To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-10
Ogłoszenie nr 510270072-N-2019 z dnia 10-12-2019 r.
Wrocławski Park Wodny S.A.: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych z podziałem na zadania: zadanie nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, zadanie nr 2 sukcesywna dostawa farb i akcesoriów malarskich, zadanie nr 3 sukcesywna dostawa klejów budowlanych, zadanie nr 4 sukcesywna dostawa płytek basenowych, zadanie nr 5 sukcesywna dostawa płytek ściennych, zadanie nr 6 sukcesywna dostawa mozaiki, zadanie nr 7 sukcesywna dostawa armatury sanitarnej, zadanie nr 8 sukcesywna dostawa specjalistycznej armatury sanitarnej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616495-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wrocławski Park Wodny S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 93304118100000,
ul. ul. Borowska
99,
50-558
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
717 711 500, e-mail
zdzislaw.dus@aquapark.wroc.pl, faks
717 711 510.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych z podziałem na zadania: zadanie nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, zadanie nr 2 sukcesywna dostawa farb i akcesoriów malarskich, zadanie nr 3 sukcesywna dostawa klejów budowlanych, zadanie nr 4 sukcesywna dostawa płytek basenowych, zadanie nr 5 sukcesywna dostawa płytek ściennych, zadanie nr 6 sukcesywna dostawa mozaiki, zadanie nr 7 sukcesywna dostawa armatury sanitarnej, zadanie nr 8 sukcesywna dostawa specjalistycznej armatury sanitarnej.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/19/19/PN/WPW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych z podziałem na zadania: zadanie nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, zadanie nr 2 sukcesywna dostawa farb i akcesoriów malarskich, zadanie nr 3 sukcesywna dostawa klejów budowlanych, zadanie nr 4 sukcesywna dostawa płytek basenowych, zadanie nr 5 sukcesywna dostawa płytek ściennych, zadanie nr 6 sukcesywna dostawa mozaiki, zadanie nr 7 sukcesywna dostawa armatury sanitarnej, zadanie nr 8 sukcesywna dostawa specjalistycznej armatury sanitarnej, dla Wrocławskiego Parku Wodnego S.A., zwanych dalej Produktami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, który stanowi załącznik nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3, 2d do SIWZ dla zadania nr 4, 2e do SIWZ dla zadania nr 5, 2f do SIWZ dla zadania nr 6, 2g do SIWZ dla zadania nr 7, 2h do SIWZ dla zadania nr 8. 3. Podana ilość Produktów wymienionych w załączniku nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3, 2d do SIWZ dla zadania nr 4, 2e do SIWZ dla zadania nr 5, 2f do SIWZ dla zadania nr 6, 2g do SIWZ dla zadania nr 7, 2h do SIWZ dla zadania nr 8 jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w granicach do 10% każdego asortymentu w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3, 2d do SIWZ dla zadania nr 4, 2e do SIWZ dla zadania nr 5, 2f do SIWZ dla zadania nr 6, 2g do SIWZ dla zadania nr 7, 2h do SIWZ dla zadania nr 8, który stanowić będzie odpowiedni załącznik nr 1 do Umowy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań, tzn. do rezygnacji z objętych Umową części zamówienia w zakresie do 10% wartości Umowy, bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu. 5. Dostawy Produktów dla każdego z zadań będą realizowane środkami transportu Wykonawcy. Wykonawca ponosi koszty: transportu, dojazdu do siedziby Zamawiającego, rozładunku i wniesienia produktów do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego. 6. Towar dostarczany przez Wykonawcę musi być: pozbawiony wad, opatrzony w odpowiednie oznakowanie zawierające: nazwę producenta, warunki przechowywania, powinien posiadać właściwe atesty, spełniać wymogi określone w obowiązujących dla nich normach. 7. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony: w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, nieuszkodzony i zgodny z terminem ważności. 8. Dostawa przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań odbywać się będzie w odpowiednich opakowaniach (zamkniętych i nieuszkodzonych), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi i przystosowanym do przewozu - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. Wymagania szczegółowe, zakres oraz ustalenia organizacyjne związane z przedmiotem zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6a i 6b do niniejszej SIWZ. 10. Miejscem dostawy dla każdego z zadań jest budynek Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. przy ul. Borowskiej 99, (50-558) Wrocław. 11. