To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-10
Ogłoszenie nr 510269140-N-2019 z dnia 10-12-2019 r.
Gmina Miasto Łęczyca: Miasto Łęczyca. Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613190-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Łęczyca, Krajowy numer identyfikacyjny 61101547700000,
ul. ul. Marii Konopnickiej
14,
99-100
Łęczyca, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
(024) 721 03 00, e-mail
wydzialrozwoju@wp.pl, faks
(024) 721 03 01.
Adres strony internetowej (url): www.leczyca.info.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Miasto Łęczyca. Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR.271.2.12.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2020r. do 31.12.2020r. do 80 punktów poboru (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie (+/- 10%) 1.447,45 MWh. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma wyłącznie charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiającego żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii. Wykonawca wykonując kalkulację dla potrzeb złożenia Oferty winien uwzględnić możliwe wahanie poboru energii 2. Zamówienie udzielone zostanie w dwóch częściach Część 1 zamówienia - Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów. Część 2 zamówienia - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego: 3. Część 1 zamówienia - Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów 1) Ilość punktów poboru 55 2) Łączny szacowany wolumen (+/-10%) 844,77 MWh z tego: Strefa I 472,18 MWh Strefa II 372,59 MWh Strefa III 0,00 MWh szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik 1a do SIWZ 3) W wyniku rozstrzygnięcia postępowania zawarta zostanie 1 (jedna) umowa 4) Okres dostaw energii elektrycznej od 01.01.2020 do 31.12.2020 4. Część 2 zamówienia - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego 1) Ilość punktów poboru 25 2) Łączny szacowany wolumen (+/- 10%) 602,68 MWh Strefa I 140,45 MWh Strefa II 462,23 MWh Strefa III 0,00 MWh szczegółowy wykaz PPE stanowi Załącznik 1b do SIWZ 3) W wyniku rozstrzygnięcia postępowania zawarta zostanie 1 (jedna) umowa 4) Okres dostaw energii elektrycznej od 01.01.2020 do 31.12.2020 5. Standardy jakościowe: 1) Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych. 2) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (z późniejszymi zmianami) i Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 29 grudnia 2017r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną 6. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09310000-5 - Elektryczność 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 7. Układy pomiarowe są dostosowane do procedury zmiany sprzedawcy. 8. Stosowany okres rozliczeniowy: C2x - 1 m-c C1x, G - 2 m-ce 9. W odniesieniu do wszystkich PPE zmiana sprzedawcy nastąpi po raz kolejny. 10. Obecnie obowiązujące umowy wygasną z dniem 31.12.2019r. 11. Odbiorcy posiadają umowy dystrybucyjne zawarte na czas nieoznaczony. 12. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego umowy właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania zamawiającego przed OSD. 13. W Załączniku nr 1a/1b w kolumnie "Nabywca" wskazano dane do wystawienia faktury. 14. W Załączniku nr 1a/1b w kolumnie "Odbiorca (adres do przesyłania faktur) do wysyłki faktur" zamawiający wskazał dane odbiorców faktur oraz adres do ich doręczenia. 15. Dane dotyczące wystawiania i dostarczania faktur zawarte zostaną również w Umowie /załączniku do Umowy sprzedaży energii elektrycznej. 16. W Załączniku 1a/1b w kolumnie "Obecny Sprzedawca" wskazano przedsiębiorstwo dostarczające energię elektryczną. 17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 18. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 19. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego. 20. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. 21. Zamawiający posiada status odbiorcy, wobec czego przysługuje mu uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art.4j ust.1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r./.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
321012.60
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: innogy Polska S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
342790.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
210938.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: innogy Polska S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
222316.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Powiatu Łęczyckiego"
- "Doposażenie pracowni - multimedia" w ramach projektu "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do budynków Domu Pomocy Społecznej w Rudzie Różanieckiej wraz z odbiorem energii elektrycznej wytworzonej z instalacji fotowoltaicznej
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Gminy Jeżowe oraz jednostek organizacyjnych w roku 2025
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Wierzchosławicach-Dwudniakach
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gm. Pyrzyce i jej jednostek organizacyjnych"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Obrzycko
- Dostawa energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.