To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-09
Ogłoszenie nr 510268551-N-2019 z dnia 09-12-2019 r.
Polska Agencja Kosmiczna: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Operacyjnego (SSAC-PL) Polskiej Agencji Kosmicznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614772-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540236259-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Polska Agencja Kosmiczna, Krajowy numer identyfikacyjny 36099222100000,
ul. Trzy Lipy
3,
80-172
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 500 87 60, 22 182-25-25, e-mail
izabela.gawlik-baranska@polsa.gov.pl, justyna.sokolowska@polsa.gov.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): https://polsa.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Operacyjnego (SSAC-PL) Polskiej Agencji Kosmicznej
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Operacyjnego (SSAC-PL) Polskiej Agencji Kosmicznej". Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 (siedem) części: Część I-SERWER KOMPUTEROWY, Część II - STACJA ROBOCZA, Część III-LAPTOP DO PRACY W TERENIE, Część IV - DRUKARKA WIELOFUNKCYJNA, Część V - PROJEKTOR MULTIMEDIALNY, Część VI - ZESTAW DO TELEKONFERENCJI, Część VII - OPROGRAMOWANIE 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej OPZ), w którym odpowiednio został opisany przedmiot zamówienia dla każdej z części (tj. w Załącznikach Nr: 1a dla Części I, 1b dla Części II, 1c dla Części III, 1d dla Części IV, 1e dla Części V, 1f dla Części VI, 1g dla Części VII.)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 48821000-6
Dodatkowe kody CPV: 48821000-9, 51611100-9, 30213000-5, 30231300-0, 48000000-8, 30213100-6, 30237410-6, 30237270-2, 42962000-7, 30192113-6, 38652100-1, 38653400-1, 32232000-8, 32232000-8, 48515000-1, 48900000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: SERWER KOMPUTEROWY (1 komplet) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
104473.66
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MDP Polska Sp. z o.o. Sp. k.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
109470.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: STACJA ROBOCZA (2 komplety) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60746.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MDP Polska Sp. z o.o. Sp. k.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
101400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: LAPTOP DO PRACY W TERENIE (1 komplet) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12143.22
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MDP Polska Sp. z o.o. Sp. k.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: DRUKARKA WIELOFUNKCYJNA (1 komplet) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Jednocześnie jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis art. 93 ust. 1 stosuje się odpowiednio. Zamawiający informuje, że do upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu tj. do dnia 12 listopada 2019 r. do godz.: 11:30 w Części IV wpłynęła jedna oferta złożona przez Kserkop Sp. z o.o. z Krakowa (kod: 30-019), ul. Mazowiecka 21 z ceną ofertową brutto 38.130,00 zł. Jednocześnie Zamawiający wyjaśnia, iż bezpośrednio przed otwarciem ofert, została podana kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w Części IV i jest to kwota w wysokości 22.575,21 zł brutto. Ponadto Zamawiający w dniu 12 listopada 2019 r. po otwarciu ofert, zamieścił na stronie internetowej Zamawiającego, dokument pn.: "Informacja z otwarcia ofert", zawierający informacje w powyższym zakresie. Mając powyższe okoliczności na względzie, w szczególności fakt, że oferta z najniższą ceną znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części IV, uzasadnionym stało się unieważnienie postępowania w tej części. Jednocześnie należy podkreślić, iż Zamawiający nie ma możliwości przeznaczenia na sfinansowanie zamówienia w Części IV, środków finansowych w kwocie wyższej niż pierwotnie przeznaczył, co oznacza, iż nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w Części IV do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: PROJEKTOR MULTIMEDIALNY (3 komplety) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Jednocześnie jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis art. 93 ust. 1 stosuje się odpowiednio. Zamawiający informuje, że do upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu tj. do dnia 12 listopada 2019 r. do godz.: 11:30 w Części V nie została złożona żadna oferta. Mając powyższe okoliczności na względzie, uzasadnionym stało się unieważnienie postępowania w tej części, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: ZESTAW DO TELEKONFERENCJI (3 komplety) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Jednocześnie jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis art. 93 ust. 1 stosuje się odpowiednio. Zamawiający informuje, że do upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu w Części VI tj. do dnia 12 listopada 2019 r. do godz.: 11:30, wpłynęła jedna oferta złożona przez Network Experts sp. z o.o. sp.k z Warszawy (kod: 03-583), ul. Chojnowska 8 z ceną ofertową brutto 37.146,00 zł. Oferta Wykonawcy Network Experts sp. z o.o. sp.k z Warszawy została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Mając powyższe okoliczności na względzie, w szczególności fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu w Części VI nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, uzasadnionym stało się unieważnienie postępowania w tej części, na podstawie art.93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: OPROGRAMOWANIE (5 różnych kompletów) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843). Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Jednocześnie jeżeli Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis art. 93 ust. 1 stosuje się odpowiednio. Zamawiający informuje, że do upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu tj. do dnia 12 listopada 2019 r. do godz.: 11:30 w Części VII wpłynęła jedna oferta złożona przez GAMBIT Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp. z o.o. z Krakowa (kod: 31-564), Al. Pokoju 29B/22-24 z ceną ofertową brutto 121.044,30 zł. Jednocześnie Zamawiający wyjaśnia, iż bezpośrednio przed otwarciem ofert, została podana kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w Części VII i jest to kwota w wysokości 41.303,11 zł brutto. Ponadto Zamawiający w dniu 12 listopada 2019 r. po otwarciu ofert, zamieścił na stronie internetowej Zamawiającego, dokument pn.: "Informacja z otwarcia ofert", zawierający informacje w powyższym zakresie. Mając powyższe okoliczności na względzie, w szczególności fakt, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Części VII, uzasadnionym stało się unieważnienie postępowania w tej części. Jednocześnie należy podkreślić, iż Zamawiający nie ma możliwości przeznaczenia na sfinansowanie zamówienia w Części VII, środków finansowych w kwocie wyższej niż pierwotnie przeznaczył, co oznacza, iż nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w Części VII do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie oraz utrzymanie strony internetowej wraz z zapewnieniem gwarancji i opieki powdrożeniowej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 r. dla Zespołu Szkół Sportowych i Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Gdańsku -II
- Dostawa zestawu profilometru 3D dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
- wykonanie robót rozbiórkowych 11 budynków będących własnością Gminy Gdańsk zarządzanych przez Gdańskie Nieruchomości wraz z uporządkowaniem terenu
- Sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji
- "Wykonanie monitoringu stanowisk miejsc rozrodu i regularnego przebywania ptaków chronionych objętych ochroną strefową na terenie województwa pomorskiego w sezonie lęgowym 2025 roku"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserograficznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- dostawa przełączników sieciowych, UPS oraz CAL'e RDP dla Szpitala Bielańskiego
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.