie jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis art. 93 ust. 1 stosuje się odpowiednio. Zamawiający informuje, że do upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu tj. do dnia 12 listopada 2019 r. do godz.: 11:30 w Części VII wpłynęła jedna oferta złożona przez GAMBIT Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp. z o.o. z Krakowa (kod: 31-564), Al. Pokoju 29B/22-24 z ceną ofertową brutto 121.044,30 zł. Jednocześnie Zamawiający wyjaśnia, iż bezpośrednio przed otwarciem ofert, została podana kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w Części VII i jest to kwota w wysokości 41.303,11 zł brutto. Ponadto Zamawiający w dniu 12 listopada 2019 r. po otwarciu ofert, zamieścił na stronie internetowej Zamawiającego, dokument pn.: "Informacja z otwarcia ofert", zawierający informacje w powyższym zakresie. Mając powyższe okoliczności na względzie, w szczególności fakt, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części VII, uzasadnionym stało się unieważnienie postępowania w tej części. Jednocześnie należy podkreślić, iż Zamawiający nie ma możliwości przeznaczenia na sfinansowanie zamówienia w Części VII, środków finansowych w kwocie wyższej niż pierwotnie przeznaczył, co oznacza, iż nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w Części VII do ceny najkorzystniejszej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.