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): opis Kod CPV Materiały Budowlane Farby Farby i okładziny ścienne Akcesoria Malarskie Produkty specjalnego zastosowania Płytki Kafle ceramiczne Krany, kurki, zawory i podobna armatura 44000000-0 44810000-1 44111400-5 39224210-3 39230000-3 44113200-7 44111900-0 42130000-9 12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 13. Zamówienie podzielone jest na osiem części, tzn. na osiem zadań: zadanie nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, zadanie nr 2 sukcesywna dostawa farb i akcesoriów malarskich, zadanie nr 3 sukcesywna dostawa klejów budowlanych, zadanie nr 4 sukcesywna dostawa płytek basenowych, zadanie nr 5 sukcesywna dostawa płytek ściennych, zadanie nr 6 sukcesywna dostawa mozaiki, zadanie nr 7 sukcesywna dostawa armatury sanitarnej, zadanie nr 8 sukcesywna dostawa specjalistycznej armatury sanitarnej, 14. Ofertą częściową jest oferta złożona na wykonanie jednego lub dwóch lub trzech lub czterech lub pięciu lub sześciu lub siedmiu zadań. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wykonanie dowolnej liczby zadań lub na całość zamówienia. 15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień dodatkowych. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 18. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę żadnych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu dostawy. 19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 20. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 21. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 22. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia odnoszący się do konkretnego zadania/konkretnych zadań. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w SIWZ, Formularzu Asortymentowo-Cenowym zawierającym opis przedmiotu zamówienia dla konkretnego zadania/konkretnych zadań.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44000000-0
Dodatkowe kody CPV: 44810000-1, 44111400-5, 39224210-3, 39230000-3, 44113200-7, 44111900-0, 42130000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zadanie nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Na zadanie 1 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zadanie nr 2 sukcesywna dostawa farb i akcesoriów malarskich |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Na zadanie 2 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: zadanie nr 3 sukcesywna dostawa klejów budowlanych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Na zadanie 3 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: zadanie nr 4 sukcesywna dostawa płytek basenowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Na zadanie 4 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: zadanie nr 5 sukcesywna dostawa płytek ściennych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10740.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CTM Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14030.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: zadanie nr 6 sukcesywna dostawa mozaiki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
59360.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CTM Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
74756.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: zadanie nr 7 sukcesywna dostawa armatury sanitarnej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp. Na zadanie 7 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: zadanie nr 8 sukcesywna dostawa specjalistycznej armatury sanitarnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
141400.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CTM Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
184359.63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Zakup 5 szt. fabrycznie nowych samochodów typu furgon na potrzeby DSDiK. CPV 34144750-0
- 19.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy BIO-RAD lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Opracowanie, druk i dostawa ulotki promocyjnej w ramach realizowanego projektu "Łączą nas zamki i pałace Polska-Niemcy" nr rej. PLSN.02.02-IP.01-0001/23, program Interreg Polska-Saksonia 2021-2027.
- BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
- Dostawa samochodu osobowego dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów budowlanych do 16. batalionu remontu lotnisk w Jarocinie oraz farb, rozpuszczalników, akcesoriów do 33 Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu"
- Zabudowa łazienek w lokalach zamieszkałych ul. Deji 4/7
- Przebudowa dwóch budynków oświatowych wraz z ich rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania na funkcję żłobka i przedszkola
- Zabudowa łazienek w lokalach zamieszkałych ul. Deji 2/2
- Zabudowa łazienek w lokalach zamieszkałych ul. Św. Barbary 14/3
- Zabudowa łazienek w lokalach zamieszkałych ul. Żwirki i Wigury 1/1
więcej: Pędzle malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.