eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówDoposażenie placu zabaw w Brzeziu k. Sulechowa - budżet bywatelski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-11

Ogłoszenie nr 510270620-N-2019 z dnia 11-12-2019 r.

Gmina Sulechów: Doposażenie placu zabaw w Brzeziu k. Sulechowa - budżet bywatelski

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609969-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 52676500000000, ul. Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 851 120, e-mail zpb@sulechow.pl, faks 683 854 686.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulechow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Doposażenie placu zabaw w Brzeziu k. Sulechowa - budżet bywatelski

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPB.271.35.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zadanie obejmuje zakup (nabycie prawa własności), dostarczenie (transport) i montaż niżej wymienionego nowego urządzenia placu zabaw wykonanego z drewna klejonego lub elemen-tów stalowych na nieruchomości zlokalizowanej w m. Brzezie k. Sulechowa działka nr 143/7 zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy - projektem budowlanym. Zestaw zabawowy 1 szt. w którego skład wchodzi:. - drabinka krzyżakowa - 1 szt. - podest - 2 szt. - pomost ruchomy - 1 szt. - przejście rurowe min 2 m. - 1 szt. - przeplotnia linowa - 1 szt. - ślizg - 1 szt. - trap - 1 szt. - trap przeplotnia - 1 szt. - trap ścianka wspinaczkowa - 1 szt. Zdjęcie urządzenia jest poglądowe. 2. Montażu urządzenia placów zabaw opisanego powyżej, należy dokonać z zachowaniem następujących warunków szczegółowych: a) Elementy metalowe urządzeń muszą być ocynkowane i malowane proszkowo. Elementy drewniane zabezpieczone ciśnieniowo przed działaniem czynników atmosferycznych. b) Do łączenia elementów należy stosować śruby maszynowe ocynkowane. Wszystkie połącze-nia śrubowe winny być zasłonięte zaślepkami, a tam, gdzie jest to niemożliwe, nakrętki wy-stające należy zakryć plastikowymi zaślepkami zgodnie z normą PN-EN 1176-1. c) Drewniane elementy konstrukcyjne kotwione w ziemi należy zabezpieczyć przed wilgocią z podłoża poprzez zastosowanie marek stalowych ocynkowanych fundamentowanych za po-mocą betonu klasy B-15 lub lepszego, jeżeli urządzenie tego wymaga (np. urządzenia wyso-kie i dynamiczne). d) Elementy kolorowe dekoracyjne powinny być wykonane z płyty HDPE lub ze sklejki wodood-pornej, odporne na działanie czynników atmosferycznych, zadrapania, czy uderzenia. e) Każde urządzenie musi mieć naniesioną tabliczkę znamionową z informacjami o roku pro-dukcji, nazwie producenta, kodem urządzenia i o zgodności z normą bezpieczeństwa. f) Wykonawca zobowiązany jest do użycia materiałów, które posiadają certyfikat na znak bez-pieczeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm PN-EN. Dostarczone urządzenie musi posiadać certyfikat na znak bezpie-czeństwa wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm PN-EN. g) Wykonawca zapewni dostarczenie urządzeń transportem własnym, w opakowaniach za-pewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających elementy przed uszkodzeniem. h) Wykonawca uporządkuje teren po zamontowaniu urządzeń (usunie powstałe odpady i wyrówna teren przy montowanym urządzeniu). 3. Zamawiający oświadcza, że dokonał zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych polega-jących na budowie placu zabaw w miejscowości Brzezie k. Sulechowa, do którego Starostwo Powiatowe w Zielonej Górze Delegatura w Sulechowie nie wniosło sprzeciwu. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy dokumentacji projek-towej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od za-projektowanych. 8. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonu-jących bezpośrednio czynności w zakresie robót budowlanych polegających na montażu urzą-dzeń objętych umową, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). 9. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę lub podwykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo: 1) żądać od Wykonawcy lub podwykonawcy złożenia oświadczenia o zatrudnieniu pracow-ników na podstawie umowy o pracę, 2) żądać poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników, 3) innych dokumentów, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 10. Postanowienia pkt 8 i 9 stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 11. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15510.16
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GRUPA HYDRO Sp. z o.o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Farbiarska 28
Kod pocztowy: 62-050
Miejscowość: Mosina
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19987.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19987.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37207.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.