eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubień › Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lubień

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-10

Ogłoszenie nr 510269873-N-2019 z dnia 10-12-2019 r.

Gmina Lubień: Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lubień

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622700-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lubień, Krajowy numer identyfikacyjny 53774000000000, ul. Lubień 50, 32-433 Lubień, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 26 82 017, e-mail gmina@lubien.pl, faks 18 26 82 035.
Adres strony internetowej (url): http://bip.malopolska.pl/uglubien

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lubień

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Lubień, na których zamieszkują mieszkańcy, a także nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku, na których powstają odpady komunalne, w okresie od 02.01.2020r. do 30.09.2020r. 2. Zagospodarowanie odpadów komunalnych powinno odbywać się zgodnie z zawartą umową o zagospodarowanie odpadów komunalnych, postanowieniami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ogłoszeniem o przeprowadzeniu przetargu, a także bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2019r. poz. 2010) oraz aktami wykonawczymi, a także zgodnie z przepisami prawa miejscowego obowiązującymi w Gminie Lubień w okresie wykonywania usługi, w tym zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubień. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę zagospodarowania odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z wymaganiami prawa. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwianie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Lubień, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010), zapisami uchwały Nr XI/125/03 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 sierpnia 2003r. w sprawie Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego z późn. zm. oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubień. 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, b) segregowanych odpadów komunalnych - papieru, metali, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych, szkła, c) odpadów ulegających biodegradacji, w tym bioodpadów, d) odpadów wielkogabarytowych oraz budowlano - remontowych, e) odpadów problematycznych tzw. odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych (np. przeterminowane leki, baterie, itd.), f) i innych niewymienionych odpadów. 2) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe zagospodarowanie odebranych odpadów zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3) Wykonawca zobowiązany jest do: - Wykonawca jest zobowiązany do dokumentowana wszystkich dostaw odpadów. Każdy wjazd winien być zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy. - Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu do 15 dnia każdego i miesiąca za miesiąc poprzedni kart przekazania odpadów (rozumianych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12.12.2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, Dz. U. z dnia 12.12.2014r. poz. 1973), kopii kwitów wagowych, dołączonych do faktury VAT, która będzie stanowiła podstawę do obciążenia Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wszystkich wymaganych sprawozdań określonych obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów, w terminach wskazanych w tychże przepisach. - Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do osiągnięcia minimum 50% poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia papieru, metali i tworzyw sztucznych i szkła, oraz 70 % poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. 2016 poz. 2167), lub przepisami które ten akt wykonawczy zastąpią. - Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia do dnia 16 lipca 2020r. 35 % poziomu ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. 2017 poz. 2412). 4) Szczegółowe dane charakteryzujące wielkość zamówienia: a) szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zagospodarowania: Odpady łącznie - 1292 Mg/ 9 miesięcy - odpady niesegregowane (zmieszane) - 600 Mg / 9 miesięcy - papier - 19 Mg / 9 miesięcy - tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe - 300 Mg / 9 miesięcy - szkło - 135 Mg / 9 miesięcy - bioodpady - 30 Mg / 9 miesięcy - odpady wielkogabarytowe - 200 Mg /9 miesięcy - odpady budowlano - remontowe - 7 Mg / 9 miesięcy - odpady problematyczne - 1 Mg / 9 miesięcy Wszystkie odpady segregowane i zmieszane dostarczane będą w workach bądź luzem, zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubień z podziałem na frakcje: - worki niebieskie - papier - worki zielone - szkło - worki żółte -tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe - worki brązowe - bioodpady i odpady zielone - worki popielate - odpady pozostałe, niesegregowane - worki czerwone - odpady problematyczne Odpady wielkogabarytowe oraz budowlane i rozbiórkowe dostarczane będą w workach lub luzem z wykorzystaniem samochodów przystosowanych do przewozu odpadów, w jednym lub w kilku terminach/partiach w trakcie trwania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90533000-2


Dodatkowe kody CPV: 90514000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 700120
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Utylizacji Odpadów Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 82
Kod pocztowy: 32-400
Miejscowość: Myślenice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 961945.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 961945.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 961945.20
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.